מצאו את הפתרון השיווקי האולטמטיבי עבורכם
top of page
  • טינה רבינוביץ

מצאו את הפתרון השיווקי האולטימטיבי עבורכם


היום הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ברשת ולכן על מנת שהם ישמעו עליכם ועל השירותים או המוצרים שאתם מציעים, אתם גם חייבים להיות שם. על מנת להציג את המידע על העסק ועל השירותים או המוצרים שלכם, אתם זקוקים לנוכחות אינטרנטית שתאפר לקשר אותם אליכם ואתכם אליהם.

אך איך אמורה להיראות אותה נוכחות באינטרנט? האם לכל עסק חייב להיות אתר משלו? או שמספיק דף נחיתה? אולי בכלל קמפיינים משתנים ללא דף סטטי? או שאולי עמוד עסקי ברשתות החברתיות כגון פייסבוק או אינסטגרם יכול להספיק?

איך לחזק את הנוכחות שלכם ברשת האינטרנט -  ברודקאסט

הכל תלוי במטרה שלכם

במידה ואתם מעוניינים באתר סטטי, המציג מידע נרחב ומפורט על העסק שלכם במקום אחד מסודר ומאורגן - כדאי לכם להקים אתר אינטרנט, אם אתם מעוניינים להיות ממוקדים במסרים שאתם מעבירים ולנצל הזדמנויות שיווקיות - כדאי לכם להשתמש בממשק קמפיינים. בכל מקרה, בלי קשר לתחום העיסוק שלכם ולצרכים שלכם, בימינו רצוי שיהיה לכם דף עסקי ברשתות החברתיות, בדגש על הפייסבוק והאינסטגרם.

פחות זה לפעמים יותר

עומס מידע מקשה על הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, למצוא בתוך מאגר המידע הגדול את המידע שרלוונטי להם. לעתים עדיף לבחור בחלופה שתאפשר לנו להעביר תוכן ממוקד, בהתאם למסר השיווקי שרלוונטי עבורם עכשיו, מאשר לתת להם להתבלבל בין מספר חלופות.

בואו נערוך השוואה בין ממשקים המאפשרים לכם לייצר עמודים עסקיים, שיכולים לאפשר לכם לשמור את הנוכחות הרשתית שלכם: WIX, WEEBLY, BROADCUST

קצת הסבר על הכלים השונים:

WIX ו- WEEBLY - הן פלטפורמות המאפשרות לכם לבנות אתר אינטרנט, דפי נחיתה וניזלטרים.

BROADCUST - היא פלטפורה המציעה פיתרון שיווקי שלם על ידי יצירת תכנים, הפצת מסרים, יצירת קמפיינים, דפי נחיתה, וב-SMS ועוד.

איך נייצר תנועה לעמוד שלנו?

באמצעות WIX & WEEBLY תוכלו לבנות אתר אינטרנט או דף נחיתה ולהפיץ ניוזלטר המפנה לתוכן שקיים באתר. את שאר עבודת ההפצה ויצירת תצטרכו לעשות באופן עצמאי, דרך קידום אורגני או ממומן ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.

באמצעות ברודקאסט, תוכלו לעצב תמונות ולערוך דפי נחיתה ולאחר מכן להפיץ את המסרים השיווקיים שלכם על ידי יצירת קמפיינים הנשלחים ישרות למייל או לטלפון של הלקוחות שלכם ומבלי שהם יצטרכו להגיע לאתר האינטרנט שלכם, בשביל לחלץ את המידע הרלוונטי עבורם. בנוסף תוכלו להיעזר בערוצי ההפצה השונים כגון הפצה אוטומטית ברשתות החברתיות.

יצרנו תנועה, הלקוחות השאירו לנו פרטים, מה עכשיו?

בכל אחת מהפלטפורמות, ניתן (ומומלץ) ליצור תיבה להשארת לידים עבור לקוחות מתעניינים.

ב-WIX & WEEBLY הלידים יתקבלו דרך המייל ותוכלו לייצא את רשימת הלידים שהושארו לקובץ אקסל.

שימוש במערכת ברודקאסט הופך כל ליד פוטנציאלי ללקוח שניתן בקלות לנהל במערכת ה-CRM שלכם (מערכת לניהול קשרי לקוחות), כך שהמידע על הלקוחות הפוטנציאליים יישאר במערכת ותוכלו להמשיך ולבצע פעולות המשך על אותו מאגר נתונים, כמו לחזור אל אותם לקוחות עם קמפיינים עתידיים שעשויים לעניין אותם ולהמשיך ולנסות להניע אותם לפעולה בהמשך. כמובן שבמקרה הזה תוכלו להמשיך ולעקוב אחר סטטיסטיקות הצפייה במסרים של כלל הלקוחות, כולל אותם לקוחות פוטנציאליים שהשאירו לכם את פרטיהם.

יכולת עיצוב העמוד ועריכת תמונות

בשלושת הפלטפורמות קיימת אפשרות לבחור מבין מאגר של תבניות עיצוביות ובכל המקרים מדובר במבחר גדול של תבניות מעוצבות, יפות, מקצועיות ומגוונות. כל מה שתצטרכו זה לבחור את התבנית המתאימה ולשתול בתוכה את הלוגו שלכם, את התמונות והתוכן הכתוב. הבעיה היא, שכנראה גם אתם מתקשים לא מעט עם יצירת התוכן ולכן דוחים שוב ושוב יצירה של קמפיינים שיווקיים. שימוש במערכת ברודקאסט מספקת לכם תכנים המותאמים בדויק לתחום העיסוק של העסק שלכם ובנוסף תוכלו לגוון בעיצוב התמונות של כל קמפיין וקמפיין.

