קבלו במתנה סט תמונות משוקפות בשווי 250 ש"ח לשילוב בתוכן המקצועי שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

קבלו במתנה סט תמונות משוקפות בשווי 250 ש"ח לשילוב בתוכן המקצועי שלכם

עודכן: 11 בספט׳ 2022

ידוע כי שילוב תמונות אישיות בתכנים שאתם מפרסמים מחזק את האותנטיות של התוכן וכמו כן, מגביר משמעותית את עניין הצופים במסרים שלכם ומייצר תגובות ותהודה גדולים יותר. לקוחות פוטנציאלים אשר רואים תמונות שלכם בתכנים, נוטים להגיב יותר וכך תוכלו לקבל מפייסבוק (או כל רשת חברתית) חשיפה מתמדת גדולה יותר.

התמונות המתאימות ביותר 'להלביש' על תוכן מקצועי, מיתוגי או כל תוכן אחר הן 'תמונות משוקפות' בהן, רקע התמונה שקוף וכך דמותכם תוכל להיות מוצגת באופן טבעי וברור על גבי התוכן. בכדי לעזור לכם להפיק את המירב מהפעילות שלכם פתחנו במבצע לזמן מוגבל שלחו אלינו עכשיו תמונות מקצועיות אישיות שלכם וקבלו במתנה סט תמונות משוקפות אותן תוכלו לשלב בכל תוכן שתרצו.

מה צריך לעשות בכדי לממש את ההטבה?

1.בחרו תמונות שלכם בהן רואים באופן ברור את פלג הגוף העליון שלכם. רצוי שהתמונות יהיו על רקע חלק (התמונות יכולות להיות לדוגמא מאירוע שהייתם בו או ממקום העבודה שלכם)

2. שלחו אלינו את התמונות שברצונכם לבצע להם שיקוף לאימייל support@broadcust.com או לווטסאפ


3 .לאחר סיום הטיפול בתמונות תקבלו תשובה בהודעה חוזרת כי התמונות שוקפו ותוכלו להשתמש לשיבוץ בכל תוכן לבחירתכם


רוצים לדעת מה אפשר לעשות עם תמונות משוקפות? ואיך לשבץ אותם על גבי תוכן מקצועי? צפו בסרטון סקירה מקצועית של בלוגר וכתב טכנולוגיה מערוץ 13 שמציג את השירות של ברודקאסט


מערכת ברודקאסט מלאה בשפע של פרסומים מוכנים לשימוש, המון רעיונות יצירתיים ותוכן שיווקי איכותי ואפקטיבי לכל התחומים ומכל הסוגים. ללקוחות מגיע לדעת ולהכיר את העסק שלכם באמצעות תוכן איכותי שתפרסמו, מבלי שזה יעלה לכם המון כסף והמון זמן.

ט.ל.ח | החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את המבצע בכל עת | ההטבה מוגבלת עבור מנויי שירות ברודקאסט בלבד, להרשמה בחינם לשירות לחצו כאן

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page