פרסום לעסקים קטנים
top of page
  • צוות ברודקאסט

פרסום לעסקים קטנים ללא ידע מוקדם


בעלי עסקים קטנים מבינים אך גם לא מבינים… נשמע קצת תמוה? כיום, רוב בעלי עסקים קטנים מבינים שחשוב להשקיע בפרסום וחשוב להשקיע במדיה הדיגיטלית, בסופו של דבר זהו מנוף הצמיחה של העסק. אך מה שבעלי עסקים לא מבינים ברוב המקרים זה כיצד לעשות זאת. זה לא מפתיע, כל בעל עסק מתמחה בנישה שלו והוא אינו מומחה לשיווק באינטרנט. ישנן 2 אפשרויות מרכזיות העומדות בפני מי שרוצה לקדם את העסק שלו באינטרנט: האפשרות הראשונה היא להפקיד את הנושא בידי המומחים ולשלם להם עבור עבודתם המקצועית. מומחים לשיווק באינטרנט אשר יודעים מה הם עושים יכולים להביא לכם תוצאות טובות אך גם תצטרכו לשלם בהתאם, דבר שלא תמיד משתלם עבור עסקים קטנים. האפשרות השנייה היא לעשות זאת בעצמכם אך מכיוון שאין לכם ידע מוקדם עליכם למצוא את האמצעי שיאפשר לכם לעשות זאת בקלות.

בעזרת המערכת של ברודקאסט תוכלו לבצע פרסום לעסקים קטניםגם ללא ידע מוקדם.

​​​​

עיצוב תמונות און ליין לאתר

אנו בברודקאסט גיבשנו צוות של מומחים לשיווק על מנת ליצור עבורכם מערכת קלה ופשוטה, מבוססת תבניות, בעזרתה תוכלו לקדם את העסק שלכם בקלי קלות גם כאשר חסר לכם הידע בתחום האינטרנט. מה שאתם יודעים בתור בעלי עסק זה מספיק: אתם מכירים את המוצרים או השירותים שלכם; אתם יודעים איך לתמחר אותם; אתם יודעים מי הקהל הרלוונטי עבורכם; אתם מכירים את העונתיות של המכירות ואתם יודעים איך להרכיב מבצעי קידום מכירות. עם המערכת של ברודקאסט זה כל מה שאתם צריכים - אנו מציעים לכם תבניות ומערכת מתוחכמת לניהול הקמפיינים, אתם רק צריכים להלביש עלייה את התוכן והפרטים הרלוונטיים של העסק שלכם.

אתם לא צריכים לדעת שום דבר על עיצוב גרפי או על קידוד HTML, אתם לא צריכים לעשות קורס פוטושופ ואתם לא צריכים לחפש תוכנות לניהול קמפיינים וקשרי לקוחות. אנו מציעים לכם מערכת אינטואיטיבית המאפשרת לכם בקלי קלות לעשות פרסום לעסקים קטנים ללא ידע מוקדם.

על מנת לעקוף את חוסר הידע שלכם בתחום אנו מציעים מערכת מבוססת תבניות גראפיות הניתנות לעריכה והתאמה אישית. אם למשל העסק שלכם מציע טיפולי קוסמטיקה, כל שעליכם לעשות זה לחפש תבנית מתאימה, רצוי כזו שנבנתה עבור עסק בעל מאפיינים דומים. התבנית מתאימה לשימוש באתרי אינטרנט ודפי נחיתה והיא כוללת את הטקסט, התמונות והעיצוב. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להכניס את הפרטים הקטנים כמו: שם וכתובות העסק, מספרי טלפון, מחירים וכל פרט אחר הרלוונטי לקידום המכירות שלכם.

עוד דבר חשוב בפרסום הוא לנהל את קשרי הלקוחות ולעקוב אחר הפעילות שלהם. פעילות הלקוחות היא דבר חשוב וכאשר מנתחים אותה ניתן לקבל מסקנות המסייעות בקבלת החלטות עסקיות. חס וחלילה אין צורך שאתם בתור עסק קטן תשקיעו במערכות יקרות לניהול קשרי לקוחות, כאלו אשר דורשות צוות שלם לתפעל אותן. אתם צריכים משהו פשוט במידות של העסק שלכם וזה כלול במערכת שלנו.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page