תגובה אוטומטית - הדרך האידיאלית לייעל את זמן התגובה שלנו מול גולשים שמתעניינים בנו!
top of page
  • erel09

תגובה אוטומטית - הדרך האידיאלית לייעל את זמן התגובה שלנו מול גולשים שמתעניינים בנו!

בימינו, הגולשים מצפים לקבל תגובה ומהירה! מאחר וכנראה שלא רק לנו הם השאירו פרטים, לזמן התגובה שלנו ישנה חשיבות רבה בהמרות שלנו.


🕒 מה זה זמן תגובה? 📈 האם הוא משפיע על ההמרות שלי? 🧮 מה עשיתם בשביל לשפר אותו? 💣 האם חשבתם על אוטומציה? בשביל זה אנחנו פה!

🕒 נתחיל מההתחלה: למה ל'זמן התגובה' שלנו יש חשיבות? כי אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, והגולשים מצפים לקבל תגובה מהירה! אז כשאנחנו יוצאים מנק' הנחה שלא רק לנו השאירו פרטים כדאי שנקפיד שזמן התגובה שלנו יהיה מהיר יותר משל הקולגות המתחרים בנו. 📈איך הוא משפיע לי על ההמרות? המרה(הפיכה של אדם ממתעניין למשלם) של גולשים ללקוחות, זו פעולה לא פשוטה. ולכן "לכידת" הגולשים בתיזמון הנכון ותגובה מהירה (ובמקרים רבים אוטומטית) לפעולה שנעשתה על ידיהם יכולה להיות ההבדל בין סתם גולש, ללקוח משלם שאף חוזר אליכם!



🧮 מה ניתן לעשות? מודעות לכך זו ההתחלה, ההבנה שבכל מקום שאתם מריצים מודעה (שלגולשים יש אפשרות לבצע פעולה כגון תגובה, ביקורת, כד') צריך גם לנטר ולבקר מדי פעם. אבל זה לא מספיק! מה עוד? חובה להשתמש במערכת המתריעה על כל 'ליד' שנכנס ואם יש אפשרות לתגובה אוטומטית(להגדרת קמפיין אוטומטי בברודקאסט לחצו כאן), הרי זה משובח! כדי שגם גולשים המתעניינים ב3 בלילה, או בזמן שאתם עסוקים עם לקוח אחר יקבלו תחושה ראשונית של תגובה מידית (וידעו שבקרוב גם תגיע תגובה אנושית) ויתחילו להכיר אתכם דיגיטלית. 💣 זיכרו - אתם לא צריכים להיות הכי מהירים, רק יותר מהירים מהמתחרים! 💣 הבטחנו מתנה 🎁 ולכן נקיים - עדין אין לכן קמפיין תגובה אוטומטי פעיל? פנו אלינו בפרטי ואנחנו נקים לכם אחד כהטבה וללא עלות 👏 למימוש ההטבה יש לשלוח וואטסאפ למספר המצורף עם ההודעה: "אוטומטי במתנה" https://bit.ly/03-5661525


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page