היום זה כבר ברור שהנוכחות הדיגיטלית הפכה לאחד האלמנטים המרכזיים להצלחת עסק,
ולכן לשימוש נכון במושגי מפתח ישנה חשיבות גדולה לקידום אתרים (SEO) והיא לפעמים אפילו קריטית.
מושגי מפתח לא רק משפיעים על האופן שבו מנועי החיפוש מדרגים אתרים, אלא גם על הדרך שבה לקוחות פוטנציאליים מוצאים את העסק שלך ברשת.
בעידן שבו המתחרים רבים והקהל מחפש תשובות במהירות, חשיבות השימוש במונחים הנכונים הופכת להיות מרכזית בהגעה ללקוחות הנכונים.
אז איך מעדכנים את מושגי המפתח בתוכן שבחרתם בברודקאסט כדי לקדם תוצאות טובות יותר כאשר מחפשים את העסק או אתכם במנועי החיפוש?
עם ברודקאסט - זה פשוט!
להלן המדריך ב3 צעדים פשוטים: (בתחתית המדריך מחכות דוגמאות)
מערכת - יש להיכנס לתפריט הראשי ותחת "האתר העיסקי שלך" לעדכן את פרטי העסק במערכת.
ישנם עסקים דומים ולפעמים אפילו כתובת מעודכנת יכולה להשפיע על התוצאות המופיעות בגוגל - ככל שיהיו יותר פרטים מעודכנים גוגל ידעו לעלות את התוצאות שלנו בחיפושים.
משתמש - בחלק העליון של התפריט הראשי ניתן לעדכן תחומי עיסוק - תחומי העיסוק במערכת יהפכו לבסיס של מושגי המפתח שלכם ויטמעו כתגיות מול מנועי החיפוש
קמפיין - במסך עיצוב - נעדכן גם בכותרת(מלבן אדום) וגם בגוף התוכן(חצים אדומים) את מושגי המפתח שנרצה לקדם בעזרתם את העסק
במסך תכנון(לאחר שבחרנו בסיום העיצוב "המשך לתיכנון") - נוכל לעדכן בצורה ידנית את מושגי המפתח או להיעזר בAI כדי לעדכן את המושגים הרלוונטים לקידום העסק
זהו! אחרי שהגדרנו את פרטי העסק במערכת בצורה מלאה(פעולה שנעשית פעם אחת אלא אם יש עידכון בפרטי העסק) והגדרנו את מושגי המפתח שלנו גם ברמת הקמפיין עצמו(סעיף 3) - נוכל להתחיל לקדם את העסק ולשלוט בתוצאות המופיעות בגוגל. ככל שנעלה יותר פירסומים עם מילות מפתח שחוזרות על עצמן - כך גוגל ידעו לגרום לתוצאות שלנו להופיע במקומות הראשונים. לדוגמא - עורכת דין מתחום הפלילי שמעוניינת להופיע בחיפושים שקשורים לעבירות נשק- תצטרך לעלות מספר פוסטים עם מושג המפתח הנ"ל על מנת להופיע בתוצאות הרלוונטיות. וככה זה יראה במערכת: 1. יש לעדכן בפרטי העסק גם בכותרת את התואר(או/ו מושג שחשוב לכם כמו מיקום)
2. יש לעדכן את תחומי העיסוק הרלוונטים לעסק ולפירסומים
3. מסך עיצוב: גם בכותרת וגם בגוף התוכן מופיעים מילות מפתח
מסך תכנון: נעדכן את התצוגה בגוגל ומנועי החיפוש בהתאם
והתוצאה בגוגל: מקום ראשון
Comments