top of page

תחסכו מהעסק שלכם את הטעות הכי נפוצה שעסקים עושים אחרי החגים (ומשלמים עליה ביוקר בהמשך...)

מערכת ברודקאסט

אי אפשר להתעלם ממבול הפרסומים והצעות המכירה המיוחדות שנופלות לזרועותינו בתקופת החגים ושהגיעו לשיאם לפני ראש השנה. תקופת החגים מתאפיינת בלקוחות רבים הרוכשים את מיטב מבצעי והטבות החגים, כי הם מגיעים לתקופה זו במצב רוח טוב ולא חוסכים ברכישות, קניות, פינוקים והוצאות שהם פחות מרשים לעצמם בשגרה, על מנת לא לפספס את ההצעות המפתות והמבצעים המיוחדים.

לשווק בזמן שכולם נחים אחרי החגים / ברודקאסט

לנצל את הזמן כשכולם רדומים

כולנו מגהצים את כרטיסי האשראי שלנו הרבה יותר בתקופת החגים מאשר בשאר ימות השנה, על מתנות למשפחה, לאנשים הקרובים לנו, לעובדים, למארחים בארוחת החג וכמובן גם על עצמנו, כי אנחנו מרשים לעצמנו להתחדש ולהתפנק לכבוד החג.

בתקופת החגים יש הצפה של פרסומים, מה שהופך את התחרות בשוק ללא פשוטה בכלל ולכן על מנת להצליח במיוחד, על העסק לשווק את עצמו במלוא המרץ ולהמציא את עצמו מחדש. למרות התחרות המאתגרת, ההשתתפות של העסק בחגיגות והמבצעים חשובה ואף מבורכת, משום שהלקוחות אוהבים מבצעים אטרקטיביים ורק מחפשים על מה לבזבז בתקופה זו ומה עוד לקנות.

אבל עכשיו, כשהלחץ של החגים כבר מאחורינו ובחוץ כבר נושבת רוח קרירה הרומזת שעוד מעט יגיע החורף, יש רגיעה כללית באוויר והרבה עסקים מורידים הילוך. לאור הרווחים והעבודה הפורייה בתקופת החגים, הם מרגישים שגם הם יכולים קצת לנוח ולהוריד את הרגל מהגז, בכל מה שנוגע לפרסום ושיווק העסק. אנחנו מזכירים לכם שאסור לכם להיות שאננים! בעלי עסקים - בשום פנים ואופן, אל תורידו הילוך בכל מה שנוגע לשיווק ופרסום העסק בתקופה שאחרי החגים.

להתמיד ולהיות עקביים, זה המפתח

החגים מהווים פסק זמן נפלא מהפעילות העסקית השוטפת והפוגה בריאה מהפעילות המוגברת ומאפשרים לחשוב, לתכנן ולבנות את הפעילות השיווקית לשנה החדשה (שלמעשה מתחילה רק באוקטובר בצאת שמחת תורה).

מניסיוננו בעבודה עם עסקים שונים למדנו, שלמרות שמדובר במהלך מאוד מפתה, הורדת הילוך בשיווק ובפרסום העסק תגבה מחיר ותהיה לה השלכות כבדות, במשך השנה העסקית הקרובה ולכן יש להימנע ממנה בכל מחיר.

כוח ההתמדה והעקביות הם שם המשחק לעסק מצליח והם מהווים נקודת חוזק משמעותית, להמשך צמיחה עסקית יציבה ובריאה. שימור וחיזוק המומנטום המוצלח של החגים, הוא בגדר חובה ולכן חשוב שנשמור על נוכחות דיגיטלית לאורך זמן, על מנת להזכיר ללקוח, אצל מי הוא התפנק בטיפול מקצועי או רכש מבצע שווה לקראת ראש השנה.

לגרום לשיווק שלכם לעבוד / Broadcust

אז אחרי שהמלצנו בחום להימנע מהפאוזה המפתה של אחרי החגים, אנו רוצים להמליץ לכם על 5 טיפים חשובים שכן כדאי וחשוב שתקפידו עליהם בתקופה הקרובה:

היצמדו ללוח השנה

הביאו אל התודעה של הלקוחות שלכם את האירועים הבאים בתור שיגיעו אחרי החגים. Black Friday, חנוכה, מבצעים המבשרים את בוא הסתיו והחורף. זה לא משנה במה תתמקדו, פשוט חשוב שתמשיכו לפרסם ולהכין את הלקוחות שלכם לקראת האירוע הבא המתקרב. כך לא תצאו מהתודעה של הלקוחות שלכם לאורך כל השנה.

