החלטתם להפיץ את המומחיות והמקצועיות שלכם לקהל הרחב ופרסמתם תכנים בעמוד העסקי. אבל השאלה המתבקשת היא איך מגיעים לנתח קהל רחב יותר? ולכן החלטנו לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב, לתת פתרונות!
קבלו מספר דרכים כדי לקדם את התכנים שלכם בצורה אורגנית ולחזק את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם:

הגדרת קהל היעד:
על מנת שהמסרים השיווקיים יגיעו לקהל היעד האולטימטיבי שלכם תצטרכו לחשוב על איזה בעיות/כאבים/חששות השירות שלכם נותן מענה, איזה סוג אנשים עלולים לצרוך את הקהל(מבחינת גיל, מגדר, תחומי עניין וכו')
ככל שקהל היעד יהיה ממוקד וברור יהיה לכם יותר קהל להשתמש במסרים המתאימים ביותר ולהגביר את הסיכוי שיתעניין בכם.
ערך מוסף:
אתם כבעלי עסקים בעלי ידע מקצועי שיכול לתת מענה להרבה גולשים מהוססים או לא מיודעים וככל שתתנו להם ערך בפרסומים שלכם כך כמות הצפיות וההתעניינות בתכנים שלכם תגדל ותחזק את האמון של הגולשים שלכם ויעודד אותם להיות לקוחות
שיתוף בקבוצות:
דרך מומלצת להפיץ את התכנים שלכם מעבר לעוקבים הקיימים בעמוד העסקי היא על ידי שיתוף התכנים בקבוצות בפייסבוק. מומלץ להצטרף לכמה שיותר קבוצות ייעודיות המתאימות לקהל היעד שלכם (חשוב לשים לב למדיניות הפרסום בקבוצות ומה מותר/אסור לשתף).
הצטרפתם? יופי, קחו בחשבון שההצטרפות אינה פסיבית, אלא מחייבת אתכם להגיב לעשות לייקים לפוסטים אחרים של חברי הקבוצה/ לייקים לעמודים העסקיים.
תגובות מדף עסקי:
על מנת ליצור חיבור עם קהל היעד שלכם ולחזק את האמון שלו בכם מומלץ להגיב/לעשות לייק לדפים עסקיים אך ורק דרך הדף העסקי שלכם, כך יותר אנשים יראו את העסק שלכם ויכנסו לבדוק מה קורה אצלכם.
הזמנת חברים לעקוב אחר העמוד העסקי:
המטרה הסופית היא שרוב האנשים יכירו את העסק שלכם אבל במצב הנוכחי לא בהכרח כולם מכירים.| ולכן, מומלץ להזמין חברים לאהוב ולעקוב אחרי העמוד העסקי יגביר את התנועה בו ויעודד גולשים אחרים לעקוב אחריכם.
שתפו את הפוסטים מהעמוד העסקי לפרופיל האישי:
כאשר העליתם פוסט לעמוד העסקי מומלץ לשתף אותו בפרופיל האישי כדי לזכות בחשיפה גבוהה יותר ולהגביר את כמות האינטראקציות עם התכנים והעסק /שלכם. שיתוף בפרופיל האישי יכול להגיע לאנשים שיכולים להימצא רלוונטיים לשירות שאתם מציעים ואלה שלא יכולים לשתף לכאלה שכן רלוונטיים.
פרסום בשעות שיש בהם תנועה גדולה של גולשים:
לפני שמפרסמים תכנים, מו לבדוק מהו הזמן המתאים לכך ביותר, באמצעות הכלי Meta Business Suite הזמין לכם בחשבון הפייסבוק שלכם תוכלו לצפות בנתוני שימוש ולראות באיזה שעות מומלץ לפרסם את התכנים.
לייק 4 לייק:
או במילים אחרות "פרגון תמורת פרגון". ככל שתפרגנו לדפים עסקיים אחרים, כך גם יפרגנו לכם בחזרה ותוכלו לזכות בחשיפה נוספת ובעוקבים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים לשירותים שלכם. תוכלו לשלוח הודעה בפרטי ולספר אודות העסק שלכם, פנו בנימוס והציעו לייק תמורת לייק.
הכי חשוב - אסור להתייאש!
קידום אורגני הוא תהליך שלוקח זמן אבל הוא בונה לכם תשתית חזקה ויציבה ויגביר את הנאמנות של הגולשים.
חשוב לנתח את הפוסטים שהעליתם בכל פרק זמן מסוים ולבדוק מה יותר עבד ומה לא על מנת שתוכלו לדייק יותר את הפרסום ואת המסרים השיווקיים.
🎯 עדיין לא הצטרפתם למערכת ברודקאסט❓ הצטרפו עכשיו בהרשמה מהירה ובחינם
✍️ תכנים מדויקים עם מסר שיווקי חד לקהלי היעד שלכם
✍️ תמונות מעוצבות, דפי נחיתה מקצועיים, סרטונים מיתוגיים
✍️ תוכן מקצועי בדיוק בתחומי המומחיות שלכם, ברמה הכי גבוהה
ברודקאסט תעזור לכם לשמור על נוכחות דיגיטלית מנצחת 💪 עדיין לא הצטרפתם?
ההרשמה עכשיו בחינם וללא התחייבות

מאת: ירדן לרר
מנהל קמפיינים ומומחה בשיווק דיגיטלי, מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט
בוגר תואר ראשון במנהל עסקים במסלול האקדמי
המכללה למינהל - התמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל
Comments