4 ערוצים לשיווק באינטרנט שכדאי להכיר
  • צוות ברודקאסט

4 ערוצים לשיווק באינטרנט שכדאי להכיר


ככל שרשת האינטרנט נעשית מתוחכמת יותר, כך היא מציעה לעסקים יותר ויותר דרכים כיצד לשווק את עצמם, ואין זה משנה אם מדובר בעסקים קטנים ובינוניים או חברות גדולות וארגונים. בעזרת שילוב בין מערכת ברודקאסט לבין ערוצי שיווק שונים ברשת, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ולזכות במספר גדול של לקוחות חדשים בקלות.אז מהם ארבעת ערוצי השיווק המרכזיים ברשת כיום?

קידום אורגני בגוגל

כל עסק שרוצה שימצאו אותו בגוגל צריך שהאתר שלו יהיה מותאם למנועי חיפוש מבחינת הקוד והמבנה שלו, אבל עליו לקבל גם הכרה מאתרים אחרים שימליצו עליו באמצעות קישורים (כאשר אתר מסוים מקשר לאתר אחר, הוא למעשה מצביע בעבורו). מכיוון שהתחרות בתחום היא חזקה ובדרך כלל יש רק עשרה מקומות בדף הראשון של גוגל, מרבית העסקים משתמשים בחברות קידום אתרים, יועץ קידום אתרים או מקדמי אתרים פרילנסרים על מנת שיקדמו עבורם את העסק בגוגל.

מקדמי האתרים הללו בודקים אילו ביטויים הם המתאימים ביותר לעסק ואילו מהם ניתן לקדם בצורה ריאלית למרות התחרות הגבוהה על מנת להביא כמה שיותר גולשים רלוונטיים לאתר.

העלות של קידום אתרים תלויה בעיקר בגודל האתר והמטרות אליהן רוצים להגיע (לא רק גיוס לקוחות חדשים, אלא גם שיפור המוניטין של העסק, הגדלת רשימת התפוצה והפקת יותר רווחים מפרסומות המופיעות באתר). לעוד מידע על שיווק עסקים קטנים באינטרנט.

היכן נכנסת בכל זה מערכת ברודקאסט?

בראש ובראשונה, לאחר שהבאנו את הגולשים לאתר, נוכל להציג בפניהם הצעות אטרקטיביות באמצעות קמפיינים ממוקדים שעיצבנו באמצעות המערכת, כאשר ניתן להתאים לכל עמוד או אגף באתר קמפיין אחר.

שנית כל, מערכת ברודקאסט מאפשרת לסנכרן את העסק מול שירות Google for Business. שירות זה של גוגל מאפשר לכל בעל עסק לרשום את עצמו באינדקס העסקים המקומיים של גוגל. כעת, כאשר מישהו יחפש תחום הקרוב לעסק ויהיה ניתן לדעת באיזה אזור הוא מחפש (אם באמצעות מיקומו הפיסי או ציון המקום בחיפוש), יוצגו בפניו הפרטים של העסק כגון מספר טלפון ותמונה בצירוף מפה שתנחה אותו כיצד להגיע אליו.

קידום ממומן בגוגל

למרות שכבודו של הקידום האורגני במקומו מונח, גוגל מציעה גם ערוץ נוסף בשם קידום ממומן המתבסס על מערכת בשם Adwords. מערכת זו מציגה את כל המודעות שאותן אנחנו רואים בראש תוצאות החיפוש ומסומנות בסימון "מודעה". גולשים רבים (אם כי לא כולם) מסתכלים בתוצאות האלו לפני שהם מסתכלים ביתר התוצאות (התוצאות האורגניות).

על מנת להשתמש ב – Adwords, המשתמש בוחר מילים הרלוונטיות לעסק שלו ומתחרה עם עסקים אחרים במכירה פומבית עבור אותן מילות מפתח. בעיקרון, מי שמשלם יותר זוכה למקומות גבוהים יותר, אבל עסקים בעלי ביצועים גבוהים (כגון מספר לחיצות גבוהות על המודעות מהקמפיינים הקודמים שלהם), יכולים לשלם סכומים נמוכים יותר ועדיין להופיע במקום מועדף. מסיבה זו, למרות שאפשר להופיע במערכת Adwords כבר מהיום הראשון, שווה להשקיע בה לטווח הארוך.

