מערכת לשיווק אוטומטי: מערכת לשליחת סמסים כאמצעי שיווק
top of page
  • צוות ברודקאסט

מערכת לשיווק אוטומטי: 5 יתרונות של מערכת לשליחת סמסים כאמצעי שיווק


תקציב הפרסום יכול להיות שונה מעסק אחד למשנהו אך תמיד מדובר בתקציב דחוק; הדרג הניהולי תמיד מחפש אחד אמצעי שיווק אפקטיביים, כלומר כאלו שיביאו את החזר ההשקעה הטוב ביותר. ישנם אמצעי שיווק שונים, אחת מהם היא מערכת לשיווק אוטומטי לשליחת סמסים. אם העסק שלכם עדיין לא משלב מערכת לשליחת סמסים במערך השיווק שלו אז המאמר הזה בדיוק בשבילכם. אל תחשבו שמערכות שכאלו הן דבר יקר וזמין אך ורק עבור חברות ענק. האופציה לשווק באמצעות שליחת הודעות סמס בהחלט מתאימה גם לעסקים קטנים. שיווק באמצעות מערכת לשיווק אוטומטי של הודעות טקסט נחשב לאפקטיבי ויעיל ואם יש לכם ספקות, הפעם ניתן לכם 5 סיבות טובות מדוע תרצו לעבוד עם מערכת לשליחת סמסים ללקוחות. למידע נוסף על הפצת מסרים כאמצעי לשיווק העסק.

מערכת לשליחת סמסים

קשר ישיר ומיידי – מערכת לשליחת סמסים ללקוח מאפשרת לכם לפתוח מולו ערוץ תקשורת ישיר ומיידי. מהרגע שנשלחה ההודעה לא עוברות יותר משבע שניות עד שהיא מגיעה אל הלקוח. אנשים לוקחים את הטלפון הנייד לכל מקום ועל פי הסטטיסטיקה, פרק הזמן שחולף עד שהמקבל קורא את הודעת הטקסט הוא כחמש עשרה דקות. צורת תקשורת זו טובה להכרזה על מבצעי קידום מכירות לפרק זמן קצר.

תמיכה בערוצי שיווק אחרים – שליחת הודעת סמס היא ערוץ שיווקי בפני עצמו אך אין זה אומר שלא ניתן להשתמש בו לצורך תמיכה בערוצי שיווק אחרים כמו למשל אימייל או פעילות ברשתות החברתיות. בהחלט ניתן לשלוח אל הלקוח סמס המפנה אותו למייל או לרשתות החברתיות בתור סוג של תזכורת.

אמצעי גמיש – שיווק באמצעות מערכת לשליחת סמסים מאפשר לכם הרבה מאוד גמישות. אתם יכולים לשלוח כמות גדולה של הודעות לכלל הלקוחות או לכוון לקבוצה ספציפית בעלת מאפיינים מסוימים. ניתן ליצור הודעות מותאמות לקבוצות מסוימות וליהנות מגמישות גדולה במאמצי השיווק שלכם. .

לא הולך לתיבת הספאם – אחת הבעיות של שיווק באמצעות מיילים היא שרבים מהם מזוהים באופן אוטומטי כספאם והולכים לתיבת הספאם, אפילו שהלקוח מרצונו ביקש לקבל אותם. אלו הן ברירות המחדל של מערכות הדואר. לעומת זאת כאשר משתמשים במערכת לשיווק אוטומטי שליחת הודעות סמס הלקוח מקבל אותן והן אינן הולכות לתיבת הספאם.

אחוזי המרה גבוהים – מה שמעניין את המפרסמים הם תמיד אחוזי ההמרה. כלומר כמה מהאנשים אשר נחשפו לתוכן הפרסומי, במקרה שלנו הודעת סמס, ביצעו את הפעולות שהביאו אותם לבצע רכישה. על פי הנתונים אחוזי ההמרה של פרסום באמצעות הודעות סמס הם גבוהים יותר ממדיות אחרות.

שליחת הודעות טקסט בעלות תכנים שיווקיים בהחלט יכולה להגדיל את המכירות שלכם אך חשוב לעשות זאת נכון. יש לשים לב מה שולחים ללקוחות ובאיזו תדירות שולחים הודעות. חס וחלילה אינכם רוצים להציף את הלקוחות ולגרום להם לחסום את המספר. מערכת לשליחת סמסים תפתור לכם את כל הבעיות האלו. בהצלחה!!!

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page