מכינים ברכה לפסח ללקוחות באמצעות האינטרנט
top of page
  • צוות ברודקאסט

מכינים ברכה לפסח ללקוחות באמצעות האינטרנט

עודכן: 6 במרץ 2020


עסקים רבים מחליטים להכין ולשלוח ברכה לפסח ללקוחות, לקולגות ולעובדים שלהם וזאת על מנת לאחל להם חג אביב שמח וכמו כן למתג את העסק בצורה חכמה ומקצועית. קשה לדמיין את זה היום, אבל בעבר עסקים היו צריכים לקנות ברכות מוכנות בחנות ולשקוד על כתיבת נוסח ברכה, קישוט ועיצוב הברכה ולאחר מכן לפנות לדואר ישראל על מנת לקנות בולים ולשלוח את הברכה וזאת בתקווה שהיא תגיע בזמן לפני החג.

ברכה לפסח ללקוחות

כיום הכל השתנה ומקצה לקצה וזאת בזכות האינטרנט ויכולות השיווק הדיגיטליות שהוא מאפשר, אך למרות זאת הרבה מהעסקים מפספסים הזדמנות פז לשמור על קשר מקצועי ואיכותי עם הלקוחות ולא שולחים ברכה או מבצע לחג הפסח. הסיבות לכך הן רבות - מחסור בזמן, עומס בתקופת החג או ניהול ותחזוק לקוי של מועדון הלקוחות.

ברודקאסט מאפשרת כיום לכל אחד ואחת מבעלי העסקים את האפשרות להכין ביעילות ובמהירות ברכה לפסח באינטרנט ולשלוח אותה בדואר האלקטרוני או בכל אמצעי דיגיטלי אינטרנטי אחר.

אז בין אם אתם בעלי עסק בתחום האוכל, הספורט, היופי או בכל תחום אחר (לרשימת תחומי העיסוק המלאה לחצו פה) הכתבה הזאת היא בדיוק בשבילכם ותעזור לכם למתג ולשווק את העסק בצורה מקצועית גם בפסח.

כרטיס הברכה שנשלח במדיה הדיגיטלית (כרטיסי ברכה מקוונים) הוא במהותו אותו כרטיס ברכה מאויר שכלל איחולים שונים לרגל חג או אירוע מיוחד אך במקום שנמסר אותו במעטפה בדואר, נשתמש ב- SMS (הודעת טקסט כתובה) או בדואר האלקטרוני על מנת להפיץ אותו ללקוחות.

ניתן להשתמש במערכת ברודקאסט על מנת ליצור בקלות ברכה לפסח ללקוחות שתשלח אונליין ללקוחות לקולגות או לעובדים שלכם. אפשרת יצירת הברכה או ההטבה בברודקאסט היא קלה ופשוטה, תחסוך לכם זמן וכסף. המערכת תציע לכם מגוון עיצובים מעוררי השראה ולא תעמיד אתכם במצב בו אתם תלויים בשעות הפעילות של המעצב הגרפאי.

אחד הייתרונות בשליחת ברכה דיגיטלית היא האפשרות הקלה להתאים ולשלוח לכל מעגל או קבוצה את הברכה המדויקת המתאימה ביותר. ברכה לקולגות צריכה להיות שונה מברכה לספקים או לעובדים. הכנת ושליחה ברכה מיוחדת לכל קבוצה תמצב ותמתג אתכם בצורה מקסימלית, שכן הם יבינו שחשוב לכם להביע את הערכתכם באמצעות ברכה אישית ומדויקת.

דבר זה חל גם לגבי הלקוחות של העסק, ההחלטה לשלוח ברכה לחג ללקוחותיכם משמע יחס אישי ללקוח שיזכור את אותו איש מקצוע שלא שכח אותם בחגים ובאירועים שונים. בנוסף, שליחת ברכה לפסח ללקוחות שומרת על התדמית העסקית שלכם ומהווה תזכורת לשירותי החברה.

מערכת ברודקאסט – שולחים ברכה לפסח ללקוחות - אונליין

מערכת ברודקאסט מאפשרת לכם לבחור ממגוון סגנונות עיצוב וניסוח קיימים ולאחר מכן לבצע התאמה לברכה בסגנון בו אתם מעוניינים ללקוחותיכם, לקולגות ולעובדים שלכם. הסגנון של הברכה או ההטבה יכול להיות בסגנון מכירתי - "שניים מי יודע ? שני מוצרים בהנחת ענק!", "המבצעים שיסדרו לכם את הפסח" בסגנון שנון "למען הסדר הטוב" , "חכם מה הוא אומר?" "רק בשביל זה טוב שיצאנו ממצרים !" או בסגנון סולידי "מברכים אותך בחג חירות שמח!" "פסח - חג של התחדשות ויופי" בברודקאסט תמצאו עוד מאות ניסוחים וגם עיצובים שיתאימו בדיוק לעסק שלכם. ברכה לפסח מהווה מינוף לקידום עסקי. לקוחות שמקבלים ברכה אישית לחג יקבלו ביותר שמחה והבנה גם מסרים שיווקים ומכירתיים שנרצה לשלוח בהמשך השנה

לסיכום מערכת ברודקאסט מספקת לעסק שלכם באופן שוטף תבניות עיצוביות בהם תוכלו להשתמש ליצירת ברכות או הטבות, להפיץ את הברכה ישירות לפייסבוק, באמצעות דיוור אלקטרוני או הודעה כתובה. בנוסף, יש לכם אפשרות ליצור קמפיין לאירועים מיוחדים, ביניהם גם קמפיין שעיקרו ברכה ואיחולים לחג אביב שמח. תוכלו ליצור ברכה לפסח ללקוחות או הטבה לכבוד החג בכל זמן נתון, מכל מחשב ולתזמן את שליחתה באמצעות אי מייל או SMS באותו תאריך ושעה עתידיים בהם היא תופץ. בברודקאסט מעמידים לרשותכם גלריה עם מעל למיליון תמונות שזמינות לכל עיצוב בו אתם מעוניינים (כל התמונות כוללות את זכויות היוצרים).

לאחר שליחת הברכה לפסח תוכלו לעקוב אחר התנהגות הלקוחות, כלומר מי פתח את המייל ובו הברכה ומי מהלקוחות פתח את ההודעה הכתובה וכך להפיק מסקנות ותובנות לחג או לאירוע הבא.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להיכנס ולבחור ברכה לפסח ללקוחות שהכי מתאים לכם לשלוח לחג האביב והחרות ולנו לאחל לכם חג פסח שמח ושנה עיסקית מוצלחת !

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page