top of page
  • עדי סלע

איך לשווק ולפרסם את העסק בצורה אפקטיבית עם מערכת ברודקאסט ?


עסק שרוצה לשווק ולהצליח צריך לזכור שיש הבדל בין סוגי הקמפיינים השיווקים ושלכל אחד מהם יש מטרה שיווקית שונה. בעלי עסקים ומשווקים דיגיטליים חייבים להבחין בהבדלים כדי לדעת כיצד למשוך את הלקוחות וכיצד לבצע שיווק רלוונטי באופן קבוע לאורך כל עונות השנה והחגים!

כאן תוכלו לקרוא על סוגי הקמפיינים השונים הקיימים במערכת השיווק של ברודקאסט, מתי הכי נכון להשתמש בכל קמפיין ומה בעצם המטרה השיווקית של כל סוג קמפיין במערכת

ברודקאסט שיווק

"שיווק כבר לא עוסק בדברים שאתם מייצרים אלא בסיפורים שאתם מספרים."

סת' גודין (יזם, מרצה, כותב רבי מכר ומשווק דיגיטלי מזה שני עשורים).

סוג קמפיין זה מאפשר לך בתור בעל עסק לשלוח ללקוחות שלך מידע בנושאים שונים הקשורים לתחום העיסוק שלך, ובכך ליצור אצלו התעניינות ומודעות לעסק. תוכל להמליץ על נושאים בהם אתה מתמחה בעסק, לתת טיפים מקצועיים, חשובים ומעניינים, ולהעלות בעיות בחיי היום יום שאותן ניתן לפתור באמצעות השירות שאתה מציע אצלך בעסק!

אנו ממליצים להשתמש בקמפיין תוכן בנוסף לשאר הקמפיינים אותם אתה משיק. חשוב לזכור שקמפיין תוכן זה אחד הקמפיינים החשובים לעסק. הלקוח לא מעוניין שרק תמכור לו את המוצר בעסק, אלא שתיתן לו גם ערך מוסף כדי שבהמשך הדרך הוא יבטח בך ויוכל להתעניין בשאר הקמפיינים המציעים מבצעים והטבות. את הקמפיין תוכל להפיץ דרך דף הפייסבוק העסקי והפרטי שלך, זאת בנוסף לשליחה דרך הודעת טקסט ואימייל כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים וישנים.

חשוב מאוד להפיץ תוכן מעניין שאותו הלקוח ירצה לשתף עם שאר החברים שלו. לקוחות נוטים יותר לשתף קמפיינים עם תוכן מקצועי ופחות קמפיינים עם תוכן מכירתי, וכך באמצעות ההפצה של התוכן המקצועי תוכל להגיע ללקוחות חדשים.

במידה והתוכן יהיה מעניין הלקוח יקרא עד הסוף את הטיפ שכתבתם ותהיה לו אפשרות ללחוץ על כפתור "הצטרפות למועדון החברים" או צור קשר עכשיו. באמצעות כפתור זה הלקוח יועבר ישירות לדף מילוי פרטים אישיים. לדוגמה אם את מאפרת או קוסמטיקאית, תוכלי לתת טיפים שבועיים בנושא איפור או כיצד לטפל בעור שלנו במצבים שונים כמו בחורף או בקיץ. לחצו פה לדוגמאות נוספות מתחום הקוסמטיקה

אם יש לך עסק בתחום התיירות תוכל לעניין את הלקוחות שלך במידע חשוב לפני שהם טסים, לחצו פה לדוגמאות נוספות מתחום התיירות

הלקוח יעריך את המידע והטיפים שאתה משתף איתו ואם המידע יהיה רלוונטי ומעניין הוא ירצה לשתף אותו גם עם חבריו הקרובים. ברגע שהלקוח משתף העסק שלך נחשף ליותר לקוחות פוטנציאלים.

קמפיין אירועים קרובים

סוג קמפיין זה מאפשר לך להתכונן לכל האירועים שהולכים וקרבים בלוח השנה.

כל אירוע הוא סיבה למסיבה - באמצעות חגים, מועדים ועונות השנה שסובבים אותנו במהלך השנה תוכל למנף את העסק ולהזכיר ללקוחות שלך על המבצעים וההטבות שמגיעות לו בעקבות אותו מאורע.

