מערכת הפצת מסרים ושיווק העסק שלך - מערכת להפצת מסרים
top of page
  • צוות ברודקאסט

מערכת הפצת מסרים ושיווק העסק שלך


עסק שרוצה שהלקוחות שלו יתייחסו אליו ברצינות חייב לשנות את כל צורת החשיבה שלו ולהתייחס אל הלקוחות שלו כפי שהיה רוצה שהם יתייחסו אליו. העצה הכי טובה שאנו יכולים לתת לבעלי עסקים זה לשים את הלקוחות במרכז ולמקד את כל הפעילות העסקית סביב הלקוח. כך למשל:

  • חשוב שתדעו מה הלקוחות שלכם אוהבים ומה הם לא אוהבים.

  • חשוב שתהיה לכם סטטיסטיקה ברמת הכלל והפרט.

  • חשוב שיהיה לכ­ם אמצעי ליצור איתם קשר ולפתות אותם לעסקאות חוזרות.

  • חשוב שתמיד תישארו במודעות שלהם ובמיוחד ברגעים שיש סיכוי גבוה לביצוע עסקה חוזרת.

אז איך עושים זאת?

בשביל לעשות זאת בצורה הנכונה אתם צריכים מערכת להפצת מסרים אשר תאפשר לכם לשפר את שיווק העסק ישירות ללקוחות. מרכיב חשוב בזה יהיה בניית קמפיינים, כמו למשל מבצעים לכבוד החגים או הטבות לכבוד יום ההולדת של הלקוח. זה יכול להיות גם באמצעות קמפיין SMS שמנוהל היטב.

הרי ברור שבתקופת החגים ישנה התעוררות גדולה של השוק ואנשים רבים מחפשים מתנות. אם העסק שלכם בתחום המתנות, בוודאי שתרצו להוציא קמפיין לכבוד החגים, ובמיוחד תרצו לשלוח את הקמפיין, למשל באמצעות הרשתות החברתיות, ללקוחות קיימים. גם יום ההולדת של הלקוח הוא סיבה טובה לשלוח לו הטבה שמטרתה להביא אותו לבצע קנייה חוזרת. למידע נוסף על קידום עסקים באינטרנט באופן עצמאי.

יתרונות של מערכת הפצת מסרים

בשביל לבנות קמפיין ודפי נחיתה באופן "מסורתי", תצטרכו מעצבים ובוני אתרים ובשביל לעדכן באופן אישי את כלל הלקוחות תצטרכו להקדיש לזה זמן שסביר להניח שאין לכם. זוהי בדיוק הסיבה מדוע העסק צריך מערכת להפצת מסרים. המערכת שלנו מאפשרת להפוך את כל התהליך לפשוט ומהיר, החל מבניית הקמפיין ועד שליחת המסרים השיווקיים ללקוח וביצוע קידום מכירות קלנדרי.

עסקים לא יכולים להרשות לעצמם לבזבז זמן וכסף ולכן אנו מציעים עבורם מערכת להפצת מסרים שיווקיים ובניית קמפיינים. בעזרת המערכת תוכלו לבנות לבד את הקמפיינים ולא תצטרכו לגייס צוות שלם לשם כך. המערכת מתבססת על תבניות מוכנות אותן ניתן לערוך בקלות ובעזרתן לבנות קמפיינים ודפי נחיתה המותאמים אישית לצרכים של העסק. המערכת אף כוללת מאגר תמונות בהן תוכלו להשתמש.

מלבד ההיבט העיצובי של דפי נחיתה וקמפיינים, המערכת שלנו נותנת לעסקים הרבה ערך מוסף בניהול קשרי הלקוחות. בעזרת המערכת ניתן ליצור קמפיינים אוטומטים לפי קבוצות ולשלוח מיילים והודעות טקסט ללקוחות בימי הולדת, ימי נישואין ועוד מועדים אשר יש בהם פוטנציאל לקידום מכירות.

אם תבנו את הקמפיינים נכון ותשתמשו במערכת בחכמה תוכלו לחזק את נאמנות הלקוחות למותג שלכם. כמו כן המערכת אוספת מידע סטטיסטי וניתן לעקוב אחר הפעילות של כל לקוח על מנת להסיק מסקנות ולהגדיל את המכירות של העסק.

וכמובן אל תשכחו שהמערכת חוסכת לכם זמן. יש לכם פחות התעסקות ורבים מהתהליכים מתרחשים באופן אוטומטי, דבר שמאפשר לכם להתפנות לניהול השוטף של העסק ופיתוח העסק.

בהצלחה בעסקים!


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page