אסור לפספס - המערכת שמשנה את כללי המשחק בפרסום עסקים
top of page
  • צוות ברודקאסט

אסור לפספס - המערכת שמשנה את כללי המשחק בפרסום עסקים

בשורה טכנולוגית משמחת לכל בעלי העסקים בארץ - גם לשולמנים וגם לעורכי הדין וסוכני הביטוח, ויש כיום מעל 700,000 כאלו לפי דוח משרד הכלכלה והרווחה.


בדרך כלל בעלי העסקים רגילים לקבל בשורות מכאיבות לכיס שלהם אבל הפעם מדובר בבשורה משמעותית שתעזור להם להתמודד עם אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בפעילות העסקית שלהם.



הבעיה והאתגר כיום בשיווק ופרסום דיגיטלי של עסקים


המשותף לכל בעלי העסקים במגוון תחומים כגון סוכנויות ביטוח, משרדי עו"ד, מכוני יופי מסעדות, סוכני נדל"ן ועוד הוא הצורך המתמיד להישאר רלוונטים, להגדיל את ההכנסות ולשמור את הלקוחות הקיימים מרוצים ולכן אחד האתגרים המורכבים ביותר עבור כל עסק, הוא ניהול יעיל של השיווק והפרסום שלו.


כדי להתבלט בין כל המתחרים ולהצליח לגייס לקוחות חדשים, העסק צריך לעבוד 24/7 בלייצר נוכחות דיגיטלית ולהעלות תכנים שיווקיים ומקצועיים באינספור פלטפורמות כמו פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם וואטסאפ, וכמובן להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל ובנוסף גם לשמור על קשר הדוק עם הלקוחות הקיימים.


לכן, למרות שהרוב המוחלט של בעלי העסקים מבינים את החשיבות של הפרסום והשיווק, יותר מ 90% מהם פשוט מתקשים לעמוד בקצב או בתקציב שנדרש לצורך העניין. וזה ממש לא משנה אם יש להם דוכן לפיצה, או שמדובר בעורכי דין, סוכני נדלן או קוסמטיקאיות.


מרבית הסיכויים, שבלי השקעה של חלק ניכר מזמנם ומכספם, הם יוותרו מאחור בכל מה שקשור בפרסום ושיווק העסק שלהם. כדי לפתור את האתגר המורכב הזה, קמה חברת ברודקאסט, במטרה להפוך את כל נושא השיווק והפרסום לחכם, קל, פשוט ונגיש יותר


איך מערכת ברודקאסט משנה את כללי המשחק בפרסום?

המטרה של ברודקאסט הוא לאפשר לכל עסק מכל סוג ורמת ידע לנהל בעצמו פעילות פרסום ושיווק מתקדמת, ברמה הכי גבוהה שיש. מדובר במערכת פרסום המוגדרת כ Marketing As A Service שניתן להצטרף אליה באופן מיידי כמנוי חודשי, וכך במחיר סולידי ונגיש, כל עסק יכול לבצע פעילות שיווק מקצועית, תוך כדי חסכון של אלפי שקלים ממחירי השוק המקובלים.


מה שמיוחד במערכת הפרסום של ברודקאסט, הוא שמדובר בפלטפורמה שמבינה ומכירה היטב את התחום שבו העסק פועל ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת, משולבת AI, היא בונה פעילות שיווקית המתאימה לתחום העיסוק ומייצרת באופן אוטומטי לגמרי תכנים שיווקיים מקצועיים שנוצרים עם המיתוג, הלוגו ומכלול פרטי העסק ולמעשה מוכנים להפצה מיידית ללקוחות, בכל הערוצים הדיגיטליים בלחיצת כפתור.


קבלו הצצה קטנה וסקירת על כמה מהיכולות של מערכת הפרסום של ברודקאסט


משרד פרסום שלם שעובד בשבילכם 24/7


ממש בכניסה לדף הראשי, המערכת תבקש ממכם לבחור את התחום העסקי שלכם ואת תחומי המומחיות הספציפיים שלכם ומאותה נקודה המערכת תשנה את כל מרחב התוכן שבה ותציג לכם תכנים מקצועיים ופרסומים רלוונטיים שכבר מוכנים עבורכם לפרסום.


השתלטו בקלות על המקומות הראשונים בגוגל


אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים כאשר אנחנו מקבלים המלצה על בעל עסק, זה לחפש אותו בגוגל, זו נקודה שהרבה בעלי עסקים נופלים בה, מאחר ותוצאות החיפוש עליהם בגוגל דלילות ולרוב כלל לא קיימות, דבר הגורם ללא מעט לקוחות פוטנציאלים לאבד עניין ופשוט לעבור למתחרים.


אחד היתרונות המרכזיים במערכת הפרסום של ברודקאסט הוא שברגע בו תיכנסו לשירות, כמות התכנים והפרסומים עליכם ברחבי הרשת יגדלו בצורה משמעותית, וכך האזכורים שלכם בגוגל ובמנועי החיפוש ילכו ויתגברו וכך, כאשר לקוח יחפש אתכם הוא ימצא אתכם בקלות ויקבל רושם ראשוני חיובי.


