עדלאידע של מכירות, כיצד תמנפו את חג הפורים להגדלת ההכנסות שלכם
top of page
  • מיכל ממן

עדלאידע של מכירות, כיצד תמנפו את חג הפורים להגדלת ההכנסות שלכם


בעולם השיווק כל חג ואירוע הם סיבה למסיבה היות והם מאפשרים לנו כעסקים הזדמנות לתת הטבות ומבצעים שיגדילו את המכירות שלנו וגם יחזקו את ערך המותג מבלי לגרום להוזלת ערכו היות והם ממוקדים באירוע ספציפי ומתוחם בזמן. בהקשר זה, חג פורים איננו יוצא דופן ואף יותר מכך, אופיו ההיתולי והמבדר של החג מייצר עבורנו קרקע פוריה לפעילות שיווקית יוצאת דופן שתעזור לנו להבליט את העסק, למשוך לקוחות חדשים ולהחזיר לקוחות רדומים עם רעיונות והצעות מדליקים.

קבלו מאיתנו לפיכך, 5 טיפים ורעיונות יצירתיים שיעזרו לכם להגיע מוכנים לפורים ולמנף את החג להגדלת המכירות וחיזוק הקשר עם הלקוחות שלכם:

1. צרו מהדורה מיוחדת באווירת פורים – זה יכול להיות ע״י מוצרים שתפיקו במיוחד לחג או ע״י ביצוע התאמה כלשהי של השרות או המוצר אל החג. חישבו על דרכים למיתוג פורימי של כל נקודות המגע שלכם עם הלקוח, כגון נקודות המכירה שלכם בעסק או לחילופין, בעולם הווירטואלי ע״י שינוי של דף הפייסבוק שלכם. הקפידו לשמור על קו עיצובי אחיד שיעזור ללקוחות שלכם לזהות אתכם בקלות.

2. הפיקו תוכן מיוחד לפורים - לקוחות תמיד מחפשים תכנים מעניינים וחדשים. זו ההזדמנות שלכם לייצר תוכן שיווקי יחודי לפורים שידליק את הלקוחות שלכם ואף יגרום להם לשתף אותו ברשתות החברתיות. למשל, הפיקו סרטון עם הסבר קצר איך מתאפרים נכון לצורך תחפושת או מתכון מיוחד לאוזני המן. כאשר אתם יוצרים את התוכן הקפידו על קשר חזק למותג שלכם ולקהל הלקוחות הרלוונטי.

3. צרו שיתופי פעולה - אם אתם ממוקמים במתחם של כמה עסקים תוכלו להתאחד ולייצר שיתופי פעולה עם עסקים נוספים הנמצאים סביבכם ליצירת ערך מיוחד לפורים. היתרון בשיתוף פעולה עם עסק נוסף הוא בחשיפה ההדדית ללקוחות אחד של השני (כמובן, בהנחה שלא מדובר בעסק מתחרה). שיתוף הפעולה יכול להיות בהפקת חוברת מיוחדת ברוח החג המסכמת את המבצעים בכל העסקים אשר בסביבה או למשל מבצעי "קנה כאן וקבל מתנה או הנחה שם" בעסק שאיתו החלטתם לעשות את שיתוף הפעולה.

4. הכריזו על תחרות תחפושות ברוח העסק\המותג שלכם - חישבו על דרך שבו השרות או המוצר שלכם מתאים לפורים, או שניתן להכין ממנו תחפושות ולאחר מכן תציעו ללקוחות להתחפש (בעצמם או לחפש את הילדים) לנושא הקשור אליו ולתייג אתכם בפייסבוק כאשר התחפושת המוצלחת ביותר תקבל פרס שווה במיוחד. כדי לשבור את הקרח, העלו את התמונה הראשונה שלכם מחופשים (ובקשו ממשפחה או חברים קרובים לעשות כמוכם) ואל תשכחו להגיב בהתלהבות ולשתף את הפוסטים של הלקוחות שלכם.

5. עשו הפנינג פורים עם מבצעים והנחות מיוחדות - בין אם יש לכם מיקום פיזי או שאתם מוכרים שירות וירטואלי כלשהו, הפנינג פורים מושקע ללקוחות יכול להיות פתרון מושלם עבורכם, זו הזדמנות להציע הטבות והנחות מיוחדות לקונים. אם המוצר שלכם מתאים לרכישה מוקדמת לפני החג עדיף שלא תחכו לרגע האחרון והציעו אותו בהטבת פורים מיוחדת. במהלך ההפנינג אתם יכולים לחלק מתנות ממותגות למשתתפים או להעניק מתנות לרוכשים מעל סכום מסוים.

מכירים בעלי עסקים שהרעיונות יכולים לעזור גם להם ? שתפו גם אותם!

מאחלים לכם חג פורים שמח !

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה למי שלא רשום) לחצו על הקישור הזה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page