ניהול לקוחות - 5 טיפים אפקטיביים

5 טיפים אפקטיביים של ניהול מועדון לקוחות

 

הנכס היקר ביותר לעסק הוא הלקוח. לקוחותיו הקיימים של העסק מהווים את נקודת הפתיחה שלו ובנקל יכולים להוביל גם לסגירתו. כל אלו מובילים למסקנה שכל עסק חייב לשמר את לקוחותיו הקיימים ולעסוק כל העת בגיוס לקוחות חדשים. כיצד ניתן לנהל בחוכמה וביעילות את כל הקשור אל הלקוחות הקיימים? התחילו לקרוא!

 

 

 

רוצים לפרסם באינטרנט כמו המקצוענים? הירשמו עכשיו למערכת ברודקאסט >>

 

טיפ ראשון – ניהול נכון לשימור הקיים

 

הדבר הראשון אותו חשוב לדעת הוא שגיוס של לקוח חדש לעסק מחייב השקעה גדולה פי כמה וכמה משימור לקוח קיים. דבר זה מוביל למסקנה ולטיפ הראשון שניהול נכון של לקוחות קיימים הוא דבר חיוני וקריטי עבור הצלחתו העתידית של כל עסק. לשם כך, חובה לשבת ולתכנן באופן מדוייק כיצד יתבצעו אותן פעולות הקשורות אל ניהול נכון של לקוחות קיימים, אם באמצעות תוכנה מיוחדת לניהול לקוחות ואם בכל אמצעי אחר. ארגון שלא יצליח לשמר את לקוחותיו הקיימים יחווה נטישה שקרוב לוודאי תוביל לסכנה קיומת של העסק.

 

טיפ שני– יחס נכון לכל סוג לקוח

 

כל ארגון חייב להכיר היטב ובאופן אישי את לקוחותיו. למעשה, זוהי נוסחת ההצלחה של כל עסק מוצלח. הלקוח הקבוע, כלומר זה שמשתמש בשירותיו ומוצריו של העסק לאורך זמן ובאופן קבוע צריך לקבל יחס מועדף של החברה וזאת על מנת שיבין שהחברה מעריכה אותו ועד כמה הוא חשוב לה. הלקוח המזדמן, כלומר הלקוח הארעי שמופיע באופן חד פעמי או מדי פעם ללא דפוס קבוע כלשהו מחייב את החברה לחזר אחריו וזאת על מנת לשדל אותו להפוך ללקוח קבוע של העסק.

 

טיפ שלישי- יחס אישי ללקוח

 

חובה לטפח את היחסים עם לקוחות הארגון ולוודא שמעניקים לכל לקוח את אותו יחס אישי לו הוא ראוי. יחס אישי, יגרום ללקוחות החברה לחוש שאין זה משנה עד כמה החברה גדולה, נציגי החברה עדיין מכירים את לקוחותיהם, מזהים אותם באופן אישי ומעניקים להם את אותו יחס אישי שמגיע להם. נכון להיום הדרך הטובה היותר להכיר את הלקוח ולקבץ את כל הנתונים עליו במקום אחד היא באמצעות מערכת ניהול לקוחות ממוחשבת, מערכת שמאגדת את כל נתוניו של הלקוח ומאפשרת שליפת נתונים חשובים שמשמשים את נציגי הארגון ככלי עזר לשימור הלקוח וזאת על ידי יחס מועדף, מילוי דרישותיו, עדכון הלקוח אודות מבצעים, הנחות ועוד.

 

טיפ רביעי – התאמה אישית

 

תמיד יש להתאים את המוצר או השירות (או שניהם יחדיו) אל הלקוח. תמיד יש לענות על צורך ייחודי של הלקוח וזאת על מנת לחזק את הקשר ואת הצורך של הלקוח במוצרי ושירותי החברה שלכם. בנוסף, תמיד יש להקשיב ללקוח, הן מבחינת דרישותיו והן מבחינת התלונות שלו, שכן פעמים רבות הקשבה זו תוכל להוביל לשינוי, חידוש ושדרוג מוצרים או שירותים, דבר שיכול להוביל להצלחה אצל החברה ושביעות רצון אצל הלקוח.

 

טיפ חמישי – סדר וארגון

 

חשוב להשקיע בכל הקשור אל מערך ניהול הלקוחות, דבר שיבוא לידי ביטוי בתוכנת ניהול לקוחות שתאפשר סדר וארגון של הלקוחות על כל הנתונים הקשורים אליהם, אם מדובר על פרטי התקשרות, תשלומים וחשבוניות, מוצרים ושירותיהם שנקנו על ידי הלקוח, ימים ואירועים חשובים ללקוח, כמו למשל ימי נישואין, ימי הולדת, הולדת הבן ועוד. תוכנת ניהול לקוחות תעזור לחברה שלכם בכל הקשור אל אחסון כל הנתונים אודות לקוחות החברה ושימור לקוחות קבוע וללא מאמץ.

 

 

בהצלחה!

 

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה חינם למי שלא רשום)  לחצו על הקישור הזה.

 

Please reload

Please reload

רוצים לקבל מאתנו  טיפים שיווקיים, חדשות ועידכונים. תנו לנו לייק לדף הפייסבוק.

© 2019 Broadcust Ltd | Haslemere Surrey, United Kingdom | Maskit St 12, Herzliya, ISRAEL 
 

Terms of Service | Privacy Policy | About | support@broadcust.com