פסח עוד רגע כאן - כך תשווקו את המלון או הצימר לקראת החג
  • צוות ברודקאסט

פסח עוד רגע כאן - ככה תשווקו את המלון או הצימר לקראת החג

עודכן ב: מרץ 6


פסח הוא אחד החגים הכי עמוסים בקרב בעלי מלונות וצימרים, אז רגע לפני שהחג מגיע והתקופה הכי לחוצה בשנה מתחילה, רצינו לשתף אתכם בכמה טיפים שיעזרו לכם למנף את החג עוד יותר לטובת העסק.

חג פסח שמתקרב הוא הזדמנות מצוינת לברך את הלקוחות שלנו בברכת חג פסח שמח ולהציע להם לממש שפע של מבצעים והטבות שיפנקו אותם ועל הדרך יגדילו את המכירות ויחזקו את המותג שלנו. כך אנחנו יכולים להציע ללקוחות שלנו הנחה, מבלי לגרום להוזלה של המותג - כי ההטבה או המבצע תחומים לחג הפסח בלבד.

חג הפסח - ההזדמנות שלכם לבלוט, להתחדש, להשתדרג


פסח הוא חג בסימן של סדר, ניקיון והתחדשות, כך שזאת לגמרי יכולה להיות קרקע פורייה ליצירת פעילות שיווקית מיוחדת ברוח החג. באמצעותה נוכל להבליט את הייחודיות של העסק, למשוך אלינו לקוחות חדשים ולהעיר לקוחות רדומים.

איך תעשו את זה? להיות יצירתיים ולשלוח ללקוחות ברכה לחג המשלבת הצעות, הטבות ומבצעים ברוח החג שמתקרב. אנחנו שמחים לשתף אתכם בכמה רעיונות ראשוניים, שאתם כמובן מוזמנים לאמץ בחום ושיעזרו להגדיל את המכירות של המלון או הצימר לקראת החג ויחזקו את הקשר עם הלקוחות. כמובן, שאנחנו ממליצים לכם לפתוח את הראש ולחשוב על רעיונות יצירתיים משלכם שיעזרו לכם לחזק את העסק בתקופה המיוחדת הזו. אתם גם יכולים להיכנס כבר עכשיו למערכת ברודקאסט ולמצוא את הברכה לפסח המושלמת עבורכם

תוכן ייחודי לחג הפסח


החג שמתקרב מאפשר לנו לייצר תכנים חדשים ויצירתיים, שיעזרו לנו לשווק את העסק. תזכרו שהלקוחות שלכם תמיד ישמחו לתכנים מעשירים ומגוונים וכמובן לתוכן שיגרה אותם, ירגש אותם ויצור הזדהות. לקוחות שנהנים מהתכנים שאנחנו משתפים, לרוב גם יגיבו עליהם וישתפו אותם וככה אנחנו גם משווקים את העסק, מבלי שהתאמצנו יותר מדי. כמובן שהתוכן שאתם יוצרים חייב להיות קשור באופן הדוק למותג שלכם ולמה שמעניין את קהל היעד שלו. כך שאם לדוגמה יש לכם צימר בגליל, אפשר לשתף אותם במסלולי טיול אביביים באזור ואם יש לכם מלון בים המלח, תוכלו לשתף אותם ביתרונות הבריאותיים שיש לים המלח להציע.


מומלץ לעשות שימוש במשחקי מילים לגבי עשרת המכות (המכה ה11 היא שאתם מנסים להזמין חופשה ואין מקום!), הנושא של ההליכה במדבר (אחרי 40 שנה במדבר, מגיע לך להגיע חופשה מפנקת), הסנטימנט של היציאה ממצרים (רק בשביל החופשה הזאת היה שווה לך לצאת ממצרים) נושאים נוספים יכולים להיות כמובן ההגדה, הנקיון של החמץ, 4 הבנים, הפרמידות וכל נושא אחר המקושר באופן חזק לחג הפסח. במערכת ברודקאסט תוכלו למצוא שפע של ברכות מעוצבות לחג הפסח, עם פרסומים לחג שמתאימים בדיוק לעסק שלכם


