עיצוב תמונות אונליין
top of page
  • צוות ברודקאסט

האם ניתן לעשות עיצוב תמונות אונליין לאתר?


מי שמחזיק אתר אינטרנט או אפילו דף פייסבוק חייב להשתמש בתמונות. האינטרנט היא מדיה וויזואלית והגולשים קודם כל מתרשמים בעיניים, אחר כך הם קוראים את הטקסט. לכן עיצוב תמונות באינטרנט הוא דבר קריטי וחשוב. הרושם שנוצר כתוצאה מהשימוש בתמונות ועיצוב הוא החזק ביותר. מסיבה זו עליכם לבחור בקפידה את התמונות אותן אתם מעלים לאתר. התמונות חייבות להיות איכותיות בכל המובנים של המילה וכמובן לשרת את המסרים השיווקיים שלכם בצורה הנכונה; כלומר תמונות שמעבירות את המסר שאתם רוצים שהן יעבירו.

לא מומלץ להעלות תמונות סתם כך לאתר, תמיד צריך לערוך אותן על מנת שיתאימו בתורה האופטימלית לאתר. עיצוב תמונות באינטרנט יכול להיות עריכה בה חותכים ומתאימים את מידות התמונה לצרכים שלכם; הוספת טקסטים על התמונה במידת הצורך; שינוי הבהירות של התמונה ועוד שלל אפקטים נוספים אשר ישרתו את המטרה. כולנו מכירים את תכנת פוטושופ שהפכה לשם כללי המתאר את הפעולה של עריכת תמונות אפילו אם לא בהכרח זה נעשה בעזרת תוכנה זו. תכנת פוטושופ היא אינה היחידה בשוק אך גם היא וגם האחרות דורשות רמה גבוהה של מקצועיות. אלו הן תכנות חזקות מאוד אשר מאפשרות לערוך את התמונות ולהשתמש באינספור אפקטים. אך הבעיה עם תכנות אלו היא שהן דורשות אנשי מקצוע אשר למדו ויודעים איך להשתמש בתוכנה.

​​​​

עיצוב תמונות אונליין

עסקים גדולים אולי מחזיקים מחלקת אינטרנט ומדיה ששם דואגים לעיצוב תמונות באינטרנט ועדכון התמונות באתר עם מעצבים אשר יכולים לערוך את התמונות. אך עבור רוב העסקים הקטנים, כאשר צריך לשלם למישהו שיערוך לכם את התמונות זוהי הוצאה שאתם רוצים להימנע ממנה. אז מה הפתרון?

ישנה אפשרות של עיצוב תמונות אונליין, אתרים שונים מציעים זאת וגם המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם לעשות עיצוב תמונות אונליין. אולי הכלים לעריכת תמונות און ליין אינם פוטושופ אחד לאחד; כלומר הם אינם מאפשרים לעשות כל דבר שאפשר לעשות עם פוטושופ אך מצד שני הן פשוטות וקלות לשימוש ואינן דורשות ידע מיוחד. כל אחד יכול לעבוד עם כלים אלו אפילו אם לא למד עיצוב גראפי. הכלים שמציעים לכם לעריכת תמונות הם כלים חזקים העונים על הצרכים של רוב העסקים.

גם מערכת ברודקאסט מאפשרת עריכת תמונות און ליין וזהו יתרון ענק מכיוון שהמערכת מאפשרת לכם לרכז במקום אחד את כל מה שדרוש לשם עדכון האתר שלכם. המערכת של ברודקאסט היא הרבה יותר ממערכת לעריכת תמונות און ליין, זוהי מערכת המאפשרת לכם לבנות קמפיינים מבוססי תבניות בקלות. אתם יכולים לקחת את התבניות המוכנות ורק לשנות את הטקסטים והתמונות על מנת שיתאימו לצרכים שלכם. אתם יכולים להשתמש בכל תמונה שתרצו ולערוך אותה, אך במידת הצורך המערכת מעמידה לרשותכם מאגר גדול של תמונות בהן אתם יכולים להשתמש ואותן אתם יכולים לערוך לפי הצורך שלכם.

למעשה, עריכת התמונות הינה רק פיצ'ר אחד מתוך עשרות שתוכלו למצוא במערכת ברודקאסט. למידע נוסף על יכולות המערכת וכיצד היא יכולה לסייע לכם במאמצי שיווק בעסק אונליין: ·

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page