כיום הלקוחות בוחרים את מעצב השיער שלהם בקפידה. הם תמיד מגיעים עם חשש שהוא יגזור טיפה יותר מידי את הקצוות או שאולי לא יפגע בצבע המדויק שהם חלמו עליו, או שבכלל ימליץ להם על החלקה יקרה שלא תתאים לסגנון ולמבנה הפנים שלהם.
הלקוח צריך לסמוך על מעצב השיער שלו שיהיה מקצועי ביותר וייתן לו את ההמלצה האמתית והנכונה לשיער שלו. איך תהפוך להיות מעצב השיער הזה? כזה שהלקוחות שלו סומכים עליו בעיניים עצומות ופשוט יושבים על הכיסא ונותנים לו לעשות פלאים בשיער שלהם, ללא חששות ופחדים? שיווק נכון בשילוב של הרשתות החברתיות ומועדון הלקוחות, הוא המפתח של המספרה להצלחה!
כתבנו עבורך מספר טיפים שיגרמו לפרסום של העסק להצליח.
1. חבר מביא חבר
אם הלקוחות שלך מרוצים מהשירות שנתת, הם ימליצו עלייך לחבריהם הקרובים, אז למה שלא תפרגן להם על זה? הלקוחות הממליצים גם עושים לך פרסום בחינם וגם שולחים לקוחות חדשים. תוכל לשלוח תוכן ללקוחות שמביאים חבר חדש בו יהיה כתוב "תודה שהמלצת עלינו, מעריכים זאת מאוד, קבל מאתנו 30% הנחה על התספורת הבאה שלך!" כך הלקוח ירגיש טוב עם עצמו בנוגע להמלצה וירצה להמליץ לחברים נוספים. מומלץ לפרסם את המבצע של "חבר מביא חבר" גם ברשתות החברתיות במטרה שלקוחות נוספים יראו אותו, ישתפו ויתייגו חברים. כך תרחיב את החשיפה למבצע ואת המודעות למספרה שלך.
2. הישאר נאמן
"אני נמצא אצל הספר שלי כבר הרבה שנים, הוא כבר מכיר אותי יותר טוב מאשר שאני מכיר את עצמי, הוא יודע את הסודות הכי כמוסים שלי, הוא קורא אותי עוד לפני שהוצאתי מילה מהפה, ויותר מזה, הוא יודע בדיוק איך אני אוהב להסתפר מבלי להגיד לו כלום, כי אני פשוט סומך עליו והקשר בינינו מרגיש כמו משפחה." זה הקשר שאתה צריך לשאוף להגיע עם לקוחותייך, ולהישאר נאמן אליהם, תן להם את התחושה שאתה מחכה כבר לראות אותם, למשל, תן להם 10% הנחה על הביקור העשירי שלהם ואם למשל אתה מחליט לעשות העלאת מחירים, אל תשכח שהם איתך כבר שנים, שמור להם את המחיר המקורי לתקופה מסווימת נוספת שתקבע ותן להם להרגיש את יתרונות הנאמנות שלהם.
3. תכינו תיק עבודות
כולם אוהבים לעיין בעלוני האופנה בזמן ההמתנה לתור אצל הספר, נצל את הזמן הזה לטובתך! השתמש במסך התצוגה של ברודקאסט בו יופיעו עבודות שלך ושל העובדים שלך, במסך התצוגה יהיו דוגמאות לתסרוקות שונות לנשים, עיצוב שיער לגברים, גוונים, צבעים, החלקות עם תמונות של לפני ואחריי ועוד. כך הלקוחות שלך לצפות במסך ויוכלו לקבל רעיונות בזמן ההמתנה. הם יוכלו להצביע מה בדיוק הם רוצים וכך אתה מבטיח להם ראש שקט ורוגע כי הם יקבלו את התוצאה המדויקת שהם ראו קודם לכן.
4. יום הולדת יש רק פעם בשנה
מי לא אוהב להרגיש מיוחד ונאהב ביום ההולדת שלו? בקשו מהלקוחות שלכם את תאריך הלידה או את החודש בהם נולדו ותפנקו אותם במתנת יום הולדת כיפית ומפנקת, כך הלקוחות ירגישו שאתם לא שוכחים אותם ונותנים להם את תשומת הלב המגיעה להם. בנוסף תוכלו גם לחגוג יום הולדת לעסק שלכם ולהחליט שביום הקמתו תפנקו את הלקוחות בהגרלות ומבצעים שווים לכבודו, עשו זאת באמצעות פוסטים בפייסבוק שתעלו קודם לכן, למשל, הלקוח שישתף את הפוסט, יעשה לייק ויתייג כמה שיותר חברים יזכה ב-2 תספורות בחינם.
5. תמיד יש סיבה למסיבה
הטיפ השיווקי האחרון והמהנה ביותר, אחת לכמה חודשים תכין ''אירוע'' בפייסבוק ותזמין את כל לקוחותיך לערב מהנה בו תציג בפניהם את העבודות שלך, תציע מוצרים למכירה כמו מסכות ,קרמים ומוצרי טיפוח מיוחדים לשיער שניתן למצוא רק אצלך, תוכל לעשות תחרויות עם פרסים שווים, תביא לאירוע כיבוד קל להנאת האורחים ותוכל להזמין את העיתונות המקומית שתתעד הכול. כך תרוויח ערב חוויתי לך וללקוחות שלך, פרסום מקומי בחינם, לקוחות חדשים שיגיעו להכיר וכמובן הכנסות נוספות למספרה.
לסיכום, שיווק איכותי לוקח זמן, אנו ממליצים לכם להשתמש בכלי השיווק של מערכת ברודקאסט שיעזרו ללקוחות לסמוך עליכם, וכך תקבלו גישה ויד חופשית לשיער שלהם ובעיקר לאמון שלהם. הלקוחות יחזרו שוב ושוב וייהנו להגיע אליכם, תעלה בהם מוטיבציה להזמין חברים, תהפכו את ההמתנה בתור לחוויה, תתנו להם יחס אישי בימי ההולדת שלהם ואפשרו להם להנעים את זמנם באירועים של המספרה.
במידה ותצטרכו עזרה בכל הנוגע לרשתות החברתיות ושיווק העסק תוכלו להיעזר במערכת של ברודקאסט שתסייע לכם בכתיבת הפוסטים הנכונים לקראת האירוע שתעשו, במודעות דיגיטליות יפות ויצירתיות של פרסום הנחות ומבצעים וביצירת מועדון לקוחות שיקבץ לכם את כל תאריכי ימיי ההולדת של לקוחתכם.
Comments