בתור בעל עסק עלייך להיות צמוד ללוח השנה ותמיד להיות מעודכן בכל האירועים הרלוונטיים. עסק מצליח זה עסק שהוא צמוד ללוח השנה ומעודכן בכל האירועים החמים. על מנת שלא תשכח את כל המאורעות השונים תוכל לבחור כבר מעכשיו את החגים והאירועים בהם תרצה לפרסם את הקמפיין ולתזמן אותו כך שיפורסם אוטומטית ביום האירוע.

הקמפיין מאפשר להטבה לא להיראות זולה או מקרית, אלה הטבה שקשורה לאירוע ומוצמדת אליו ובכך ישנה סיבה הכרחית להוצאת הקמפיין.

בתחתית כל קמפיין תהייה אפשרות ללחוץ על כפתור "אני מעוניין" שמעביר את הלקוח לדף מילוי פרטים. יש תחילה לקחת מהלקוח רק פרטים בסיסים כמו שם מלא וטלפון על מנת לא להרתיע אותו ממילוי הפרטים. לאחר שהלקוח ימלא את הפרטים נוכל בהמשך לשלוח לו קמפיין לעדכון פרטים אישיים.

לדוגמא:

בתור קוסמטיקאית עלייך להזכיר ללקוחות שלך שבחורף אין שמש אבל למרות זאת הן יוכלו להישאר שזופות באמצעות שיזוף בהתזה אצלך בקליניקה. אם את פדיקוריסטית אל תשכחי להזכיר ללקוחות שלך שהגיעו צבעי חורף חדשים ושיש עליהם בדיוק כרגע מבצע.

ממש בקרוב חנוכה מגיע וזה הזמן להזכיר ללקוחות שלנו איזה הטבה מגיעה להם לכבוד החג!

אפשר להפוך את הקמפיין ליותר אישי ובאמצעות המערכת להציג ללקוח את שמו בקמפיין.

קמפיין יום הולדת!

קמפיין מסוג זה מאפשר לך באמצעות תאריכי הלידה של הלקוחות שלך לשלוח להם אוטומטית הטבה או ברכת מזל טוב לכבוד יום הולדתם. אנחנו ממליצים לשלוח ללקוח הטבת יום הולדת כבר בשבוע לפני על מנת שיהיה מודע להטבה שמגיעה לו. בנוסף, בתאריך יום ההולדת עצמו ישנה אפשרות לשלוח הודעה נוספת שתברך אותו לכבוד האירוע ותזכיר לו שממתניה לו ההטבה ועליו לממש אותה.

הקמפיין נותן ללקוח הרגשה טובה שזכרת את יום הולדתו, מאפשר לך לשמור איתו על קשר ולהזמין אותו לבקר אצלך בעסק או ליצור איתך קשר ( בהתאם לצורך).

קמפיין יום נישואין

קמפיין זה בדומה לקמפיין יום ההולדת מאפשר באמצעות תאריך יום הנישואין של הלקוחות לשלוח להם אוטומטית הטבה וברכה ביום התאריך.

הקמפיין מאפשר לך ליצור קשר עם הלקוח בתאריכים מסוימים ולהזמין אותו לבקר אצלך בעסק או ליצור איתך קשר טלפוני.

לדוגמא: אם יש לכם קליניקה לטיפוח, תוכלו להזמין את הזוג לפדיקור זוגי שבסופו יקבלו מתנה כמו מסאז' זוגי מפנק!

קמפיין קידום מכירות

בקמפיין מסוג זה עליך להשתמש ברגע שאתה מעוניין לקדם את מכירות העסק שלך.

בדרך כלל אנו ממליצים להשתמש בו כאשר יש לך מוצר חדש שאתה רוצה לעדכן בו את הלקוחות שלך או כאשר אתה רוצה לצאת במבצע מיוחד או מפתיע שיניע את הלקוחות שלך לפעולה.

את הקמפיין אנו ממליצים להגביל לתקופת זמן מסוימת על מנת שיזרז את הלקוח לפעול כמה שיותר מהר.

