ככה תשמרו על בידול וייחודיות של העסק שלכם - גם בפייסבוק
top of page
  • נתי נדב

ככה תשמרו על בידול וייחודיות של העסק שלכם - גם בפייסבוק


אם יש לכם עסק, בין אם בתחילת דרכו או לא, כנראה שגם יש לכם לא מעט מתחרים ולכן חשוב שתמצאו את הבידול והייחודיות שלכם. על מנת שהעסק שלכם יגדל וישגשג, אתם צריכים שהלקוחות שלכם והלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ירגישו את הייחודיות שלכם ולכן כדאי לעשות דברים בצורה קצת שונה ובולטת, על מנת לגרום להם לבחור דווקא בכם.

לשמור על הבידול שלכם / ברודקאסט

כנראה שגם אתם כמו כל מי שפועל בתחום שלכם, מוכרים את אותם המוצרים או מעניקים שירותים דומים למה שמספקים המתחרים שלכם. הגדולה היא לדעת כיצד נציג את השירות או המוצר בצורה שונה ומיוחדת. לצורך העניין קוסמטיקאית בשם שירלי שתציע טיפול פנים לא תהיה שונה בהרבה מקוסמטיקאית בשם דנה שגם היא מציעה טיפול פנים, אבל הדרך בה היא תציג את השירות שלה, יכולה לעשות את השינוי. לכן אתם ממש לא צריכים לפחד ולחשוב בצורה שונה, שתייחד אתכם ואת המוצר שלכם.

נצלו את האינטרנט והשתמשו בו לטובתכם

גם אם תהיו מאוד ייחודיים ואף אחד לא ישמע עליכם, יהיה לכם מאוד קשה להשיג לקוחות חדשים רק מפה לאוזן ולכן אתם חייבים לנצל את האינטרנט, על מנת לשווק את המוצר או השירות שלכם.

כיום כמעט כל פעם שנרצה לקנות מוצר או שירות מסוים, נבצע קודם בדיקה מקדימה באינטרנט, נקרא ביקורות וחוות דעת ורק לאחר מכן נשקול אם לרכוש את המוצר או השירות. לכן אתם חייבים להתחיל להבין איך לנצל את האינטרנט והרשתות החברתיות לטובתכם. פתיחת עמוד פייסבוק עסקי, הוא צעד ראשון וחשוב שאם לא עשיתם אותו עד עכשיו אתם ממש חייבים לעשות.

אז איך תבדלו את עצמכם גם באינטרנט?

1. היו אקטיביים – הפייסבוק היא רשת חברתית המעודדת שיתוף ואינטראקציה ולכן, מאוד חשוב שתהיו פעילים תעלו תכנים מעניינים, תשתפו בסיפורים ותחלקו מידע. מחקרים מראים כי כולנו מבלים זמן רב ברשתות החברתיות במהלך היום וגם צורכים את רוב התוכן שלנו דרכן, לכן אתם חייבים להיות שם! ולא סתם להיות שם, אלא להיות אקטיביים, לשתף את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהראות להם שאתם מומחים בתחום העיסוק שלכם.

2. היו אותנטיים – פייסבוק מעודדת אותנטיות ולכן חשוב מאוד שתהיו שתעלו תכנים שקשורים לעסק שלכם וספרו סיפורים שקשורים אליו, בצורה פשוטה ונעימה. ככה הלקוחות הפוטנציאליים יכירו אתכם טוב יותר והיות ויבינו מי עומד מאחורי העסק, דבר שבקלות יכול לבנות את רמת האמינות והביטחון שלהם. משם הדרך למכירה של השירות או המוצר שלכם, תהיה הרבה יותר קצרה.

3. דאגו לביקורות טובות – אחד הדברים החשובים בדף הפייסבוק העסקי שלכם, זאת חוות הדעת של הלקוחות שלכם על העסק. לכן ממש לא כדאי שתתעלמו או תנעלו את האופציה הזאת, להפך תשאפו להיות הכי טובים ואדיבים ואל תתביישו לבקש מהלקוחות שלכם לכתוב עבורכם ביקורות חיובית ולדרג את השירות שלכם, הם השגרירים הכי טובים שלכם.

שמרו על הייחודיות בדף העסקי/ ברודקאסט

4. דאגו לנראות טובה – לא מספיק לפתוח דף פייסבוק ולהעלות פוסטים מדי פעם, כי בסופו של דבר כיום לנראות יש חשיבות מכרעת באיך שהלקוח הפוטנציאלי תופס את העסק שלנו. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם קודם כל בוחנים אתכם עם העיניים ורק בהמשך מתעמקים בתכנים ולכן לויזואליה של העמוד שלכם יש חשיבות רבה. חשוב שתשקיעו ותייצרו חומר ויזואלי שהולם את העסק שלכם - תמונת פרופיל וקאבר תואם ומושך לעמוד שלכם, לוגו מושך ותשלבו בו תמונות וסרטונים המתאימים לעסק שלכם.

אנחנו לא מוכרים זמן. אנחנו מוכרים פתרון.

מערכת השיווק של ברודקאסט פותחה על ידי אנשי שיווק, מוצר וטכנולוגיה ונותנת לעסקים את יכולות השיווק המתקדמות ביותר בצורה הפשוטה, הקלה והחסכונית ביותר. ברודקאסט מאפשרת לכל עסק פתרונות שיווק דיגיטלי אפקטיבי ומתקדם שיניב לכם תוצאות משבוע לשבוע.

שיווק נכון מבליט את הבידול של העסק/ ברודקאסט

כך, תוכלו למקד את מירב המאמצים שלכם בעשייה של מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב ועדיין, לשווק את העסק שלכם באופן מתקדם וחד, ממש כמו החבר'ה הגדולים.

ההרשמה חינם - מוזמנים להתנסות!

מאת נתי נדב

בעל תואר ראשון בתקשורת

אוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול בדיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page