קלות שימוש

מבחינת יכולות התפעול של כל אחד ממשקי העבודה, הפלטפורמה של ברודקאסט היא הקלה ביותר לתפעול, כי תצטרכו לעבוד כל פעם על קמפיין שיווקי אחד. את השינויים שתרצו לעשות, תוכלו לעשות בקלות ובמהירות מבלי להבין בתכנות או עיצוב תמונות מתקדם. אם גם את זה תתקשו לעשות, תוכלו להסתמך על התבנית שנוצרה, נכתבה ועוצבה במיוחד עבור עסקים מהתחום שלכם.

העבודה בWIX מצריכה השקעה רבה יותר של זמן, מאחר ומדובר בעיצוב של אתר שלם או של דף נחיתה ובWEEBLY לפעמים תהיו מוגבלים מבחינת יכולות העיצוב שלכם, כי חלקן דורשות ידע מקדים בתכנות.

פרסומות

הנוכחות הרשתית שלכם מחליפה את הפרסומות המסורתיות ומאפשרת לכם לשווק את העסק שלכם בקלות ובזול. האם היית רוצה שבמסגרת הפרסומת שלך - יופיעו פרסומות לעסקים אחרים? כנראה שגם התשובה שלכם היא - לא.

היחידה מבין שלוש החלופות (החינמיות), שבה לא יופיעו פרסומות ממומנות במסגרת העמוד שלכם היא ברודקאסט. בחבילות חינמיות של WIX ושל WEEBLY יופיעו פרסומות ממומנות באתר שלכם ולא תוכלו לשלוט על התוכן שלהן או על המיקום שלהן ובנוסף הן יופיעו בכל עמוד בו יבקרו הלקוחות שלכם.

תמיכה

בWIX יש עמודי תמיכה נפרדים בהתאם לתוכן הפנייה, שם תוכלו למצוא תשובות באנגלית לשאלות רבות שעשויות לעלות, כמו כן קיימת קהילה תומכת בה ניתן להיעזר ולעזור לאחרים. בנוסף הם מאפשרים תמיכה טלפונית עבור כל המסלולים.

בWEEBLY תוכלו גם להיעזר באנגלית בעמודי התמיכה של הפלטפורמה, בהתאם לבעיה בה אתם נתקלים, אך במידה ואין לכם חבילת PRO (בתשלום) לא תוכלו לפנות לתמיכה טלפונית.

מערכת ברודקאסט מאפשרת תמיכה מלאה בעברית - גם בצ'אט. בחבילות המתקדמות (בתשלום), תהיו זכאים גם לתמיכה טלפונית וליווי בתהליך השיווק המקיף של העסק שלכם.

מחיר

מחיר החבילות בכל אחת מהפלטפורמות משתנה בהתאם לכמות הפיצ'רים שתבחרו, היקף התמיכה, קיומן של פרסומות בעמוד ועוד. החבילה הזולה ביותר ללא פרסומות, ב-WIX תעלה לכם 10$ לחודש, ב-WEEBLY החבילה הזולה ביותר תעלה לכם 7$ לחודש ובברודקאסט החבילה הזולה ביותר היא פשוט בחינם. בכל זאת במסגרתה לא יופיעו פרסומות ותוכלו לקבל מסרים שיווקיים, תכנים וקמפיינים לקידום העסק שלכם כל חודש. כשהעסק יגדל תוכלו לעבור לחבילה מורחבת יותר שתעלה לכם 99₪ לחודש , אך מלבד דומיין, אחסון וכו' (שתקבלו גם בפלטפורמות החלופיות), תקבלו מענה מקיף לשיווק העסק שלכם.

בשורה התחתונה

כמו שכבר אמרנו, על מנת לקבל את המענה הנכון לכם, אתם קודם כל צריכים להביו מה המטרה, הצורך והיכולת שלכם.

במידה ואתם זקוקים לאתר סטטי, בו יופיע מידע על העסק שלכם באופן קבוע ואתם מעוניינים לקדם אותו במנועי החיפוש - מומלץ לבחור בממשק לבניית אתרים.

במידה ומספיק לכם להיות נוכחים ברשתות החברתיות, הסתפקו בפתיחת עמוד שכזה, בהתאם לקהל היעד שלכם. אבל זכרו שגם עמוד פייסבוק או אינסטגרם, צריך לתחזק ביצירת ועיצוב תוכן מותאם.

במידה ואתם מבינים שחשוב לשלב בין הפלטפורמות השונות, על מנת להישאר במודעות של הלקוחות שלכם לאורך זמן ואתם מחפשים מענה מקיף לשיווק העסק - על ידי שליחה של תוכן מותאם, ניהול קשרי הלקוחות, הקמה של קמפיינים שיווקים בהתאם למה שנכון לעסק שלכם ומעקב אחרי הביצועים וההמרות - מומלץ לבחור במערכת ברודקאסט.

ועכשיו גם בצורה ויזואלית - תוכלו לראות את ההשוואה בין היכולות של הפלטפורמות השונות

מאת טינה רבינוביץ'

בוגרת תואר ראשון לתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page