top of page

עסקים קטנים ששינו את כללי המשחק בפייסבוק ואינסטגרם

  • תמונת הסופר/ת: צוות ברודקאסט
    צוות ברודקאסט
  • 15 ביוני
  • זמן קריאה 5 דקות

סיפורי תסכול והצלחה: כך התמודדו עסקים קטנים בישראל עם 'צרצרים' בפיד - וניצחו בזכות ברודקאסט האם אתם מנהלים עסק קטן בישראל, משקיעים את נשמתכם במוצר או בשירות, ומרגישים שהשיווק הדיגיטלי הוא חור שחור שרק בולע זמן וכסף בלי להחזיר? אתם מפרסמים, משתפים, מנסים, אבל הפיד נשאר דומם? שומעים רק צרצרים במקום צלצולי טלפון או הודעות וואטסאפ? התסכול הזה מוכר, כמעט יומיומי. אלפי עסקים קטנים ובינוניים בארץ מתמודדים עם תחושה דומה: הם יודעים שהם חייבים להיות שם, שהלקוחות נמצאים בדיגיטל, אבל לא מצליחים לפרוץ את חומת הדממה.

האמת היא שהאתגר גדול, והאלגוריתמים של פייסבוק ואינסטגרם לא תמיד "אוהבים" עסקים כמו שהם אוהבים תוכן אישי. החשיפה האורגנית ירדה פלאים, והתחרות על כל עין וכל לייק הפכה לקרב ענקים. אבל רגע לפני שאתם מרימים ידיים, בואו נכיר כמה סיפורי תסכול שהפכו לסיפורי הצלחה. סיפורים של עסקים קטנים, בדיוק כמוכם, שהבינו את המציאות, התמודדו איתה בחכמה, וניצחו – בזכות כלי אחד פשוט ויעיל: מערכת 'ברודקאסט'. עם מערכת 'ברודקאסט', ההצלחה הדיגיטלית בהישג ידכם – גם אתם יכולים!

ההרשמה הראשונית למערכת מהירה ולגמרי בחינם! בואו להתרשם ולהכיר את היכולות המרשימות של המערכת. המנויים הם חודשיים וללא התחייבות, החל מ-439 ש"ח (לא כולל מע"מ).

איך להגביר חשיפה ברשתות החברתיות עם מערכת ברודקאסט - סיפורי הצלחה
איך להגביר חשיפה ברשתות החברתיות עם מערכת ברודקאסט - סיפורי הצלחה

סיפור 1: שירן – הקוסמטיקאית שדיברה לקירות בפיד

התסכול: שירן, קוסמטיקאית מוכשרת ממרכז הארץ, פתחה קליניקה קטנה והשקיעה את כל כולה. היא בנתה דף אינסטגרם מרהיב, עם תמונות "לפני ואחרי" מדהימות של לקוחות מרוצות, טיפים לטיפוח העור, וסרטונים קצרים על טיפולים חדשניים. היא ראתה איך קולגות אחרות "פורחות" באינסטגרם עם אלפי לייקים ותגובות. אבל אצלה? דממה מוחלטת. בקושי כמה לייקים, רובם מחברות קרובות או בני משפחה. היא הרגישה שהמאמץ שלה – שעות של צילום, עריכה וכתיבה – יורד לטמיון. "אני יודעת שאני מציעה שירות מדהים", היא סיפרה לי, "אבל אם אף אחד לא רואה את זה, איך אגיע ללקוחות חדשים?" הפיד שלה היה שומם, חלון ראווה מבריק בחנות סגורה. הלקוחות הפוטנציאליים פשוט לא נחשפו ליופיו.

הפתרון עם 'ברודקאסט': שירן הבינה שהיא צריכה לשנות גישה. היא נרשמה ל'ברודקאסט', ובתוך כמה ימים, חייה הדיגיטליים השתנו. בעזרת 'ברודקאסט', היא החלה לתזמן פוסטים וסטוריז לאינסטגרם ולפייסבוק באופן קבוע, בתדירות גבוהה יותר, ובשעות אופטימליות שזיהתה כנוחות לקהל שלה (בעזרת תובנות מ'ברודקאסט' על מתי הלקוחות שלה פעילים). היא למדה להשתמש נכון בהאשטגים רלוונטיים (#טיפוח_פנים #קוסמטיקה_ישראל #טיפול_יופי) ש'ברודקאסט' עזרה לה למצוא ולשמור לשימוש חוזר.

