

זמן קריאה 4 דקות


זמן קריאה 5 דקות


זמן קריאה 3 דקות

בטח שמעתם על "בוסט פוסט" \ boost post – אותה אפשרות קסומה בפייסבוק ואינסטגרם שמאפשרת לכם להגיע ליותר חשיפה. במשך שנים, רבים ראו בו כלי פשוט מדי, כזה ש"בזבז את הכסף". אבל אם לא עשיתם בוסט בזמן האחרון, יש לנו חדשות בשבילכם: המציאות השתנתה!
נכון לשנת 2025 ואילך, הבוסט השתדרג! הוא הפך לכלי חזק, ממוקד ויעיל באופן מפתיע עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMBs). אז הגיע הזמן שתפסיקו לשלם אלפי שקלים לריטיינר חודשי ותתחילו להקצות את הכסף ישירות לתקציב הפרסום שלכם. כן, קראתם נכון. אנחנו מדברים על חיסכון ממוצע של 1,000-1,500 ש"ח בחודש שעד עכשיו היה צריך לשלם לקמפיינר או חברת פרסום – חיסכון משמעותי לכל עסק.
עם מערכת 'ברודקאסט', ההצלחה הדיגיטלית בהישג ידכם – גם אתם יכולים! הרי כל הפוסטים שלכם כבר מוכנים ועולים אוטומטית לדף העסקי בפייסבוק. כל מה שנותר לכם הוא להבין איך להשתמש בכוח של הבוסט Boost בצורה נכונה. הנה המדריך שיעשה לכם סדר, צעד אחר צעד.
👈 לא מאמינים כמה זה פשוט? הצטרפו ל'ברודקאסט' עכשיו והתחילו ברישום בחינם לגמרי. בלי התחייבות.
בכתבה הזו נדבר על העקרונות הכללים שצריך לזכור להקפיד עליהם, אם אתם רוצים מדריך טכני מפורט עם צילומי מסך תקליקו על הלינק הבא שבו יש הסברים מפורטים

אחד הכללים החשובים ביותר בקידום ממומן, בייחוד כשמדובר בהגעה לקהלים חדשים, הוא הבהירות. אם אתם רוצים שאנשים יעצרו את גלילת הפיד שלהם עבורכם, המסר חייב להיות ממוקד, ברור ומובן.
כלל אצבע: אל תנסו לקדם מסרים מורכבים מדי או מוצרי פרימיום נישתיים בניסיון הראשון. במקום זאת, לכו על ההצעה הכי אטרקטיבית והכי נפוצה שלכם. זו שהכי הרבה לקוחות פונים אליכם לגביה.
שאלו את עצמכם:
מה אתם מציעים?
מי אתם?
מה אתם רוצים שיקרה? (שיחה, הודעה, מעבר לאתר?)
ככל שהמסר יהיה פשוט וישיר יותר, כך תעוררו יותר עניין. המסר הזה יכול להתבטא בצורה מושלמת בפוסט תמונה נקי (לא סרטון עמוס או דף נחיתה). למשל, מאמן כושר שמציע חודש ניסיון במחיר מופחת לתושבי העיר, או קוסמטיקאית שמציגה תמונה "לפני-אחרי" מדהימה עם קריאה פשוטה: "נקודות שחורות? נסו את הטיפול החדש שלנו".
בדיוק כמו שאתם לא יכולים לאכול את אותו אוכל כל יום, כך גם הקהל הדיגיטלי שלכם לא יכול לראות את אותו פוסט לנצח. החשיפה (ה-Visual) של פוסטים ממומנים הולכת ופוחתת עם הזמן – זה טבעי.
הכלל: חייבים לרענן את הקידום עם פוסט אחר בערך פעם בשבוע עד עשרה ימים.
זו בדיוק הסיבה שבגללה 'ברודקאסט' מפיצה עבורכם לפחות פוסט חדש פעם בשבוע! המערכת דואגת לתוכן עדכני באופן קבוע, כדי שלכם תהיה תמיד "תחמושת" טרייה לבוסט. עם מערכת ברודקאסט, אתם מרוויחים זמן יקר שמוקדש בדרך כלל לייצור תוכן, ויכולים להשקיע אותו באופטימיזציה של הקידום הממומן.
זהו החלק הקריטי ביותר שיחסוך לכם כסף: הגדרת הקהל.
הרעיון המרכזי הוא: לכוון למסה – להתעלם מהחריגים.
אם אתם משרד עורכי דין שרוב הלקוחות שלו הם בעלי עסקים בני 45+, או סוכני נדל"ן שמגלים שרוב המתעניינים שלהם בדירות 4 חדרים הם זוגות צעירים בגילאי 30-40, זה הקהל שאתם מכוונים אליו.
דוגמה: אם רוב הלקוחות שרוכשים את המוצר הנפוץ שלכם הן נשים (ואפילו אם מדי פעם יש גבר שרוכש), כוונו את הפרסום לנשים בלבד. קידום "לכולם" מבזבז תקציב!
גיל ומיקום: אם מרבית הפונים אליכם הם בני 50 ומעלה, כוונו ל-45 ומעלה. אם רוב הלקוחות של המוסך שלכם מגיעים ברדיוס של 10 ק"מ מהעיר פתח תקווה, קבעו את העיר בהתאם וצמצמו את המיקוד לאזור הזה. צמצום זה מניב יותר תוצאות באופן משמעותי עם אותו תקציב.
המטרה היא לבחור את המוצר/שירות הכי נפוץ ואת הקהל הרחב ביותר שסביר להניח שירכוש אותו.
ברודקאסט עוזרת לכם לייצר את ה"דלק" (התוכן) כדי שתוכלו לבחור את ה"כלי" (הקהל) המדויק ביותר. למידע נוסף על אסטרטגיות שיווק ופרסום עסקיות, אתם מוזמנים לקרוא בבלוג שלנו.