אף על פי שאפשר לקשר מהמודעות לכל אתר באינטרנט, קישור לאתר האינטרנט של העסק הוא בדרך כלל לא רעיון טוב מכיוון שדפים שמלאים בתוכן מסיחים את דעתו של הגולש מהעיקר וקשה יותר להציע לו הצעת מכירה ישירה.

מסיבה זו, המודעות בדרך כלל יקושרו ל-"עמודי נחיתה" שמהווים חלק מקמפיין גדול יותר. קמפיין שכזה ניתן לעצב בקלות באמצעות המערכת של ברודקאסט במטרה להציע לגולשים הצעות מפתות שיהפכו אותם ללקוחות.

שיווק וקידום בפייסבוק

השיווק בפייסבוק בדרך כלל מתחלק לשניים : שיווק באמצעות הדף העסקי ושיווק באמצעות הקידום של פייסבוק. בדף העסקי ניתן לפרסם כל סוג של מדיה – החל מטקסט, דרך תמונות ועד לסרטונים וכך למשוך את תשומת ליבם לאלו שכבר עשו לייק לדף.

מערכת הקידום בתשלום של פייסבוק דומה למדי לזו של Adwords, בהבדל אחד משמעותי : המודעות מופיעות ישירות בפיד של הגולש על סמך הפעילות הקודמת שלו בפייסבוק ומאפיינים נוספים כמו למשל גיל ותחומי העניין אותם הגדיר בפרופיל. גם המודעות בדרך כלל מורכבות מתמונות וטקסטים וניתן להגדיר אפילו גלריה של כמה תמונות שהגולש יכול לברור מבניהן. לחיצה על המודעה תעביר את הגולש לעמוד נחיתה, טופס מילוי פרטים פנימי של פייסבוק או עמוד העסק.

כמו שכבר הבנתם, השיווק בפייסבוק מבוסס ברובו על אמצעים ויזואליים, ולכן העיצובים המוכנים או המותאמים אישית של ברודקאסט יכולים להוות פתרון מושלם לכך, במיוחד כאשר אפשר למקד קמפיינים מסוימים בחגים וימים מיוחדים. עוד על שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים.

שיווק באמצעות ניוזלטרים והודעות SMS

שיווק באמצעות ניוזלטרים בדואר האלקטרוני (וכיום גם SMS) מהווה את אחת משיטות השיווק הוותיקות ביותר ברשת, אך כזו שעדיין מוכיחה את עצמה בכל מה שנוגע לשמירת הקשר עם הלקוחות הקיימים והגדלת המכירות (לקוח שכבר קנה או נרשם בעבר לרשימת התפוצה הוא בעל סיכוי גבוה לרכוש מאתנו גם בעתיד).

המערכת של ברודקאסט מאפשרת לעקוב אחרי מועדון הלקוחות ואף לחלק את הגולשים לקבוצות שונות על מנת לשלוח לכל קבוצה קמפיין הממוקד אליה. בנוסף, אפשר לשלוח קמפיינים אישיים בימי ההולדת של הנמענים. המערכת מציגה מידע מפורט על הקמפיין, כמו גם עם לקוחות באופן ספציפי. לדוגמה אפשר מתי הייתה הפעם האחרונה שהגולש ביקר באתר, ולכמה כתובות דואר אלקטרוני ומספרי טלפון הצלחנו לשלוח את הקמפיין (כלומר, כמה מהם מעודכנים).

#digital #שיווקבאינטרנט #פייסבוק #קידוםבגוגל

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

© 2019 Broadcust Ltd | Haslemere Surrey, United Kingdom | Maskit St 12, Herzliya, ISRAEL 
 

Terms of Service | Privacy Policy | About | support@broadcust.com