היא החלה לשלב יותר תמונות וסרטונים שלה באופן אישי – מסבירה על טיפולים, מציגה מוצרים – מה שיצר חיבור ואותנטיות. בנוסף, היא השתמשה ביכולות שיווק בוואטסאפ של המערכת כדי לשלוח תזכורות אוטומטיות לפגישות, וכן הצעות מיוחדות ללקוחות קיימות, מה שייצר יצירת לידים חמות חדשות מפה לאוזן.

התוצאה: בתוך חודשיים, כמות הלייקים והתגובות בפוסטים של שירן גדלה בעשרות אחוזים. היא החלה לקבל הודעות ישירות באינסטגרם מוואטסאפ ממתעניינות חדשות שראו את הפוסטים שלה, ויצרה רשימת לקוחות הולכת וגדלה. היא "נראית מיליון דולר" בדיגיטל, והעסק שלה פורח. היא מספרת בחיוך: "פתאום, אני לא מדברת לקירות, אני מדברת ללקוחות! 'ברודקאסט' נתנה לי את הכלים להצליח בלי להרגיש שאני עובדת כל היום רק על שיווק."

סיפור 2: אורי – המורה הפרטי שחיפש תלמידים אבודים ברשת

התסכול: אורי, מורה פרטי למתמטיקה לתלמידי תיכון, ידע שהורים ותלמידים מחפשים עזרה מקצועית ברשת. הוא בנה דף פייסבוק, העלה סרטוני הדרכה קצרים על פתרון תרגילים קשים, טיפים ללמידה יעילה, ואפילו כתב מאמרים קצרים על טעויות נפוצות במתמטיקה. הוא היה בטוח שהתוכן המקצועי והערכי הזה יגיע למאות הורים ותלמידים. אבל כשהוא בדק את הנתונים, הוא גילה חשיפה אפסית ו"צרצרים" בלבד. "אני משקיע המון זמן", הוא הודה, "הדף שלי נראה נטוש, ואני יודע שיש לי כל כך הרבה ידע לחלוק שיכול לעזור להם. אני פשוט לא מגיע אליהם!"

הפתרון עם 'ברודקאסט': אורי הבין שצריך לפרסם חכם יותר. בעזרת 'ברודקאסט', הוא התחיל לייצר תוכן בתדירות גבוהה יותר, אבל בצורה יעילה: הוא יצר ספריה של פוסטים קבועים עם טיפים יומיומיים, שאלות טריוויה מתמטיות קצרות, וחידות, ותזמן אותם מראש. הוא למד את חשיבות האסטרטגיית תוכן עקבית.

'ברודקאסט' אפשרה לו גם ליישם את הטיפ של "מעורבות לפני פרסום": חצי שעה לפני כל פוסט מתוזמן, הוא הקדיש כמה דקות להיכנס לפייסבוק, להגיב על פוסטים בקבוצות הורים או בפורומים של מורים, לעשות לייקים ולייצר אינטראקציה. האלגוריתם של פייסבוק אהב את זה!

יתרה מכך, הוא השתמש ב'ברודקאסט' לניהול קמפיינים ממומנים ממוקדים יותר, לדוגמה, ריטרגטינג (שיווק מחדש) להורים שביקרו בדף הפייסבוק שלו בעבר. כשהורים פנו אליו, הלידים נכנסו אוטומטית למערכת ה-CRM של 'ברודקאסט', ומיד נשלחה הודעת וואטסאפ אוטומטית עם פרטי קשר וזמינות.

התוצאה: דף הפייסבוק של אורי התעורר לחיים! החשיפה גדלה, והוא החל לקבל פניות רבות יותר מהורים שחיפשו עזרה. "זה פשוט מדהים", הוא אומר, "השקעתי פחות זמן מול המסך, אבל השיווק שלי פתאום עובד. 'ברודקאסט' היא כמו מזכירה אישית לקידום עסקים קטנים – היא דואגת לפרסום באופן עקבי ויעיל, ואני יכול להתמקד בלימוד עצמו."

סיפור 3: יעל – מעצבת הפנים שהפכה השראה ללקוחות משלמים

התסכול: יעל, מעצבת פנים מוכשרת, הייתה עם תיק עבודות מרשים, אך הדף העסקי שלה בפייסבוק נשאר די מנומנם. היא העלתה תמונות מרהיבות של פרויקטים, אבל הרגישה שהן "נבלעות" בפיד ולא זוכות למעורבות. "אני יוצרת השראה, אבל לא מצליחה להפוך אותה ללידים", היא התלוננה. היא ידעה שהדף שלה משמש כ"חלון ראווה" ללקוחות שקיבלו עליה המלצה, אבל חששה שהוא נראה מוזנח ולא מקצועי. "עסקאות נופלות בגלל חזות חיצונית מוזנחת, ואני לא רוצה שזה יקרה לי!"

