מכון יופי או יופי של מכון? שיווק קליניקה בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה
top of page
  • טינה רבינוביץ'

מכון יופי או יופי של מכון? כלים ראליים לשיווק הקליניקה שלך


כמחצית מהנשים הישראליות מבקרות באופן קבוע אצל הקוסמטיקאית. מה את צריכה לעשות כדי לגרום לאותן נשים לבקר דווקא אצלך?

הסוד נמצא בשיווק ובידול העסק שלך - עלייך לשווק את המכון שלך באופן שיגרום ללקוחות לבחור אותך מבין מכוני יופי רבים אחרים הפזורים סביבן.

שיווק העסק שלך מעולם לא היה קל יותר. אל תיהי כל כך סקפטית - שיווק העסק שלך, קטן או גדול ככל שיהיה, הוא אפשרי, והוא קל וזול הרבה יותר ממה שאת חושבת.

אם פעם כדי לפרסם את העסק שלך היית צריכה להשקיע הון תועפות בפרסום בעיתונים ובמקומונים, בפרסומות, בפלאיירים, ברדיו ועוד - היום עיקר השיווק מתרכז באינטרנט, בדגש על הרשתות החברתיות כגון פייסבוק ואינסטגרם.

מרבית הלקוחות מגלות את הקוסמטיקאיות שלהן או באמצעות חיפוש ושיטוט באינטרנט או על בסיס המלצות מפה לאוזן - וכשאנחנו אומרים מפה לאוזן אנו מתכוונים גם להמלצות ברשתות החברתיות.

Broadcust email service

הדרך לקידום העסק שלך באינטרנט וברשתות החברתיות לא חייבת לעבור דרך אנשי מקצוע יקרים

את אולי חושבת שאת לא יודעת איך לעשות זאת בעצמך, שזה מסובך ומורכב מבחינה טכנולוגית ויקח לך המון זמן יקר - אבל זה רחוק מהמציאות.

חברת ברודקאסט פיתחה פתרון שמתאים בדיוק לבעלות מכון יופי שעסוקות מאוד בעיקר בעבודה שלהן - טיפולי יופי ללקוחות שלהן, ואין להן זמן יקר "לבזבז" על שיווק.

קודם כל חשוב להדגיש שהעיסוק בשיווק העסק שלך - הוא ממש לא בזבוז זמן. הוא השקעה שתשתלם לך ותבוא לידי ביטוי בעלייה ברמת החשיפה של העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים ובסופו של דבר גם עלייה במכירות.

אבל אנחנו בברודקאסט מבינים, שלך כבעלת עסק בתחום היופי - אין זמן רב להשקיע בשיווק העסק שלך - ולכן בנינו פתרון שיניב לך תוצאות ברורות, בלא יותר מ-5 דקות של השקעה ביום.

מערכת ברודקאסט היא מערכת ידידותית ופשוטה לתפעול, אשר בונה עבורך תוכן שיווקי דיגיטלי בצורה אפקטיבית וחכמה, המותאמת לסוג העסק שלך, ומאפשרת לבעל העסק לבחור את התוכן השיווקי המתאים ביותר עבורו ואת האופן שבו הוא רוצה להפיץ את המסרים שלו.

במילים פשוטות - אנחנו בברודקאסט מכירים את כל סוגי הטיפולים הקיימים במכוני היופי ומכירים את אופי הלקוחות המגיעות למכוני היופי ויודעים כמובן להצביע על הפעולות השיווקיות הנדרשות למכון יופי כדי להעלות את החשיפה ללקוחות ואת המכירות.

במערכת ברודקאסט תוכלי למצוא קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מעוצבים ומקצועיים המותאמים להטבות שמתאימות למכוני יופי, לתקופות ועונות השנה השונות, לחגים ולמועדים, ולתאריכים מיוחדים עבורך (יום המשפחה וכדומה) ועבור הלקוחה שלך (יום הולדת, יום נישואין ועוד ). בתוך הקמפיין תוכלי לשתול את הלוגו של העסק שלך, וכמובן לעשות התאמות לפי טעמך - תוכלי לשנות ניסוחים, להחליף תמונות, עיצובים וצבעים ועוד כלים עיצוביים שונים.

כמובן שתמיד תוכלי גם לעצב וליצור קמפיין לטעמך , מתוך מאגר גדול של תמונות ועיצובים, בהתאם למסרים אותם תירצי להעביר. את הקמפיינים תוכלי להעביר דרך המערכת בערוצים שונים, כגון SMS, פייסבוק, אימייל, מסכים דיגיטלים וכו'.

מערכת ברודקאסט היא למעשה, היועץ השיווקי המושלם שמלווה אותך לאורך השנה, בעלויות נמוכות בהרבה.

