החגים כבר תיכף כאן ובטח גם אתם מתכננים לשלוח ברכת שנה טובה ססגונית לכל הלקוחות שלכם, להעלות פוסט חג שמח מרגש בפייסבוק ואולי גם לשתף סרטון נוגע ללב לקראת יום כיפור. ועדיין ... עוד יום עבר וטרם הגעתם לטפל בזה. רק רצינו להזכיר לכם שבשביל זה בדיוק מערכת הפרסום של ברודקאסט כאן! ויותר מכך גם להראות לכם איך תוך 2 דקות בלבד תוכלו לבנות לעצמכם ברכה חגיגית מתאימה לכל חג במהלך החודש הקרוב וגם לתזמן אותו כך שיפורסם בדיוק בזמן המתאים.
ראשית זכרו כי לוח השנה השיווקי שלכם תמיד יופיע לכם במערכת, תוכלו להתרשם ולראות איזה אירועים נמצאים קדימה על לוח השנה, להתכונן ולהכין עבורם תוכן מתאים.
כיצד תבחרו ברכה לראש השנה או תוכן אחר המתאים לחג? בבחירת תוכן (ממחשב וגם ממכשיר נייד), גשו לאיזור 'אירועים קרובים', שם יופיעו התכנים הרלוונטיים למועד הקרוב, לפני ראש השנה לדוגמא יופיעו בעיקר תכנים המתאימים לחג זה, ולפני כל חג או אירוע אחר יופיעו תכנים המתאים לאותו אירוע - ראש השנה, כיפור, סוכות וכך הלאה.
אפשרות נוספת היא לחפש תוכן ישירות דרך שורת החיפוש במחשב או בנייד לדוגמא :הקלידו את הביטוי 'ברכה לחג' או 'שנה טובה' באיזור החיפוש בנייד או במחשב ומייד יופיעו עבורכם כל התכנים המתאימים לחיפוש שביצעתם
שימו לב כי בדוגמאות כאן מופיעות אפשרויות בשימוש במכשיר טלפון נייד. באותו האופן, ניתן לגשת למחשב רגיל, ללחוץ על 'עיצוב ותכנון קמפיין' ולאחר מכן לבחור תוכן מתוך 'אירועים קרובים' או לחפש את התוכן הרצוי בשורת החיפוש.
כיצד תתזמנו קמפיין כך שיפורסם בחג הרצוי לכם? בשלב ההגדרות ותכנון הקמפיין (ראו למטה דוגמא לנייד ודוגמא במחשב), ישנן הגדרות המציינות באלו ערוצים יופץ התוכן ומתי הוא יופץ, לחצו על האיזור ומייד יפתח לכם לוח שנה המכיל יום ושעה. בחרו את הזמן הרצוי לכם ומייד לאחר מכן פרסמו את התוכן, התוכן ימתין במערכת ויופץ במועד שבחרתם (אם תבחרו בערוץ הפייסבוק הוא גם יעלה לדף הפייסבוק שלכם כמובן)
ואם ארצה לשתף את הברכה גם בווטסאפ ממש לפני החג? אל דאגה, מייד לאחר שהתוכן יפורסם, תקבלו הודעת SMS שמודיעה לכם שהתוכן התפרסם, לחיצה על הקישור שמופיעה ב SMS תוביל אתכם לתוכן אותו תוכלו להוריד לנייד או לשתף את התוכן היכן שתרצו, לחברים וללקוחות בווטסאפ, לעלות אותו לטיקטוק, לאינסטגרם ועוד...
סרטון 'סליחה' ליום כיפור מטרות התוכן השיווקי הן מגוונות ושונות. לעיתים נרצה תוכן הממוקד בהשגת לידים או מכירות ולעיתים נפרסם תוכן כדי ליידע את הלקוחות בשירות או מוצר חדש שיש לנו ועדיין, כדי לייצר נוכחות וקשר שוטף עם הלקוחות אנו צריכים ליצור לא פעם חיבור מעניין ורגשי עם הלקוח. דרך נהדרת לעשות זאת היא באמצעות סרטונים מרגשים ברגעים מתאימים. אחד מהם הוא סרטון סליחה ליום כיפור כמעין זה:
רוצים לתזמן ולהכין כבר ברכה לראש השנה או תוכן אחר לחגים, לחצו על הכפתור 'הכנסו לחשבון' ממחשב ומנייד והתחילו לחפש, לעצב ולתכנן תוכן מתאים עבורכם לחגי תשרי.
יש לכם שאלות? בדקו את מרכז העזרה המקיף שלנו אשר יוביל אתכם למידע בכל נושא אפשרי. עדיין יש לכם שאלות? צוות התמיכה שלנו מוכן תמיד להקשיב לפתור ולייעץ.
コメント