הפתרון עם 'ברודקאסט': יעל ניגשה לעניין באסטרטגיה של עלות-תועלת מקסימלית. היא נרשמה ל'ברודקאסט' כדי ליישם את הטיפים שחסכו לה זמן ונתנו לה מראה "מיליון דולר" בעלות מינימלית. היא התחילה בהזמנת כל חבריה האישיים ולקוחות עבר מרוצים להצטרף לדף ולשתף פוסטים נבחרים. היא ביקשה מהם באופן אישי לכתוב המלצות, ודאגה לפרסם לפחות 2-3 מהן בדף העסקי בכל חודש, מה שבנה אמון מיידי.

היא גם אימצה את הטיפ של שילוב חומרים אותנטיים ואישיים עם פרסומים מקצועיים. לצד תמונות ה"לפני ואחרי" המרהיבות, היא העלתה פוסטים קצרים ואישיים שלה מסיירת בחנויות רהיטים, משתתפת בהשקות, או אפילו סתם משתפת מחשבה על טרנד עיצובי חדש. הקהל התחבר ל"אוריגינליות" שלה.

'ברודקאסט' איפשרה לה לנהל את כל הקמפיינים האלה ממקום אחד. היא תזמנה את הפוסטים מראש, ניהלה את הלידים שנכנסו דרך הקמפיינים שלה (כולל לידים ממומנים) ב-CRM המובנה של המערכת, והשתמשה בשיווק באימייל כדי לשלוח ניוזלטרים חודשיים עם השראה עיצובית.

התוצאה: דף הפייסבוק של יעל הפך למוקד משיכה אמיתי. הוא היה תוסס, פעיל, ומלא בהמלצות ובאינטראקציה. לקוחות פוטנציאליים הגיעו כבר עם תחושה של הכרות ואמון. "ברודקאסט שיחררה אותי מהצורך להיות דבוקה למסך כל היום", היא מספרת. "אני משקיעה שעה-שעתיים בשבוע בתכנון התוכן, ו'ברודקאסט' דואגת לשאר. הדף שלי נראה מקצועי ומושך, ואני סוגרת יותר עסקאות מאי פעם. זו ההשקעה הכי טובה שעשיתי בעסק שלי."

המסקנה: הצרצרים לא נעלמו, אבל אתם יכולים לגרום להם להישמע אחרת

הלקוחות שלנו נמצאים בדיגיטל – זו המציאות שאי אפשר להתעלם ממנה או להכחיש אותה. הפסיקו לדבר לקירות. המציאות היא שרוב האנשים רואים, צופים ולא מגיבים באופן פעיל. לכן, התמדה היא שם המשחק. נדרשות בין 10 ל-15 חשיפות ללקוח עד שהוא בכלל מתחיל לשים לב אליכם. אתם חייבים להיות שם, בעקביות, ובאופן מקצועי, גם אם אתם עסק קטן.

הפתרון של 'ברודקאסט' הוא הפתרון המקיף, היעיל והמשתלם ביותר לאורך זמן. הוא מאפשר לכם להשקיע מינימום של זמן ומשאבים מצד אחד, ומצד שני, לדאוג להיראות "מיליון דולר" כשמסתכלים עליכם. 'ברודקאסט' לא רק עוזרת לכם עם קידום אורגני חכם, אלא גם ממקסמת את הקידום הממומן, קולטת לידים ל-CRM, מאפשרת תגובות אוטומטיות, ריטרגטינג, ומיקסום לידים ללקוחות משלמים.

עם מערכת 'ברודקאסט', ההצלחה הדיגיטלית בהישג ידכם – גם אתם יכולים!

רוצים לראות איך 'ברודקאסט' יכולה לשנות את כללי המשחק עבור העסק שלכם? ההרשמה הראשונית למערכת מהירה ולגמרי בחינם! בואו להתרשם ולהכיר את היכולות המרשימות של המערכת. המנויים הם חודשיים וללא התחייבות, החל מ-439 ש"ח (לא כולל מע"מ). זוהי השקעה חכמה שמחזירה את עצמה במהירות. לחצו כאן והתחילו לפרסם חכם יותר עוד היום!

להגביר חשיפה ברשתות עם מערכת הפרסום של ברודקאסט - סיפורי הצלחה
להגביר חשיפה ברשתות עם מערכת הפרסום של ברודקאסט - סיפורי הצלחה

Comments


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page