במערכת תוכלי למצוא כלים שונים לשיווק העסק שלך בצורה פשוטה עבור קהל הלקוחות שלך, אותו תוכלי לנהל בקלות במסגרת מועדון הלקוחות.

בכדי לבצע מעקב ולשלוט על מאגר המידע של רשימת הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים, יצרנו בברודקאסט כלי לניהול לקוחות - שיאפשר לך ניהול מסודר ופשוט של רשימת הלקוחות.

באמצעות כלי זה תוכלי לעקוב אחר שגרת הטיפולים של הלקוחות, לנהל יומן ביקורים ולוודא שאת לא מפספסת אף יום הולדת, יום נישואין, או כל מועד מיוחד וחשוב אחר של הלקוחות שלך.

תוכלי לייצר קמפיין יום הולדת שיישלח באופן אוטומטי לכבוד יום ההולדת של הלקוחות שלך, ויאפשר להן להנות מהטבות ליום ההולדת וכמובן לדעת שיש מי שזוכר אותן ואת יום ההולדת שלהן.

משלוח הודעה והטבה ליום ההולדת, מחזק את מערכת היחסים שלך עם הלקוחה שלך, ומעלה את הסיכוי לכך שאותה לקוחה תהפוך ללקוחה נאמנה ותמליץ עלייך.

יותר מכך, במידה והלקוחה כבר שכחה מהביקור והחוויה אצלך, באמצעות משלוח ההטבה לקראת יום ההולדת או לפני חג או אירוע חשוב, תזכירי לה בעצם על קיומך, ותעלי את הסיכוי לביקור חוזר שלה אצלך.

טיפול יופי הוא מתנה לגוף ולנפש

מי כמוך יודעת, שטיפול פנים, הסרת שיער, עיסוי, פדיקור או מניקור, וכל טיפול יופי אחר הוא פינוק שכל אישה תשמח לקבל. אז למה לא לגרום לה לחייך?ל

כל לקוחה יש אמא, אחות או בעל - עודדי את הלקוחות שלך לפרגן לקרובים והאהובים שלהם להגיע גם להתפנק אצלך, תוכלי לעודד אותם לרכוש שובר מתנה לקראת היום הולדת ורצוי שקמפיין היום ההולדת ישלח כשבוע לפני. וגם תעודדי אותם לרכוש שובר לטיפול מתנה לכבוד יום הנישואין. כך הלקוחה שלך תהנה מפינוק ליום ההולדת או יום הנישואין ועבור קרוביהן את פותרת את בעיית חיפוש המתנה! כל הצדדים מרוויחים והמכירות שלך עולות!

טיימינג הוא שם המשחק

נסי לעקוב במשך כשבוע באיזו שעה נוהגות נשים רבות להתקשר לקבוע תורים - בבוקר? סביב ארוחת הצהריים? בשעות אחה"צ? או שאת מקבלת הודעות מאוחר בערב?

השעות שבהן תשימי לב שאת מקבלת הכי הרבה פניות - הן השעות המתאימות ביותר להפיץ את הקמפיין השיווקי שלך.

פשוט תיהי שם!

באמצעות מערכת ברודקאסט, את יכולה ליצור לעצמך בקלות נוכחות במקומות שבהם הלקוחות שלך עשויות לחפש אותך.

תוכלי להפיץ את הקמפיינים שלך ברשתות החברתיות, בעמוד הפייסבוק שלך, לשלוח ניוזלטר לדואר האלקטרוני של הלקוחות שלך, להפיץ הודעות SMS או פשוט לשתף את המסכים הדיגטליים על גביהם יופיעו הקמפיינים שתיצרי.

תדאגי להיות במובייל של הלקוחות שלך, זה יעלה את הסיכוי שהן ישתפו את "כרטיס הביקור" הדיגטלי שלך ואף ימליצו עלייך לחברותיהן.

מערכת יצירת המסרים השיווקיים של ברודקאסט היא פשוטה לתפעול, ידידותית, ואינה מצריכה ידע קודם בשיווק/ תכנות/ עיצוב או בניית אתרים.

בניית הקמפיינים נעשית בממשק עבודה פשוט ויעיל, המכיל מאגר גדול של תכנים מוכנים ומותאמים לסוג העסק ולסוג המאורע שתירצי לשווק, מאגר גדול של תמונות, עיצובים, גופנים, ורעיונות שיביאו לך השראה.

תוכלי להשתמש בקמפיינים מוכנים ומעוצבים עבורך, או לעצב לעצמך את המסר השיווקי שתירצי להפיץ, כל זאת במהירות וללא תוכנות מורכבות.

אל תהססי, היכנסי ל- https://broadcust.co.il ונסי את המערכת בחינם!

בהצלחה!

מאת טינה רבינוביץ'

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page