מכירות באינטרנט: כך תגדילו את המכירות בעסק
top of page
  • ברודקאסט

מכירות באינטרנט: כך תגדילו את המכירות בעסק


הצלחתו הכלכלית של כל עסק - גדול כקטן, נמדדת ביכולת שלו להגדיל את הכנסותיו לאורך זמן ובאופן רציף. אחת הדרכים ליצור גידול בהכנסות היא דרך הגדלת המכירות באינטרנט שמתבצעת על ידי שיווק נכון של העסק באמצעים הדיגיטליים הקיימים כיום. שיווק חכם של העסק יוביל את העסק לצמיחה בהיקף ההכנסות, יצירת תקשורת שיווקית אישית וחכמה עם לקוחותיו הקיימים של העסק ותפעול יעיל ואפקטיבי של העסק בעלות ריאלית וסבירה.

נכון להיום יש כלים רבים שפותחו למטרת שיווק חכם ומתקדם של העסק באינטרנט. מערכת ברודקאסט היא מערכת שיווק מתקדמת המאגדת את כל אותם כלים שיווקיים חשובים תחת קורת גג אחת ומציעה לבעלי עסקים קטנים כגדולים, לבחור לעצמם את אחת מאותן תוכניות שיווקיות המוצעות על ידי ברודקאסט וזאת בהתאמה לכמות הלקוחות בעסק.

מערכת ברודקאסט מאפשרת לכל בעל עסק גם להתנסות במסלול החינמי שאינו מוגבל בזמן, מסלול באמצעותו כל בעל עסק יוכל לבחון את הפוטנציאל הגלום במערכת עבור העסק שלו.

מכירות באינטרנט

בחירת התכנית המתאימה

מערכת ברודקאסט מציעה לסקטור העסקי תכניות לעסקים בסדר גודל שונה. לרוב התכנית תיבחר בהתאם לכמות הלקוחות הקיימים בכל עסק. יש תוכניות המתאימות לעסקים בתחילת דרכם ואחרות מתאימות לעסקים המנהלים מאגר של 1000 לקוחות ויותר.

אם אתם מנהלים עסק קטן תוכלו להתחיל עם המסלול החינמי. במסלול זה אין הגבלת זמן, העסק יקבל שלושה קמפיינים מעוצבים במתנה, אפשרות ניהול של עד שלושים לקוחות,גישה לקמפיינים שמותאמים אישית ללקוחות החברה, כמו למשל קמפיין יום הולדת, אפשרות של ניהול דף הפייסבוק, שליחת הודעות טקסט ללא הגבלה, דיוור אלקטרוני ללר הגבלה ועוד.

בכל אחד מהמסלולים אין התחייבות כלשהי למסלולים המוצעים על ידי חברת ברודקאסט וניתן לעבור מסלול בכל עת.

מה תשיג לנו ברכת חנוכה ללקוחות?

אז מה, בעצם, נשיג באמצעות שליחת ברכה לכבוד חנוכה לקהל לקוחותינו? ובכן, ראשית כל – הרגשה טובה. תמיד כיף לקבל ברכות ואיחולים, לא? וכשמרגישים טוב, קל יותר לשכוח (אם, למשל, התרחשה תקרית שירות כלשהי) ולסלוח, והרבה יותר קל להכיל ולקבל.

שנית – תודעה. אם במקרה הלקוחות שלכם קצת שכחו מכם ומהשירותים אותם אתם מציעים עבורם, הודעה שכזאת תחזיר אתכם ברגע אחד למחשבות ולרגשות שלהם. שלישית – בידול. אם אתם היחידים (או בין היחידים) בתחום העסקי שלכם שזכר את הלקוח שלכם, הוא לבטח יוקיר לכם טובה על כך...

מכירות מוצלחות באינטרנט – מערכת ברודקאסט

מיתוג חכם של העסק - מערכת ברודקאסט מאפשרת לכל עסק ליצור דף עסק שכולל את כל הפרטים החשובים אודות העסק ולמתג את העסק באופן המוצלח ביותר.

אפקטיביות הפייסבוק – המערכת מאפשרת תחזוקה יעילה ואפקטיבית של דף הפייסבוק של העסק על ידי תכנים שיווקיים, הוספה של סרטונים, אפשרות הפנייה אל הדף של העסק וקליטה של לקוחות חדשים.

שימוש בתוכן שיווקי – המערכת מאפשרת שליחת תוכן שיווקי ללקוחות וזאת באמצעות SMS וודיוור אלקטרוני מתוזמן.

יצירת קמפיינים – המערכת מאפשרת יצירת קמפייינים וקבלת דו"ח סטטיסטי של תוצאות הקמפיין. דו"ח זה יכלול את כמות השליחות, אחוזי הפתיחה, צפייה בהודעות טקסט, שליחת אימייל ופירוט של הלקוחות שביצעו פעולות בעקבות אותו קמפיין שפורסם. נתונים אלו יכולים לעזור לבעל העסק לקבל החלטות לגבי הקמפיינים הבאים ופעולות שיווקיות נוספות אותן הוא מעוניין לבצע על מנת לגייס לקוחות נוספים לעסק. בנוסף, ניתן להפוך את הקמפיין לסרט וידאו (סרטון שקופיות קצר) אטרקטיבי שיוביל להגדלת כמות הלקוחות של העסק, להפיץ תכנים ישירות לפייסבוק, שליחת קמפיינים בהודעות טקסט, הפצה באימייל. ניתן ליצור קמפיין יום הולדת ויום נישואין- ניתן לשלוח הטבה או ברכה באמצעות הודעת טקסט או אימייל. המערכת תשלח את אותה הודעה באופן אוטומי ותתזכר אתכם על האירוע. ניתן לתזמן את הקמפיין לתאריך ושעה עתידיים בו הוא יופץ.

שימוש בויזואל - מערכת ברודקאסט מעמידה לרשות הלקוח גלריה עם מעל ל- 1 מיליון תמונות הזמינות לכל עיצוב בו מעוניינים. התמונות כוללות את זכויות היוצרים.

בהצלחה!

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page