לתת זה לקבל


כולם אוהבים לקבל מתנות והטבות, במיוחד בתקופה לחוצה כמו פסח שמתלוות אליה לא מעט הוצאות. אז כדי להפיק את מרב ההכנסות מהחג, מומלץ להציע הטבות קטנות ללקוחות חרוצים שמבצעים רכישה מוקדמת או לאלו המבצעים רכישה מעל סכום מסוים. לדוגמה, מי שמזמין חדר עד סוף החודש יקבל ארוחת בוקר ב-25% הנחה או לחלופין הזמנה של מעל ל-5 חדרים, תזכה אותם בהנחה על כל חדר.

דילים ושיתופי פעולה


שיתופי פעולה זאת דרך נפלאה להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כשאתם משתפים פעולה עם עסק העוסק בתחומים משיקים לתחום בו אתם עוסקים (כמו לדוגמה מדריכי טיולים, מעסים וכו') אתם נחשפים לקהלים חדשים, שיכולים להפוך במהרה ללקוחות חדשים. נסו לחשוב על שיתופי פעולה יצירתיים ברוח החג - אם יש לכם צימר, תוכלו לשתף פעולה עם מעסה שיגיע לצימר ויספק טיפול במחיר אטרקטיבי ואם יש לכם בית מלון שמארח משפחות, תוכלו לשתף פעולה עם מדריך טיולים מהאזור.

תחרויות תמיד עובדות


חברו את הקול של המותג שלכם לחג הפסח, כי הרי צימרים ומלונות לגמרי יכולים להתחבר לקונספט של חופש וחירות. עכשיו אחרי שהבנתם את הקונספט, כבר יהיה הרבה יותר קל להציע לגולשים שעוקבים אחריכם הגרלה או תחרות, שתאפשר להם לזכות בלילה במתנה (שיקנה להם הרבה הרגשת חופש), בתמורה לשיתוף, לייק לעמוד או תיוג. כך תחשפו את המלון או הצימר שלכם לקהלים חדשים, שלא מכירים אותו ויכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים. כמובן שמומלץ לאפשר את מימוש המתנה רק לאחר סיום תקופת העומס

כולם אוהבים מבצעים


חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת להציע לקהל הלקוחות שלנו פינוק במבצע שווה וייחודי לחג, שבהחלט יכולים למשוך לא מעט לקוחות (חדשים וקיימים). על מנת לייצר עניין נוסף בקרב הלקוחות חשוב למתג ולעצב את הפינוק שהצעתם באווירת החג, בכל הפלטפורמות השונות כמו האינסטגרם, דף הפייסבוק שלכם, דפי הנחיתה ואפילו בנקודת המכירה הפיזית שלכם.

אז אנחנו מקווים שעכשיו שנחשפתם ללא מעט רעיונות חדשים ויצירתיים, תוכלו גם אתם לפתוח את הראש לרעיונות נוספים שיעזרו לכם לשווק את העסק, לפנק את הלקוחות שלכם ולהגדיל מכירות בחג הכי עמוס בשנה. אנחנו מודעים לזה שהעומס שמביא איתו חג הפסח לא תמיד מאפשר לכם להיות יצירתיים, לכן אנחנו מזמינים אתכם להתנסות במערכת של ברודקאסט לגמרי בחינם ולהוריד מעצמכם עוד קצת עומס באחת התקופות הכי עמוסות בשנה.

במערכת של ברודקאסט תוכלו למצוא אינספור תכנים מגוונים ומעוצבים, שיעזרו לכם לשווק את בית המלון או הצימר, להעשיר את הלקוחות שלכם ולהגדיל את מספר העוקבים שלכם.

חג חירות שמח מברודקאסט!

#חגיםומועדים #שיווקדיגיטלי #ברודקאסט #ברכהלראשהשנה #טיפיםלשיווקהעסק #שיווקבאמצעותתוכן

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

© 2019 Broadcust Ltd | Haslemere Surrey, United Kingdom | Maskit St 12, Herzliya, ISRAEL 
 

Terms of Service | Privacy Policy | About | support@broadcust.com