3 טיפים חשובים שיעזרו לעסק שלכם להפוך לייקים מפייסבוק ללקוחות משלמים
top of page
  • רותם כהן

3 טיפים חשובים שיעזרו לעסק שלכם להפוך לייקים מפייסבוק ללקוחות משלמים


רוב בעלי העסקים מתקשים ליצר הכנסות מהפעילות בדף הפייסבוק שלהם, קבלו 3 טיפים חשובים שיעזרו לכם לנהל טוב יותר את הפעילות הדיגיטלית של העסק שלכם בפייסבוק

1. עקביות והתמדה

"אם אין לך זמן לחברים, אז שיהיה לך זמן לא יהיה לך חברים"

הרבה בעלי עסקים מתפנים לשתף, על בסיס זמן פנוי. וזה בדרך כלל רק שיש להם מוצר למכור ורצון לשווק . קהל העוקבים מרגיש ולא אוהב את זה. זה מעיד על כך שבעל העסק לא באמת מתענין בהם ולא ממש אכפת לו מהם. לכן חשוב מאוד לשמור על קשר רציף ומתמשך עם הקהל (ולא להיזכר בהם רק שאתם מנסים להגביר מכירות) כשמתמידים, מפרגנים, ומראים עניין בצורה שוטפת אז יהיה גם מי שיתייחס ויפרגן לכם בחזרה.

2. הפיכת LIKE לליד (לקוח מתעניין)

"אין קיצורי דרך לשום מקום שכדאי להגיע אליו"

אי אפשר לדלג על שלבים בדרך, כמו שרוב האנשים לא מתחתנים אחרי דייט ראשון מוצלח, הם לא קונים ממישהו שראו פוסט אחד מענייין שלו. ישנו לרוב שלב מקדים של התחממות היחסים. לכן, השלב הבא לאחר שלקוח עשה לכם לייק לדף או לפוסט, היא לגרום לו להשאיר פרטי התקשרות ישירים - שם, מספר טלפון נייד, אימייל וכדומה. בניית מועדון הלקוחות שלכם באמצעות ניהול רשימת התפוצה (רשימה של לקוחות מתענינים\פוטנציאלים) היא שלב חובה בתהליך ההכרות עם הלקוח וחימום היחסים. מרבית בעלי העסקים פשוט טועים ומגיעים עם ציפיות שגויות כאשר הם מנסים לדלג על השלב החשוב הזה.

3. חשיפה "אין ארוחות חינם" אם אף אחד (או מעט מידי) מהלקוחות הפוטנציאלים לא רואה וקורא את הפוסטים המדהימים שלכם, אף אחד גם לא יגיב ויגיע בעקבותיהם. כאשר מדובר בדף עסקי, פייסבוק כמעט ולא חושף פוסטים שאינם ממומנים. לכן, ברוב המכריע של המקרים, פוסטים שאתם מעלים יזכו לכמות חשיפה מינימלית ביותר, שלא תספיק להביא לקוחות לבית העסק. כדי למקסם את התוצאות של הפוסט צריך לשלם לפייסבוק שיחשוף אותו למספיק אנשים (קידום ממומן) כל עסק רציני מבין שבשביל להרוויח צריך להשקיע באפיקי פרסום ושיווק.

לסיכום:

הפייסבוק הוא מקום נהדר לשווק בו את העסק, פרסום בפייסבוק הוא פרסום ממוקד ומפולח שניתן למדידה פשוטה, והגעה בדיוק לקהל היעד המתאים,כמו כל דבר בחיים צריך לדעת איך להפעיל אותו בצורה מייטבית על מנת שיישרת את העסק שלנו. בעזרת ברודקאסט תוכלו להפיק בקלות קמפיינים מעוצבים ומנוסחים היטב על מנת למשוך את תשומת לב הלקוחות.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page