כל עסק חייב לשווק את עצמו באינטרנט; רשת האינטרנט היא שוק ענק ויש לו פוטנציאל רב. עסקים אשר רוצים להגיע לקהלים חדשים ולהרחיב את מעגל הלקוחות או עסקים הרוצים לשמר את הלקוחות חייבים לעשות שימוש באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית. ניתן להשיג תוצאות יפות אשר בסופו של דבר יביאו להגדלת ההכנסות של העסק. זה לא מפתיע שחברות רבות מחזיקות מחלקת פרסום ומדיה המטפלת בשיווק באמצעות האינטרנט. זוהי השקעה אשר מחזירה את עצמה. אך עבור עסקים קטנים ובינוניים לא תמיד משתלם להחזיק עובדים במשרה מלאה על מנת לטפל בנושא שיווק העסק.
כאן נשאלת השאלה: האם עסק קטן יכול לשווק את עצמו באופן עצמאי?
אז האם שיווק עצמאי לעסק אפשרי? בהחלט כן! ניתן לשווק את העסק באופן עצמאי עם נוכחות ברשתות החברתיות, בנייה של דפי נחיתה ועוד אמצעים מתקדמים. זה נושא שעליו אנו מדברים רבות בבלוג שלנו ואנו בהחלט מעודדים כל עסק – קטן כגדול, להכיר את האפשרויות לקידום או שיווק עצמאי לעסק. אבל איך עושים זאת? איך משווקים את העסק שלכם באופן עצמאי באינטרנט? ברור שהעסקת מעצבים ואנשי שיווק אינה משתלמת לאור היקף העבודה שלכם, אך האם ישנם כלים המאפשרים לכם לעשות זאת באופן עצמאי?
החדשות הטובות הן שבהחלט אתם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי ומבלי להתפשר על המקצועיות. המערכת של ברודקאסט מציעה לכם את ארגז הכלים שכל עסק צריך על מנת לשווק את עצמו באופן עצמאי. בארגז הכלים של ברודקאסט תמצאו את הכלים הבאים:
תבניות מוכנות
כאשר אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם, את שירותיו, מוצריו או מבצעי קידום מכירות שאתם עוסקים עליכם לעשות זאת בצורה מושקעת ומעוצבת. בסופו של דבר זוהי התדמית של העסק שלכם וכאשר הוא נראה עלוב ולא מקצועי זה משפיע בצורה שלילית על ביצועי המכירות שלכם. על מנת לעקוף את הצורך במעצבים ומתכנתים המערכת של ברודקאסט מציעה לכם מאגר של תבניות מוכנות לכל צרכי השיווק הדיגיטלי שלכם. התבניות המוכנות יכולות לשמש לצורך בניית אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, ניוזלטר ללקוחות ועוד.
התבניות מאפשרות לכל בעל עסק לעשות להם קוסטומיזציה ופרסונליזציה על מנת להתאים לצרכיו העסקיים. התבניות נבנו מראש לסוגים שונים של עסקים והן ניתנות לעריכה מלאה, כלומר כל אחד מכם יכול לשנות את הכיתוב ואת התמונות על מנת להתאים לצרכיו השיווקיים.
קמפיינים קלנדריים
שימוש בתבניות הוא דבר הכרחי אך יש להשתמש בהן בתבונה. אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם באופן עצמאי אתם חייבים לעשות זאת בתיאום קלנדרי. בלוח השנה העברי והלועזי ישנן הזדמנויות שונות לקידום מכירות ועליכם לדעת למנף אותן בצורה הנכונה. למשל אם העסק שלכם עוסק בטיפולי הסרת שיער, בוודאי תרצו לערוך מבצעים לקראת עונת הקיץ; עבר על עסק ישנם תאריכים ומועדים אותם ניתן לנצל לצורך הגברת המכירות. המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם לסנכרן את הפעילות השיווקית שלכם עם לוח השנה ולהגדיל את המכירות.
Comments