התבלטו!

היות ועסקים רבים עושים את הטעות האסטרטגית המדוברת ומפסיקים לפרסם את עצמם אחרי החגים, העסקים החכמים יותר ממשיכים לפרסם את עצמם בכל הכוח, מה שיאפשר לכם לתפוס את תשומת הלב של קהל הלקוחות ולבלוט.

עימדו על המשמר

חשוב תמיד שקהל הלקוחות שלכם (וגם הלקוחות הפוטנציאליים), יראו שהעסק שלכם פעיל, תוסס, רענן ושווה להציץ ולבקר בו. עליכם לייצר סביב העסק באזז תמידי של התרחשויות, במיוחד אחרי החג כשהתחרות נמוכה, הבאזז שלכם יכול להיות חזק מתמיד ביחס למתחרים, כך שלמעשה התחרות הופכת קלה יותר כעת.

ארגנו את מאגרי הלקוחות

קרוב לוודאי שלקוחות רבים רכשו מהעסק שלכם במהלך החגים, גם אם לא, הם כעת מודעים אליו ואולי מתכננים רכישה עתידית. צרו רשימה מסודרת של הלקוחות החדשים והמתעניינים, כדי שתוכלו לשלוח גם להם באופן אוטומטי קמפיינים במהלך השנה. זה יכול להתחיל משליחה של קמפיין יום הולדת או הצעת חברות למועדון שלכם ולהמשיך עם שליחה של דפי הנחיתה עם הטיפים המקצועיים שאתם מקבלים מברודקאסט. בכל מקרה, חשוב מאוד לשמור עם הלקוחות הקיימים והמתעניינים, על קשר רציף ועקבי ואף להגדיל ולנסות לפנות אליהם באופן כמה שיותר אישי.

חזקו את הקשר עם הלקוחות

דאגו לחזק ולהדק את הקשר עם כלל הלקוחות שלכם, בין אם הקיימים והקבועים ובין אם החדשים שהגיעו בעקבות מבצעי החגים. מעבר לזה, קיימים גם לקוחות שהפעם לא הגיעו אליכם, אך הבטיחו לעצמם להגיע אליכם ״אחרי החגים״ - תזכירו להם את הבטחתם.

ניתן לחלק את בעלי העסקים לשני סוגים מרכזיים:

המתמידים - מפיקים לקחים, לא נרדמים בשמירה ועושים צעדים נוספים כדי להתקדם תוך כדי תנועה מתמדת בכל הכוח. מצידה השני של הסקלה יש את השאננים - עוצרים או מנמיכים פעילות לאחר תקופות לחוצות, מקטרים שקשה ולא ממשיכים בפעילות העסקית עד להצלחה.

״אחרי החגים" היא בדיוק התקופה שבה אתם יכולים לבחור להיות עסק הבוחר באופציה הראשונה, התמיד בשיווק העסק קדימה ובכל הכוח!

בחרתם להימנות עם הקבוצה הראשונה? נפלא, ברודקאסט מעמידה לשירות העסק שלכם מגוון רחב של תכנים מעוצבים, רעיונות רעננים המתחדשים לעיתים תכופות, תמונות איכותיות, סרטונים ודפי נחיתה המלאים בטיפים מקצועיים. כמובן שהכל יגיע אליכם באופן אוטומטי וקל לשימוש. המערכת שיצרנו בברודקאסט עובדת בשבילכם כל הזמן, דואגת שהלקוחות יראו אתכם ושתבלטו בין ים העסקים שמסביב. בנוסף המערכת משווקת, שומרת על קשר עם הלקוחות שלכם ומייצרת לכם נוכחות ופעילות דיגיטלית לאורך כל השנה.

אנו מזמינים אתכם להיעזר בצוות הנפלא שלנו, לקבל מענה לשאלות וטיפים על כל מה שיעזור לכם לקדם את הפעילות העסקית שלכם.

מאחלים לכם שנה עסקית מוצלחת, פורייה ועם שיווק ופרסום מעולים לאורך כל הדרך!

צוות ברודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

留言


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page