קבלו תוכן פרסומי מותאם אליכם


למעשה היכולת המרשימה ביותר של ברודקאסט, היא לבצע התאמת פרסומים בצורה מדוייקת ואוטומטית לתחום העיסוק שלכם. מיד לאחר ההרשמה למערכת, תקבלו גישה למאגר אדיר המכיל את כל הפרסומים האפשריים שאי פעם תוכלו לחשוב עליהם עבור התחום העסקי שלכם, ביניהם פוסטים, תמונות מעוצבות דפי נחיתה מקצועיים וסרטונים ממותגים אשר נוצרו במיוחד עבורכם.


לחיצה לעריכה של אחד הפרסומים הללו לדוגמה, תראה כי כל הפרטים של העסק שלכם מופיעים כבר בפנים - החל משם העסק, הלוגו, הכתובת ולמעשה כל מה שהלקוחות צריכים לדעת עליכם.


בפרסומים תוכלו להשתמש AS IS, או לשנות ולערוך אותם כרצונכם. במידה ותחליטו לפרסמם, התוכן כבר יכלול את רכישת כל זכויות היוצרים על הטקסטים וגם על התמונות.


הפצה מהירה בוואטסאפ ובערוצים נוספים


לאחר שבחרתם או ערכתם את הפרסום הרלוונטי עבורכם, תוכלו להפיץ אותו ישירות ממערכת הפרסום של ברודקאסט לכל הערוצים החשובים וכך בקליק אחד תוכלו להעלות את הפרסומים ישירות לפייסבוק, לעדכן אותם במנועי החיפוש של גוגל ולשלוח אותם ישירות ללקוחות שלכם בוואטסאפ, בסמס או באימייל כדי להשיג חשיפה מקסימלית ללקוחות.



כרגע ההרשמה למערכת היא ללא עלות או התחיבות כדי שבעלי עסקים יוכלו להיכנס ולהתרשם בעצמם מהשירות




שאלות ותשובות נפוצות

האם מדובר באפליקציה בנייד או משימוש במחשב? ניתן לגשת לשירות גם מהטלפון הנייד וגם בגישה מהדפדפן במחשב, הכל בנוי בצורה מאוד פשוטה וקלה כך שכל עסק יוכל לבצע את הפעילות בצורה הכי נוחה עבורו.

מהן העלויות? ההרשמה כרגע היא בחינם והמסלול הבסיסי ביותר מתחיל מעלות של 339 שח לחודש וכולל חבילת תכנים שיווקיים ומעטפת שירותים שמאפשרות לעסק לבנות את הפעילות שלו בהדרגה, הרעיון הוא שמחיר המנוי יהיה אטרקטיבי לעסק בכל סדר גודל, כולל הקטן ביותר.

לאיזה עסקים המערכת מיועדת? השירות זמין לכל עסק שרוצה לחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלו ברשתות החברתיות ובגוגל ולמקסם את ההכנסות שלו. מה שכן המערכת של ברודקאסט נותנת פתרון יותר ממוקד ומקיף לשני סוגי עסקים:

1. עסקים שיש להם צורך בתוכן מקצועי עם ערך מוסף, כמו לדוגמה עורכי דין, סוכני ביטוח, קוסמטיקאיות, מאמני כושר, סוכני נדל"ן וכדומה. והם משתמשים בתוכן לחיזוק הנוכחות והאוטוריטה המקצועית שלהם.


2. עסקים שיש להם צורך בניהול מועדון לקוחות להפצת מידע - כמו לדוגמה, מסעדות, פיצריות, סוכנויות נסיעה, חנויות בגדים וכדומה ואז הם משתמשים ביכולת ההפצה של המערכת והיכולת שלה לשלוח בקליק תוכן לאלפי לקוחות בכל הערוצים.


מעבר לתחומי עיסוק אלו, יש כיום בכל תחום עסקי בשירות, אזור עצום של גלריית תוכן מקצועי, המכיל אלפי פרסומים המוכנים לשימוש מיידי וכך המערכת מספקת לעסקים פרסומים מקצועיים לשימוש כמו פוסטים, סרטונים ודפי נחיתה שיווקים לפרסום מיידי.


מתחרים?

מה שהופך את מערכת הפרסום של ברודקאסט ליחודית כל כך, הוא שמדובר בשירות שמשלב בין כמה אפשרויות שהיו קיימות עד היום רק בעבודה עם כמה מערכות ואפליקציות שונות, כלומר מצד אחד יש לנו את התוכן הויזואלי והיכולת לבנות תוכן שיווקי ברמה גבוהה ביותר ומצד שני יכולת להפיץ תכנים ולעשות אוטומטציה להפצה של תוכן שיווקי בדומה למערכות דיוור ובנוסף את היכולת לתחזק אתר עסקי בגוגל. כך שלמעשה במדובר בשירות פורץ דרך מן הבחינה של שילוב מערכי שיווק ופרסום שלמים מן הקצה אל הקצה.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page