פרסום עסקים באינטרנט - כך תעשו זאת ללא תקציבי ענק
top of page
  • צוות ברודקאסט

פרסום עסקים באינטרנט - כך תעשו זאת ללא תקציבי ענק


כולנו יודעים שפרסום הוא שם המשחק בעולם העסקים. כל חברה וכל עסק רוצים למכור כמה שיותר מוצרים או שירותים לכמה שיותר לקוחות אך כולם פועלים תחת שוק תחרותי. זאת הסיבה בגינה כל חברה או עסק צריכים לבדל את עצמם מהמתחרים וזוהי מהות הפרסום והשיווק. שמדברים על פרסום עסקים באינטרנט - ככל שעוברות השנים התחרות בין העסקים נהיית חזקה ומשמעותית יותר. נכון לשנת 2016, האינטרנט אינו זירת פרסום בתולית כמו בהשוואה ללפני עשור. דבר זה מקשה על העסקים להתבלט, בעיקר על עסקים קטנים ללא תקציבים גדולים.

אך אין מדובר אך ורק בבידול מהמתחרים, לפעמים ובעיקר בתחילת דרכו של העסק יש צורך בדבר בסיסי ביותר, לגרום לשוק (ללקוחות הפוטנציאליים) להיות מודעים לקיומו. הפרסום הוא מנוע הצמיחה של העסקים ולכן הם משקיעים בו תקציבי ענק. עבור חברות גדולות זוהי לא ממש בעיה אך עבור עסקים קטנים ובעיקר עסקים חדשים זוהי יכולה להיות הוצאה גדולה שקשה להם לעמוד בה.

אז מה עושים? ברור שלא מוותרים על הפרסום, על מנת לא להשאיר כסף על השולחן(הכוונה ללקוחות חדשים שהיו שמחים להכיר את העסק שלנו ולבצע רכישה של המוצר או השרות שאנו מציכים), אך האם יש דרך לעשות זאת גם ללא תקציבי ענק?

פרסום עסקים באינטרנט

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ברודקאסט מציעה פתרון של פרסום עסקים באינטרנט המיועד לעסקים אשר מבינים את חשיבות הפרסום, מבינים שיש להשקיע בפרסום אך לא רוצים לקרוע את הכיס. לא אחת אנו רואים עסקים המנסים לחסוך עלויות, אך עושים זאת במחיר האיכות. במקום לשכור אנשי מקצוע הם שוכרים חובבנים לעשות להם את העיצובים הפרסומיים והתוצאות די מביכות וחבל; בסופו של דבר אלו הפנים של העסק.

אנו מציעים מבחר כלים דיגיטלים המאפשרים לעסקים להוזיל את עלויות הפרסום אך יחד עם זאת לשמור על רמה מקצועית מוקפדת וסטנדרטים גבוהים של משרד פרסום. לצורך כך גייסנו את מיטב אנשי השיווק והטכנולוגיה על מנת לפתח חבילת שירותים לעסקים המאפשרים להוזיל את עלויות השיווק הדיגיטלי ולהפוך אותו לדבר נגיש לכל העסקים. בברודקאסט אנו מציעים ללקוחותינו שימוש בתבניות קמפיינים הניתנות לעיצוב ולעריכה; קמפיינים המסונכרנים עם מאורעות לוח שנה; מחוללי קמפיינים ודפי נחיתה; סנכרון עם אינדקס העסקים המקומיים של גוגל ועד כלים לניהול מעגל הלקוחות העסקי.

עם פרסום עסקים באינטרנט של ברודקאסט - אין צורך בעבודה מול ספקי משנה

כאשר עסק רוצה לערוך או לעצב קמפיין שיווקי הוא צריך מעצב גראפי אשר יכין לו דף נחיתה מעוצב; יש צורך ברכישת תמונות יקרות ממאגרי תמונות ועריכת טקסט. וכאשר רוצים לעשות את הפעילויות השיווקיות באופן שוטף בקלות ניתן להגיע להוצאה של מאות ואלפי דולרים בחודש.

אך בעזרת הכלים של ברודקאסט תוכלו לעצב ולפרסם קמפיינים שיווקיים בקלי קלות. אנו מציעים ללקוחותינו תבניות מוכנות ועורך קל לשימוש.

צורת העבודה היא מאוד אינטואטיבית ואין צורך בהדרכה או ידע כלשהו בתכנות עיצוב גראפי. עם מחולל הקמפיינים אפילו לא תצרכו להיות טרודים ברכישת תמונות; העורך מסתנכרן עם התמונות שלכם בפייסבוק או באינסטגרם ובנוסף מגיע עם מאגר תמונות ענק הכוללות את זכויות היוצרים עבורכם. בקלות תוכלו לשלב את התמונה המתאימה עם הטקסט השיווקי ולהפיק תוך מספר דקות עבודה השווה ליום עבודה של מעצב גראפי. אם אתם מתקשים בעיצוב הדף וניסוח הטקסטים תוכלו להתרשם מעשרות דוגמאות מעוררות השראה המותאמות בדיוק לסוג העסק שלכם.

עורך הקמפיינים ודפי הנחיתה במערכת השיווק של ברודקאסט הוא אינו הכלי היחידי שאנו מציעים אך ללא ספק אחד החזקים שבהם. כלי זה נותן הרבה ערך מוסף ללקוחות שלנו אשר מצליחים להפיק בקלות דפי נחיתה וקמפיינים שיווקיים ברמה הגבוהה ביותר ובעלות הנמוכה ביותר.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page