תכף מסתיימת לה השנה, וכמה מהר היא חלפה! עמלנו ואספנו במהלך השנה לקוחות חדשים לעסק אך כמובן חשוב שלא להזניח את הלקוחות הוותיקים שלנו. בתור בעל עסק חשוב לזכור לקראת השנה החדשה לברך את כלל לקוחותינו, בין אם הם חדשים או ותיקים.
אז כיצד שליחת ברכה לשנה החדשה מסייעת לי לשווק את העסק?
מספר סיבות למה עלי לשלוח ברכת שנה טובה ללקוחות שלי:
ברכה לשנה החדשה מהווה תזכורת אישית ללקוח שהוא חלק מהעסק שלך והוא חשוב לך!
קבלת הברכה ממך תעודד את הלקוח על בחירתו הטובה, שבחר בך ולא מתחרה אחר.
הברכה תוכל לחזק את מערכת היחסים בינך לבין הלקוח, דבר שיועיל לתהליך השיווק בהמשך.
את הברכות ששלחת תוכל להציג גם ללקוחות פוטנציאלים ובכך לקדם את העסק.
הברכה משמשת אמצעי להעברת מסרים שיווקים.
לקוחות שהרבה זמן לא ביקרו בעסק מקבלים את המסר ונזכרים בעסק שלך
מה חשוב לזכור ששולחים את הברכה לשנה החדשה?
להשקיע מחשבה - איזה מסר אני רוצה להעביר ללקוח מעבר ל"שנה טובה".
חשוב שהמסר יהיה מקורי ושונה כדי שהלקוח לא יתעלם מהברכה ששלחנו לו.
מומלץ לקשר את הברכה לדף העסק שלכם/לעמוד הפייסבוק או לדף נחיתה.
להפיץ את המסר בכל הערוצים הדיגיטלים שלרשותנו -כדוגמת הודעת טקסט, ניוזלטר וגם בפייסבוק.
להקפיד שהכותרת של ההודעה לפני שהלקוח פותח אותה תהיה מסקרנת ומושכת.
אם נזכרתם מאוחר מדיי להתחיל לעצב את הברכה או שאתם חושבים שלשלוח עכשיו לכל הלקוחות שנה טובה זה פרויקט שיקח לכם יותר מדי זמן, אל תשכחו שבשביל זה יש את חברת ברודקאסט!
Broadcust מאפשרת לך לבחור ברכה לחגי תשרי ולראש השנה בפרט מותאמת אישית לעסק שלך! תוכל לבחור מבין שלל תבניות מוכנות או לעצב בעצמך באמצעות הפלטפורמה הייחודית. באמצעות מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת והחכמה של ברודקאסט, תוכל להגיע בתוך שניות לאלפי לקוחות ולשלוח להם ישירות את העיצוב המדהים שהכנת.
באמצעות המערכת גם תוכלו לבחור לשלוח את הברכה עם פנייה אישית לכל לקוח, ולתזמן זאת כך שישלח בדיוק בתזמון המושלם. בנוסף תוכלו לבחור האם לשלוח את הברכה באמצעות הודעת טקסט (SMS), אימייל, בפייסבוק או בכולם יחדיו.
אז שתהייה לכולנו שנה טובה, מתוקה ומלאה בלקוחות כרימון
מאחלים צוות Broadcust - שיווק מדויק לעסק שלכם
מאת עדי סלע
בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל
התמחות במסלול שיווק דיגיטלי
Comments