5 טעויות נפוצות בעמוד הפייסבוק העסקי
top of page
  • צוות ברודקאסט

5 טעויות נפוצות בעמוד הפייסבוק העסקי

פתחתם עמוד פייסבוק עסקי? מעולה! זה באמת קל ופשוט ולוקח 10 דקות וכמה קליקים (במידה ועדין לא פתחתם דף פייסבוק לחצו פה להנחיות)


עכשיו כדאי שתקראו ותוודאו: האם גם אתם עשיתם את 5 הטעויות הנפוצות ביותר בדפים עסקים?


מאוד קל לפספס את הפרטים הקטנים, אך בדיגיטל הרבה פעמים הם הפרטים הכי חשובים, אז ריכזנו עבורכם את הטעויות הנפוצות אשר ניתן בקלות לטפל בהן ולקדם את הדף שלנו עוד יותר טוב! בסוף מחכה לך הטבה שווה (גם ללקוחות שלך!)🎁

אז אלו 5 הטעויות הכי נפוצות שאנחנו נתקלים בהם:

1. שם הדף בפייסבוק - השם של הדף העסקי שלכם צריך להיות אינפורמטיבי כך שהגולש ידע רק מלקרוא את שם הדף להיכן הוא נכנס! אם צריך להוסיף תואר: עו"ד / סוכנות נדל"ן / קליניקה אל תתביישו! אחרת תתייבשו.


2. פרטי ההתקשרות ☎️ - חייבים להיות מעודכנים בכל מקום אפשרי! מספרי המשרד והנייד, המייל, לינק לאתר. גם בשביל הגולשים שידעו ליצור איתכם קשר, אבל גם בשביל מנועי החיפוש ובראשם גוגל, שידעו לשייך אליכם את כל הפרטים הנ"ל כאשר יתקלו בהם במקומות אחרים ברחבי רשת האינטרנט.



3. תמונת פרופיל - לא חובה תמונה שלכם (תלוי תחום עיסוק), מאחר וזה דף של עסק. תמונת הפרופיל (וגם תמונת הנושא-קאבר) צריכה להיות ייצוגית כאילו היא חלון הראווה של החנות שלכם. כאשר גולשים יחפשו אתכם (וגם כאשר יכנסו לדף כמובן) הם יחשפו לתמונת הפרופיל שלכם בראשונה, תמונה לא טובה עלולה לפגוע ברושם הראשוני שהוא קריטי להמשך התקשרות אתכם.


4. עדכון האודות - זו המקום שלכם לתמצת עבור הלקוחות למה הם צריכים אתכם ובמה אתם מתמחים וכיצד אתם יכולים לעזור להם, השקיעו מחשבה בתמצות עיקרי הדברים ועזרו ללקוחות להבין מי אתם ובמה אתם טובים יותר מכל שאר המתחרים בתחום.


5. הזמנת חברים👩‍👩‍👧‍👦 - משפחה/חברים/מכרים זו הדרך האידיאלית להתחלה ולתנועה ראשונית בדף שלכם, לא מעט פעמים אנו נתקלים בבעלי עסקים ש"מתביישים" להזמין את המכרים שלהם. זה וויתור על מקור מעולה של מילים חמות עליכם, לא חבל?


סיימתם לעדכן את כל הפרטים שלכם בעמוד הפייסבוק? מעולה!


מגיע לכם לקבל טיפ חשוב נוסף - צריך שיהיו לכם לפחות, 5 פידבקים \ ביקורות חיובים מלקוחות מרוצים בדף הפייסבוק שלכם

🎁 שילחו לנו בוואטסאפ הודעה "תודה על הטיפים" ואנו נשלח לכם (ללא עלות/התחייבות) את הלינק המקוצר לדף הביקורת שלכם! כדי שתוכלו להפיצו בין הלקוחות המרוצים שלכם והם יוכלו לפרגן לכם בביקורת מחמיאה כמו שמגיע לכם!


למימוש ההטבה יש לשלוח וואטסאפ למספר 03-5661525 או ללחוץ על הלינק https://bit.ly/03-5661525


שירות מסור ויחס אישי הם המתכון הסודי שלנו! מבחינתנו זה ממש לא מספיק שמערכת הפרסום של ברודקאסט מספקת לעסקים את הטכנולוגיה הכי מתקדמת, התוכן הכי מקצועי, את האתר הכי יפה ואת פתרונות הפרסום הכי חכמים וחזקים. בסוף, הסוד טמון ביצירת קשר אישי עם הלקוחות 🤗


רוצים לדעת מה הלקוחות שלנו רשמו לנו בביקורות? לחצו פה לרשימה המלאה



הגעתם לפה במקרה ואתם עדין לא אוהדים שרופים של ברודקאסט? קבלו הסבר קצר למה כולם מתרגשים


מערכת הפרסום של ברודקאסט כאן כדי שהשיווק שלך יהיה תמיד חד ויצירתי! השירות נותן מענה מושלם גם לנוכחות ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, גם לנוכחות חזקה בגוגל באמצעות אתר דינאמי וגם מטפל לך בניהול הלידים ושימור לקוחות.


למערכת הפרסום של ברודקאסט יש 3 יתרונות מרכזיים:


1.בעזרת ברודקאסט קל לייצר רושם ראשוני חזק ולבלוט עם פרסום ממותג וחזק. כדי שלכל הלקוחות יהיה ברור שהכי כדאי להם לפנות דווקא אליך. 2. בניית מוניטין - מה לקוח חושב עליך אחרי שהוא מחפש אותך בגוגל? בעזרת ברודקאסט הפרסומים שלך מופיעים בגוגל ומציגים אותך באופן מקצועי ומעודכן. 3. למקסם מכירות - בלי ניהול נכון ומסודר של הלידים ובלי שימור לקוחות, פשוט מרוויחים פחות


זה עובד כמו קסם וזה פשוט מקדם את הפעילות הדיגיטלים בקלות ובעלות סולידית ביותר.איך אנחנו בטוחים בכך? כי אנחנו עושים את זה כבר לאלפי עסקים במגוון תחומים – וזה עובד פגז!

קל. משתלם. ברודקאסט.

צפו בסרטון הסקירה על מערכת הפרסום של ברודקסאט ותבינו איך הקסם עובד


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page