• צוות ברודקאסט

שיווק לחנות הבגדים הכי אופנתית בעיר

עם כל כך הרבה מותגים חזקים וחנויות בגדים איך תגרמו לאנשים לקנות דווקא בחנות הבגדים שלכם? תעשיית האופנה היא אחת התעשיות הכי דינמיות ומשגשגות בעולם. היא משלבת מגוון רחב של פעילויות, מההתעדכנות בטרנדים ופרטי הביגוד העדכניים, ועד ליצור או יבוא של פריטי לבוש, נעליים ואביזרים.


אחת הנקודות החשובות והמרכזיות כדי להצליח בתחום האופנה היא כמובן נקודת הפרסום והשיווק. בין אם יש לכם חנות קטנה או רשת בגדים גדולה אתם חייבים להשקיע בשיווק ופרסום מתקדם כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים.

קבלו 4 טיפים מרכזיים להצלחת פעילות שיווק מותג האופנה שלכם:

  1. עליכם להשקיע בנוכחות שלכם ברשתות החברתיות ובגוגל - כאשר מחפשים את המותג שלכם כדאי להגיע ישירות לאתר שלכם על מנת שהלקוחות ימצאו ישר את מה שחיפשו. אפשר לעשות את זה בחיפוש לפי שם או לפי ביטוי. אתם יכולים לשכור מעצב מקצועי כדי ליצור אתר אינטרנט ולהתאים אותו עבור מנועי החיפוש או להצטרף לשירות של ברודקאסט שבו תוכלו לקבל אתר עסקי מתקדם שמתעדכן באופן אוטומטי עם כל תוכן שאתם מאשרים. חשוב ולהתמקד בביטויים שהלקוחות שלכם יחפשו, כגון שם העסק או "חנות הבגדים" בתוספת שם העיר שלך. אם יש לך עסק נישה בתחום הבגדים יש לחשוב על ביטויים מרכזיים מסביב לאותו תחום. צרו רישומים במנועי חיפוש ובאתרים מקומיים כגון Google Local: כאשר לקוחות משתמשים בסמארטפונים כדי לחפש חנויות בגדים בקרבת מקום, העסק שלך יצוץ. ניתן לחזק את הנוכחות של העסק עוד יותר על ידי יצירת פרסומים ומידע על האופנה האחרונה, פריטי לבוש חדשים ואירועים בתעשיית האופנה.

  2. השתמשו בסימנים בולטים בפרסום כדי למתג את המסרים השיווקים לקבל את תשומת הלב של הלקוחות. הדבר יעיל במיוחד כאשר אתם מפעילים חנות שאינה ממוקמת במרכז קניות מסחרי או אם היא נמצאת במיקום יוצא דופן. חנוית אופנה קטנות יכולת לשים כרזות על לוח המודעות בבתי קפה, מכבסות, חנויות ספרים, ספריות ומרכזי עסקים, כמו גם בקמפוסים באוניברסיטה, דבר שיצור להם חשיפה לקהל המקומי שסביבם. אפשר לפרסם גם בעיתונות המקומית כדי לייצר חשיפה לקהל הלקוחות המקומיים על החנות שלך, יש לזכור כי אפיק הפרסום בעיתונות המקומית אינו אפקטיבי במיוחד ולכן יש לעשות בו שימוש רק אם יש תקציב מספיק גדול, ניתן לכלול מפה על המודעה אם מיקום העסק בעייתי.

  3. כדי להגיע ללקוחות שלכם בצורה יותר אישית, עליכם לפנות אליהם באמצעות פרופיל ברשתות החברתיות כגון Facebook ו- Instagram. שלחו הצעות לקהל היעד שלכם שיעשו לייק לעמוד שלכם ויעקבו אחריכם. פרסמו פוסט פעם אחת בכל כמה ימים, שקשור לחנות הבגדים שלכם, אתם יכולים להעלות מבצעים והנחות שיש וגם להוסיף מאמרים וטיפים על אופנה שיעניינו את קהל הלקוחות שלכם. כאשר אתם מקבלים מלאי חדש, פרסמו תמונה כדי להגביר את הסקרנות ולשכנע את הלקוחות להיכנס לחנות. תנו ללקוחות הקבועים שלכם שנמצאים במדיה החברתית ערך מוסף על ידי הצעת הנחות "לחברים בלבד" - טקטיקה זו עשויה גם לעזור לך להשיג יותר עוקבים לדף.

  4. השתמשו מבצעים ומכירות כדי לשפר את העסק בזמן תקופות חלשות יותר של השנה - לא משנה איזה סוג של חנות יש לכם, לקוחות אוהבים לחסוך כסף. החזיקו סוגים שונים של מכירות כדי להגיע למספר סוגים של לקוחות. פעם או פעמיים בשנה, קיימו אירוע מיוחד לאחר שעות המכירה ללקוחות שהיו נאמנים: תוכלו להביא שמפניה, ולהציע הנחות במהלך המכירה. חסויות מכירות נוספות שניתן לעשות זה סביב אירועים מיוחדים כגון אירועי ספורט, חגים או פסטיבלים מקומיים כדי לנצל את מצב הרוח החגיגי.

ועוד מספר טיפים אופנתיים:

  • שתפו את הלקוחות במידע עדכני ורענן - תוכלו להעלות מדי יום אאוטפיט אחר ולהסביר על כל פריטי הלבוש ולאן הכי מתאים לצאת איתו!

  • תיצרו שיתופי פעולה עם בלוגריות אופנה- תוכלו לתת לבלוגריות את הבגדים הכי אופנתיים שלכם והם בתמורה יודו לכם בבלוג ואף יוכלו להעלות תמונה שלהם עם הבגד שקיבלו ממכם מתנה.

  • גלו אילו ערכים, תכונות ומאפיינים יש למותג שלך , והשתמש בתובנה חשובה זו כדי ליצור תוכן שיווקי (וידאו, תמונה, טקסט, אודיו) שהצרכנים יכולים להתייחס אליהם באופן ענייני.

  • כשאתם מעלים קמפיין בדיגיטל חשבו על המסר הפרסומי שלכם ובמה הוא שנה משאר חנויות האופנה.

  • נסו בקמפיין לפנות לקהלים שאולי לא חשבתם עליהם קודם. לדוגמא אם יש לכם מותג אופנה לילדים/בני נוער חשוב לפנות גם להורים שהם הרבה פעמים אלו שקונים את הבגדים לילדים.

  • השתדלו לחשוב על מילות חיפוש מקוריות שם תוכלו לשים את מודעת הפרסום שלכם.

חברת ברודקאסט מספקת לחנויות ביגוד ואופנה, חבילת שיווק יעילה, מקיפה ומתקדמת שמאפשרת לבצע את כל הפעולות השיווקיות במקום אחד וכמובן להקים, לתפעל ולשפר באופן תמידי את פעילות הרשתות החברתיות ומועדון הלקוחות שלכם. כך שתוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהוסיף באופן קבוע לקוחות חדשים.

עדי סלע

​מאת: עמית וינברגר


מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

#מועדוןלקוחות #שימורלקוחות #קידוםהעסק

יש לך שאלה? נשמח לעזור