חדש! שליחת תזכורות אוטומטיות ללקוחות לפני ביקור או טיפול
top of page
  • רן כהן

חדש! שליחת תזכורות אוטומטיות ללקוחות לפני ביקור או טיפול


חדש בברודקאסט! באפשרותכם כעת לתזכר לקוחות בהודעת טקסט מספר שעות (או ימים) לפני הביקור הבא שלהם. התזכורות האוטומטיות יכולות למנוע למנוע מצב בו לקוח שוכח את מועד הפגישה או הטיפול. וכמו כן, חוסכות לכם זמן רב בוידוא הגעה של לקוחות.

כיצד עושים זאת?

ראשית, עליכם להפעיל את מנגנון התזכורת. לשם כך יש לגשת בדף הלקוחות אל (1) איזור ההגדרות.

באיזור זה, בלשונית תזכורת ביקור לקוח, שימו לב למצב כפתור הפעלת התזכורות (2). באם הכפתור במצב כבוי לחצו על הכפתור והעבירו למצב פעיל.

קביעת זמן התזכורת (3) - באפשרותכם להגדיר כמה זמן לפני הביקור תישלח הודעת הטקסט אל הלקוח. במידה ואתם רוצים שההודעה תגיע שעה לפני הביקור. שנו את המספר מ24 ל 1. במידה ותרצו שההודעה תגיע יומיים לפני הביקור. שנו ל 48.

קביעת נוסח התזכורת (4) - בכדי לקבוע מה נוסח ההודעה שתשלח, פשוט שנו את הטקסט בתיבת הטקסט. מאפיין חשוב נוסף הנם התגים החכמים. באפשרותכם לשתול תגים חכמים אשר יהפכו את נוסח ההודעה לדינמי ומשתנה בהתאם ללקוח ולשעת הטיפול:

{שם פרטי} - כאשר תג זה יופיע בנוסח ההודעה, בכל פעם שתשלח הודעת הטקסט לתזכורת, בהודעה יופיע שמו הפרטי של הלקוח הנמען.

{תאריך שעה} - כאשר תג זה יופיע בנוסח ההודעה, בכל פעם שתשלח הודעת הטקסט לתזכורת, בהודעה יופיעו תאריך ושעת הביקור.

לדוגמא, הודעה שתשלח ללקוחה בשם ישראלה ישראלי אשר מתוכנן לה ביקור מחר בשעה 3 בצהריים תראה כך: "הי ישראלה, להזכירך תואם לך טיפול אצלי מחר בשעה 15:0. רחוב ... "

לשם שמירת השינויים שעשיתם תמיד יש ללחוץ (5) שמור.

יצירת תזכורת עבור לקוח

לאחר שהפעלנו את מנגנון התזכורת, נרצה לקבוע תזכורות עבור לקוחות. בכדי לעשות זאת יש לפתוח דף של לקוח מסויים וללחוץ על הכפתור "תזכורת/ציון ביקור לקוח"

לאחר מכן, יפתח לנו חלון קטן בו ניתן לקבוע את מועד ההביקור העתידי, לרשום הערות וכמו כן לציין האם ברצוננו לתזכר את הלקוח באמצעות הודעת טקסט. בכדי לעשות זאת לחצו על תיבת הסימון (מצויינת בעיגול למטה) ובסוף התהליך לחצו על שמור.

זכרו: נוסח ההודעה שישלח ללקוחות הוא אחיד ונקבע במסך ההגדרות אשר למעלה. ההערות שתרשמו במסך זה ישמשו כהערות הרלוונטיות לביקור בלבד.

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה למי שלא רשום) לחצו על הקישור הזה.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page