מערכת לעיצוב מודעות שתסייע להגדיל את העסק שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

מערכת לעיצוב מודעות שתסייע להגדיל את העסק שלכם


כבעלי חברה או עסק, לבטח נתקלתם לעיתים קרובות באנשי שיווק שמדברים אתכם על ה"מה" צריך לעשות ("תשווקו, וכמה שיותר!"), היכן כדאי לעשות זאת ("באינטרנט, ברשתות החברתיות. זה מה שהולך היום!") ואפילו על ה"מתי" ("אל תבזבזו זמן! כל דקה חשובה!"). אבל מתי בפעם האחרונה דיברו אתכם על ה"איך"?... כל אחד מבין שחשוב לשווק את העסק שלו, אבל רק מעטים יודעים איך לעשות זאת. וזה, רבותיי, אבן היסוד של ההצלחה.

ברכה לפסח ללקוחות

חשיבות הקמפיין

מודעות פרסום אינטרנטיות (קמפיין פרסום) הן חלק בלתי-נפרד מכל תמהיל שיווק מצליח. בלעדיהן, "עוגת הפרסום" שלכם לעולם לא תהיה שלמה. אבל איך מייצרים מודעה מנצחת? האם בכלל משנה איך היא תיראה או עצם קיומה יוליד הצלחות?

אז לא, קיומה הוא אמנם חצי דרך להצלחה, אבל החצי השני תלוי במסר שיעלה ממנה, בעיצוב שלה ובעשרות פרמטרים שאפילו לא חשבתם עליהם (מבצעים שולטים ועד גודל וסוג גופן). הבשורה הטובה היא שבימינו לא הכרחי לשכור את שירותיו של מעצב גרפי מוכשר, יש מערכות שיווק דיגיטאליות מתקדמות דוגמת "ברודקאסט" שיעשו עבורכם את העבודה הקשה...

מערכת לעיצוב מודעות - מעצבים את המודעה

עיצוב מודעות דורש קבלת החלטה בשלל פרמטרים. ללא הכשרה בתחום (או מערכת מתקדמת שכזאת), הסיכוי שלא תטעו בכמה מהן, אפסי. וטעויות שכאלו שוות הרבה מאוד כסף. ראשית, עליכם לבחור את שטח ואופן הפרסום הרלוונטיים.

יש לכם מושג אם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אוהבים לקבל מיילים או מעדיפים בכלל פליירים אינטרנטיים, לדוגמא? שנית, חשוב להחליט בנושאים טכניים כגון גודל המודעה (מחקרים הראו ש-250 על 300 ס"מ הינו הגודל האפקטיבי ביותר), הטכנולוגיה שיעשה שימוש בה, כמות הצפיות הפוטנציאלית בה, מיקום המודעה שבדף שבו תופיע (עניין משמעותי במיוחד) ועוד. שלישית, המודעה עצמה. האם יהיה רק מלל או גם תמונה, סרטון, אנימציה וכדומה? באילו צבעים יעשה שימוש? מה המסר והערכים שהיא תנסה להעביר לנמענים? האם תופיע בה 'הנעה לפעולה'? ושלל שאלות נוספות.

פרסום יעיל וממוקד

מערכת לעיצוב מודעות משלבת בחכמה נתונים סטטיסטיים יבשים אך חשובים יחד עם תבונה אנושית. כלומר, המערכת יודעת לומר מה, לאורך היסטוריית המודעות הדיגיטאליות, מצליח לאורך ההיסטוריה ולנתב אתכם לדרך זו, בד בבד להתייחסות ספציפית לתחום העסקי שלכם, למאפייני הלקוחות שלכם, למטרות הפרסום ולנושאים אחרים כגון תקציב, משך הפרסום המבוקש, מגמות שוק, השפעת אירועים שונים (כמו חגים) ועוד. בשורה התחתונה, מערכת לעיצוב מודעות כפי שקיימת ב"ברודקאסט" תהפוך את הפרסום שלכם ליעיל יותר, ממוקד יותר ורווחי הרבה יותר.

ברודקאסט – מצטרפים להצלחה!

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page