מועדון לקוחות מנצח - 5 צעדים אפקטיביים
top of page
  • רותם כהן

מועדון לקוחות מנצח - 5 צעדים אפקטיביים


לאחר שהבנו את החשיבות העסקית הנמצאת בשימור וטיפוח מועדון הלקוחות שלנו. הצעד הבא יהיה לבנות את המועדון שלכם או להגדיל ולייעל את מועדון הלקוחות הקיים. ככל שמועדון הלקוחות יהיה גדול יותר, כך תגדל היכולת שלכם לשמר בהצלחה מספר רב יותר של לקוחות ולייצר מחזור הכנסות שוטף גבוה יותר.

קבלו אם כן 5 צעדים שיעזרו לכם לעשות זאת בצורה אפקטיבית:

1. ארגון. העבירו למערכת ממוחשבת את כל פרטי הלקוחות שלכם. פרטים אלו יכולים להיות מספרי טלפון ששמורים בנייד, בדף ניייר או מאורגנים בקובץ כלשהו. מכאן ואילך הציעו לכל לקוח חדש שמגיע או מתקשר לברר פרטים להצטרף למועדון והסבירו לו שבכך הוא יוכל לקבל ממכם מידע חשוב ובעיקר, מתנות והטבות מפנקות.

2. השתמשו במעגלים הקרובים שלכם. שלחו הצעת הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם לנמענים

פוטנציאלים מהמעגלים הקרובים אליכם כגון: משפחה, חברים, שכנים, הורים של ילדים מהגן/בית הספר של ילדיכם וכו' והציעו להם להרשם למועדון הלקוחות שלכם או לחילופין להפנות את ההצעה למכרים אשר עשויים להתעניין בשירותים או המוצרים שלכם. מהלך זה יעיל ביותר בייחוד לעסקים בתחילת דרכם.

3. צרו שיתופי פעולה. אתם לא לבד בעולם. צרו קשר עם עסקים אחרים באזור על מנת להציע ביחד חבילה הטבות משולבת. עסקים רבים פועלים במרחב גיאוגרפי מוגדר כגון שכונה מסוימת או עיר. חפשו עסקים נוספים אשר נמצאים באיזור שלכם אך פועלים בתחום אחר אשר ביחד תוכלו לספק הנחה משלימה זה לשירותיו של זה וכך להחשף ללקוחות אחד של השני.

4. קדמו מבצע חבר מביא חבר. הפכו את הלקוחות הקיימים שלכם לשגרירים הכי טובים שלכם. תמרצו אותם להמליץ עליכם לחבריהם בעזרת מתנה או הטבה ללקוח החדש שמגיע דרכם ואל תשכחו להוקיר תודה ולפנק את הלקוח הקיים שהמליץ עליכם. כך תהנו מזרם לקוחות חדש לעסק בעלויות נמוכות יחסית.

5. עבדו עם פייסבוק. יש לכם דף עסקי בפייסבוק? מעולה. אם אין לכם פתחו אחד בהקדם האפשרי. פייסבוק כיום הוא אחד המקומות המרכזיים ביותר לחשוף את העסק שלכם למעגלים רחוקים של חברים וכמו כן, חברים של חברים, שלבו את קישור ההצטרפות למועדון בכל עמוד באתר ופרסמו בפייסבוק פעם במספר שבועות הצעה מיוחדת להצטרפות למועדון הלקוחות שלכם.

לא פחות חשוב, עליכם לשמור על קהל הלקוחות שלכם ולקיים איתו קשר הדוק ועקבי. זיכרו - הענקת יחס אישי ומועדף גורמת ללקוחות לזכור ולהעריך אתכם ובהתאם לשוב אליכם.

מערכת ברודקאסט מאפשרת לכם ליישם כל אסטרטגיה שיווקית בה תבחרו בקלות ובפשטות ובמיוחד לבצע את כל חמשת השלבים המוזכרים במהירות. תוכלו תוך מספר דקות ליצור דף עסקי אשר יקלוט את כל הלקוחות שלכם לתוך רשימה ממוחשבת ללא מאמץ וכמו כן ליצור בקלות קמפיינים לשליחה למעגלים הקרובים, ליצירת קמפיין 'חבר מביא חבר' או קמפיין הצטרפות בפייסבוק.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page