בתור יועצי משכנתאות אתם בוודאי מבינים את החשיבות העסקית שבשימור וטיפוח מועדון הלקוחות שלכם, אז אם עד היום המעקב אחרי הלקוחות שלכם הסתכם ברשימה במחברת או כתובות מיילים של כל הלקוחות, הגיע הזמו לצעוד צעד קדימה ולהקים את מועדון הלקוחות שלכם בצורה מסודרת כדי לייעל ולהגדיל את מועדון הלקוחות הקיים. כי ככל שיהיו לכם יותר לקוחות במועדון, כך תגדל היכולת שלכם לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם, דבר שיוביל בהמשך גם לאפשרות לייצר הכנסות גבוהות יותר מרשימת הלקוחות שלכם.
אז אם החלטתם לשנס מותניים (ואנחנו מאוד מקווים שכך החלטתם), הגיע הזמן להבין איך גם בתור יועצי משכנתאות תוכלו בקלות להתחיל ולתפעל מועדון לקוחות מסודר ויעיל.
5 צעדים חשובים להקמת מועדון לקוחות ליועצי משכנתאות ויועצים פיננסים
כלל מספר 1 - שומרים על סדר וארגון
בשלב הראשון, חשוב שתעבירו את כל פרטי הלקוחות שלכם למערכת ממוחשבת כדוגמת המערכת של ברודקאסט. רכזו את כל הפרטים המפוזרים לכם במקומות שונים, כמו מספרי טלפון של מבוטחים פוטנציאלים הרשומים לכם בנייד, מיילים של לקוחות פוטנציאליים ששמורים בתיבת המייל או אפילו על גבי דפי נייר וקבצים שנמצאים במחשב. לאחר שארגנתם את כל המידע במקום אחד, זה הזמן להציע לכל המבוטחים החדשים להצטרף למועדון, על ידי מתן הסבר שכך הם יקבלו מידע שרלוונטי אליהם ואל המשכנתא שלהם וכמובן זה ישיג להם מתנות והטבות מותאמות אישית, השמורות בלעדית לחברי מועדון הלקוחות של העסק שלכם.
כלל מספר 2 - נעזרים באנשים הקרובים אלינו
ככלל שכדאי לכם לאמץ ולזכור - במיוחד בתחילת דרככם כיועצי משכנתאות ,אין מה להתבייש בקבלת עזרה בקרובים בכל מה שקשור לשיווק העסק שלכם. לכן, גם בהקשר של מועדון הלקוחות אתם יכולים לשלוח הצעת הצטרפות למועדון הלקוחות, ללקוחות פוטנציאלים מהמעגלים הקרובים אליכם שהפעילות העסקית שלכם יכולה להיות רלוונטית עבורם. הציעו להם להירשם למועדון הלקוחות שלכם או לשתף את ההצעה, עם אנשים אשר עשויים להתעניין בשירותים או שאתם מציעים כיועצי משכנתאות.
כלל מספר 3 - יוצרים שיתופי פעולה
פנייה לעסקים אחרים בסביבתכם היכולים להשלים את השירות שאתם מציעים כיועצי משכנתאות (כמו סוכני ביטוח לדוגמה), לצורך הצעת חבילה הטבות משולבת, יכולה לעזור לכם בשיווק העסק, הגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וצירופם למועדון הלקוחות. יחד תוכלו להציע הנחה או הטבה ללקוחות שיחליטו לבחור להיות מבוטחים שלכם וכך להיחשף ללקוחות חדשים של בעלי העסקים איתם תשתפו פעולה, כך ששני הצדדים יכולים להרוויח מזה.
כלל מספר 4 - העזרו בלקוחות שלכם
מבצע של "חבר מביא חבר" זאת תמיד דרך נהדרת להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, כך שתזכרו להיעזר בלקוחות העבר שלכם, הם יהיו השגרירים הכי טובים שלכם. אתם יכולים להציע להם תמריץ במידה והם ישתפו את השירות שלכם עם הסביבה הקרובה ובזכות זאת תצליחו לזכות בלקוחות חדשים, כך שכל הצדדים ירוויחו. זוהי שיטה קלה ויעילה להגדיל את מועדון הלקוחות שלכם, על ידי הוספה של לקוחות פוטנציאלים חדשים לרשימת התפוצה.
כלל מספר 5 - שמירה על נוכחות עקבית בעמוד העסקי בפייסבוק
אם עד היום עוד לא פתחתם עמוד עסקי בפייסבוק, זה הזמן לפתוח אחד בהקדם האפשרי. פייסבוק מהווה את אחת הפלטפורמות הכי גדולות שיאפשרו לכם לחשוף את השירות שלכם בתור יועצי משכנתאות, בפני מעגלים רחוקים שלא הייתם יכולים להגיע אליהם בדרך אחרת. כך שתוכלו להגדיל את רשימת התפוצה של מועדון הלקוחות שלכם, במספר דרכים כמו שילוב קישור הצטרפות למועדון בעמוד העסקי, שיתוף של פרסומים המציעים להצטרף למועדון הלקוחות בתמורה לקבלת הטבה מיוחדת ועוד.
טיפ לסיום - אומנם הקמה והגדלה של מועדון לקוחות זה לא דבר כזה מורכב, אבל חשוב שתדאגו לשמור על קשר רציף עם חברי המועדון, על מנת שהם יראו את הערך העצום הטמון בחברות בו. שמירה על קשר יכולה להיות דרך שיתוף בתכנים בעלי ערך ומידע רלוונטי עבורם, פרסום של מבצעים והטבות שוות וכמובן שמירה על יחס אישי עם כל לקוח, קיים או פוטנציאלי.
בברודקאסט אנחנו מאפשרים לכם לבנות מועדון לקוחות יעיל ומסודר, לשמור על קשר רציף עם כל אנשי הקשר במועדון בקלות דרך המערכת ובנוסף, אנחנו יוצרים עבורכם תכנים שוטפים המיועדים לעולמם של יועצי משכנתאות ושיהיו גם רלוונטיים ומועילים לקהל המבוטחים שלכם. כל מה שתצטרכו לעשות, זה לשתף איתם את התכנים שתקבלו מאיתנו דרך מערכת השיווק של ברודקאסט, כך שתוכלו לשמור איתם על קשר רציף ואישי לאורך זמן.
זה הזמן להתחיל לנהל מועדון לקוחות מקצועי ומסודר, שיכול לעזור לכם להגדיל את מאגר המבוטחים שלכם ואת העסק.
מאת: יארה ידליצקה מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט
מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.
댓글