למה חשוב לשמור על יחס אישי עם הלקוחות שלנו בראש השנה?

למה חשוב לשמור על יחס אישי עם הלקוחות שלנו בראש השנה?

August 15, 2019

הלקוחות שלנו הם קצת כמו בני זוג או בני משפחה, הם אוהבים לדעת שאנחנו חושבים עליהם כל הזמן, גם ביום יום ובעיקר בחגים חשובים כמו ראש השנה. אז ברור שהלקוחות שלנו כבר מבינים שההודעה שהם קיבלו או המייל השיווקי ששלחנו להם, ממש לא נועד רק להם (גם אם הוא כתוב ונשמע ככה..), אבל הם מרגישים שהיחס שניתן להם והתוכן המעשיר שאנחנו שולחים להם, זה בוסט של תשומת לב.  

 

אז כולנו יודעים כמה ראש השנה וחגי תשרי שמתקרבים אלינו, הם אירועים חשובים ומשמעותיים במדינה שלו, אז מן הסתם הם גם יהיו חשובים עבור כל אחד ואחד מהלקוחות שלנו. תוכן ייחודי לראש השנה, ברכה מושקעת לחג וטיפול חכם בקשר עם הלקוחות יכול לעשות פלאים למכירות שלנו בתקופת החגים.

 

 

 

להיות בקשר עם הלקוחות בקליק

 

ניהול לקוחות נכון, כולל שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים ולכן הוא קריטי להצלחה גם של עסקים גדולים וגם של עסקים קטנים ובלי קשר לתחום העיסוק. עם הזמן יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את החשיבות של ניהול מועדון לקוחות, שמירת הלקוחות הקיימים קרוב אלינו וגיוס לקוחות חדשים. בימים בהם לקוחות כבר הרבה פחות נאמנים לעסק שממנו הם רכשו מוצר או שירות ויותר נאמנים למחיר שנלווה אליו, אנחנו חייבים לתת לכך דגש. הצרכן הישראלי הרבה יותר מודע היום לזכויות שלו, דורש לקבל תמורה הגונה לכסף שלו וכו'.

 

כמו שאין צורך לנהל היום רישום ידני של המוצרים שאנחנו מוכרים, כך ממש אין צורך לנהל את מועדון הלקוחות שלנו בצורה מיושנת. ניתן ואפילו רצוי להשתמש בשירותים של מערכות לניהול לקוחות כמו של "ברודקאסט", שמאפשרות לשלוח הודעות או מיילים בתפוצה רחבה, לעקוב אחרי כל הלקוחות ופשוט להפוך את כל הנושא הזה שיכול להיות קצת מעיק, לקליל ופשוט. בראש השנה ישנה חשיבות יתרה לניהול נכון של הלקוחות שלנו, כי זה מאפשר לנו ליידע אותם על מבצעים והטבות, לתזכר אותם שהגיע הזמן להתחדש לקראת החג וכמובן להזמין אותם לבצע רכישה

 

איך זה יעזור לנו לקדם את העסק?

 

כשאנחנו מציעים ללקוחות שלנו מבצעים או הטבות לקראת ראש השנה או שולחים להם איחולי שנה טובה, אנחנו קודם כל משאירים ומחזקים את נוכחות העסק במודעות שלהם. כמובן ששליחת ברכה לראש השנה, גם תגרום קודם כל להרגשה טובה וזה טוב לנו בתור בני אדם ואם נחזור לענייננו - טוב לעסקים. כשלקוח מקבל מאיתנו ברכה לראש השנה, הוא יזכור את האיחולים שאיחלנו לו ויכול להיות שזה ישכיח ממנו חוויות פחות נעימות שהיו (אם היו) וישאיר טעם טוב.

 

הדבר האחרון והחיובי בשמירה על קשר רציף עם הלקוחות, בעיקר בתקופת החגים, זה האפשרות שלכם לבדל את העסק ולהראות ללקוח שבניגוד לעסקים אחרים, אתם גם רוצים לשמור איתו על קשר ולשמח אותו ולא רק למכור לו. 

 

אז איך תעשו את זה נכון?

 

מעבר לזה שחשוב שתשלחו ברכות לראש השנה או תיצרו קשר עם הלקוחות שלכם בדרכים אחרות, חשוב שתעשו את זה נכון. 

 

1. פנייה אישית - פנו לכל לקוח בשמו וכמובן תוודאו שאתם מאייתים את השם נכון.

2. השקיעו בתוכן מעוצב ונעים - כזה שיגרום ללקוחות שלכם להעריך את ההשקעה ושיראה ייחודי, מקורי ומותאם לתחום העיסוק שלכם.
3. מתגו את עצמכם - מיתוג של העסק שלכם חשוב! בין אם אתם שולחים ברכה לראש השנה או מעדכנים את הלקוחות שלכם על מבצע מיוחד, חשוב שתשמרו על עיצוב שתואם לשפת המותג שלכם, זה גם ייצב אתכם כעסק ברמה גבוה וגם יעזור ללקוח לקשר אוטומטית את התוכן לעסק שלכם.

4. התקדמו - ברכה הכתובה ביד זה טוב ונחמד, אבל מאוד לא פרקטי בימינו. כיום ניתן לשלוח בתפוצה רחבה SMS, הודעת וואטסאפ, פוסט או הודעת פייסבוק או מייל, שיעדכנו את הלקוחות על הטבות, מבצעים ואפילו יאפשרו שליחה של ברכה לראש השנה

 

המערכת של ברודקאסט  מאפשרת לכם לעשות את כל זה ממש בקלות  - דרכה תוכלו לנהל את הלקוחות שלכם, לשלוח להם תכנים מעשירים ומעוצבים, לברך אותם לקראת אירוע או חג ולהמשיך להיות איתם בקשר רציף, גם לפני החג וגם ביום יום.

 

אתם מוזמנים להתנסות לגמרי בחינם - חג שמח ושנה טובה!

Please reload

Please reload

רוצים לקבל מאתנו  טיפים שיווקיים, חדשות ועידכונים. תנו לנו לייק לדף הפייסבוק.

© 2019 Broadcust Ltd | Haslemere Surrey, United Kingdom | Maskit St 12, Herzliya, ISRAEL 
 

Terms of Service | Privacy Policy | About | support@broadcust.com