שיווק ממומן הוא, בבסיסו, ניסוי וטעייה. התוצאות תלויות בהמון גורמים חיצוניים (פרסומים מתחרים, חגים, אירועים ביטחוניים ואפילו עונת השנה), ולכן אין נוסחת קסם אחת.
הפרקטיקה המנצחת:
תקציב מינימלי: הקצו תקציב מינימלי של 20-25 ש"ח ליום.
משך זמן: הפעילו את הבוסט למשך שבוע שלם (7 ימים). משך זמן זה מאפשר לפייסבוק לעשות אופטימיזציה טובה יותר ולאתר את הקהל הרלוונטי. כל בוסט כזה יעלה לכם כ-140 ש"ח (7 ימים כפול 20 ש"ח).
מבחן A/B (מינימלי): התחילו עם קידום של שני פוסטים שונים (שכבר עלו לדף שלכם דרך ברודקאסט, כמובן).
ב-140 ש"ח לפוסט, אתם יכולים לעשות בדיקה אפקטיבית עם שני פוסטים בפחות מ-300 ש"ח – סכום זניח בהשוואה לעלות ריטיינר חודשי! המטרה היא לראות איזה ויז'ואל, מסר או קהל הפיק יותר תגובות, שיחות או הודעות. בהתאם לתוצאות, תוכלו להחליט מה לקדם יותר.
כך, במקום לשלם ל"קמפיינר", אתם רוכשים תובנות חשובות על העסק שלכם ועל הקהל שלכם, ומקצים את ה-1,000-1,500 ש"ח האלה ישירות לחשיפה. אתם מפתחים את ה"שריר הדיגיטלי" של העסק שלכם.
בשלבים הראשונים, המטרה שלכם היא ליצור תגובתיות – לייצר את המעורבות הראשונית עם הקהל. לכן, בקביעת מטרת הקמפיין, לכו על:
קבלת שיחות או הודעות (Messages).
מעורבות (Engagement).
רק אחרי שתצברו כמה קידומים ותבינו איזה קהל מגיב לכם יותר, תוכלו להתקדם למטרות קשות יותר כמו איסוף לידים ישירים (מילוי טופס). בשלב זה, עם מערכת 'ברודקאסט', יש לכם את כל הכלים לייצר תהליך עבודה רציף ויעיל שבו ההצלחה הדיגיטלית נמצאת באמת בהישג ידכם.
שיהיה המון בהצלחה! התחילו עוד היום את הבוסט הראשון שלכם.








תגובות