כדאי להגביל את השימוש בקמפיין זה על מנת שהלקוח לא יחשוב שאתה רק רוצה למכור לו. שימוש יתר בקמפיין מסוג זה עלול לגרום ללקוח להתעלם מהקפיינים שתפרסם ולגרום לעסק שלך להיות שקוף בעיניו. בקמפיין מסוג זה יש להדגיש את תקופת המבצע ומה הלקוח מקבל,

לדוגמא שהמבצע יהיה בחודש נובמבר בלבד ובחודש זה תקבלו מתנה/הנחה וכו'.

לדוגמא: בדיוק בחודש נובמבר יש לנו מבצע לוהט במספרה לגווני שמש ואומברה!

אם יש לך עסק לאירועים פרטיים תוכל לקדם אותו על ידי קמפיין שפונה לאלו שמחפשים מקום מגניב לחגוג בו יום הולדת /מסיבת רווקים/ מפגשים משפחתיים וכו'.

מועדון לקוחות

עד כמה חשוב מועדון לקוחות לעסק שלך?

70% - משתמשים בכרטיס המועדון שלהם או בהנחה הקבועה.

88% - קוראים את הדיוור שנשלח אליהם מהמועדון.

85% מהלקוחות המליצו על המועדון והמוצרים לחבריהם.

בקמפיין מועדון הלקוחות ישנה חלוקה לשני סוגי לקוחות, לקוחות חדשים ולקוחות קיימים.

כאשר אתה רוצה לפנות ללקוחות חדשים תוכל באמצעות הקמפיין לגרום להם למלא את הפרטים האישיים שלהם ובכך להוסיף אותם למאגר הלקוחות שלך. זהו קמפיין מאוד חשוב על מנת שתוכל להרחיב את מעגל הלקוחות ועל הדרך גם להציע לו בתמורה הטבה. ההטבה שנוספה למילוי הפרטים תאפשר ללקוח ליצור איתך קשר ואף לבקר בעסק ולממשה. הקמפיין מאפשר לך ליצור חיבור אישי בין החברים שיש לך בפייסבוק ויצרו אינטראקציה עם הפוסט שפרסמת לבין הפיכתם ללקוחות אמיתיים בעסק שלך.

את קמפיין מועדון הלקוחות ניתן לשלוח גם ללקוחות קיימים. את הקמפיין אנו נשלח להם כאשר אנו רוצים שהם ישלימו לנו את שאר הפרטים שחסרים לנו במאגר. באמצעות הטבות שונות בקמפיין נוכל למשוך את הלקוחות למלא את שאר הפרטים שלהם ובתמורה יקבלו מאיתו הטבה. המטרה שלנו היא להשיג כמה שיותר פרטים של הלקוח על מנת שבעתיד נוכל לפנות אליו בדרכים שונות וכך גם נכיר אותו טוב יותר.

קמפיין אוטומטי

קמפיין מסוג זה מאפשר לך מראש להחליט מתי תישלח ללקוח הודעה אוטומטית לגבי פעולה שהוא ביצע. אנו ממליצים לקבוע את הקמפיין כך שישלח לאחר שהלקוח מצטרף למועדון הלקוחות, מבצע רכישה באתר או מתעניין בהטבה. בנוסף, בזמן יצירת הקמפיינים תוכל לצרף את קוד ההטבה והסבר קצר עליה ומה היא מקנה ללקוח. מטרת הקמפיין היא לברך את הלקוח על הצטרפותו ולהראות לו את החשיבות הרבה בעיננו על כך שהוא לקוח שלנו.

בכל הקמפיינים תוכלו לעשות שימוש בקלות באמצעות פלטפורמת השיווק הייחודית של חברת BROADCUST. במערכת השיווק של ברודקאסט תוכל למצוא את כל סוגי הקמפיינים השונים מחולקים לנושאים ומותאמים אישית לסוג העסק שלכם. באמצעות המערכת תבין כי לבנות קמפיין שיווקי ולהפיץ אותו ללקוחות העסק, זה פשוט משחק ילדים.

לבניית הקמפיין הראשון לעסק שלכם הירשמו עכשיו בחינם

בהצלחה!

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל התמחות במסלול דיגיטל

Comments


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page