הלקוחות יודעים שאתם בכלל קיימים?
top of page
  • צוות ברודקאסט

הלקוחות יודעים שאתם בכלל קיימים?

ככול שיותר לקוחות יראו אתכם, יחשבו עליכם וידעו שאתם שם – הם גם יצרו איתכם קשר!


אחד החוקים החשובים ביותר בפרסום הדיגיטלי הוא מאוד פשוט – ככול שתעלו יותר תוכן ויותר פרסומים, כך גדל הסיכוי שתישארו בראש של הלקוחות שלכם.


אתם צריכים להעלות באופן שוטף תוכן ממוקד, איכותי ומקצועי גם לרשתות החברתיות וגם לגוגל – כדי שהלקוחות יזכרו אתכם וגם יתפסו אתכם כמומחים ואז הם יעדיפו אתכם על גבי כל שאר המתחרים.



אבל פרסום קבוע של הרבה תוכן מקצועי זו עבודה יומיומית, לא פשוטה בכלל – צריך לחשוב על רעיון מעניין, ואז להתאים אותו לשפה של קהל היעד, לכתוב, לערוך, לעצב, לשלב בו הנעה לפעולה, לוודא שהוא יהיה מצד אחד מספיק מעניין ומצד שני לא יותר מידי שיווקי...


והפעילות הזו יכולה לקחת בקלות כמה שעות ביום – כשהתוצאה שתתקבל לא תהיה ממש מקצועית.


ומה אם תהיה לכם גישה מיידית לגלריה של אלפי תכנים מקצועיים ומוכנים לשימוש מידיי?


בברודקאסט תקבלו גישה מידית לאלפי פרסומים שיווקיים קצרים וקלילים, שייתנו ללקוחות שלכם ערך מוסף וימתגו אתכם כמומחים. פרסומים שתוכלו להפיץ אותם מידית כמו שהם, או שתוכלו לערוך בקלות ולתת להם טאצ' עיצובי משלכם, כך שכל אחד יוכל להבליט את המומחיות שלו ולייצר לעצמו בידול חזק מכל שאר המתחרים.


ואם כל זה לא מספיק, אז בנוסף לגלריית פרסומים עצומה, אתם תקבלו גישה לעוד 2 אזורים חשובים בפעילות הדיגיטלית - אתר עסקי בגוגל ומערכת לניהול לידים ושימור לקוחות


אז אל תפספסו את ההצעה המדהימה הזו – היכנסו עכשיו למערכת הפרסום של ברודקאסט ותתחילו לקדם את עצמכם בקלות ובמהירות.


במערכת הפרסום של ברודקאסט תמצאו את כל מה שהפרסום שלכם צריך- אלפי פוסטים לפייסבוק, מאות סרטוני מיתוג, עיצובים לווטסאפ, שליחת ניוזלטר ללקוחות בקליק ומערכת ניהול חכמה - הכל כלול במערכת פרסום 1 חכמה ומשתלמת במיוחד.


קל. משתלם. ברודקאסט






יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page