כיצד תגדילו את המכירות באמצעות שימוש ב-SMS ?
top of page
  • אנה זק

כיצד תגדילו את המכירות באמצעות שימוש ב-SMS ?


על מנת להצליח בשיווק לכל סוג של קהל לקוחות, עליכם תחילה, לחשוב כעל מקבלי המסר השיווקי ולא כשולחים שלו! חישבו אם הייתם מקבלים את ההודעה מה הייתם רוצים לקבל? מה יעניין אתם ? מה יניע אתכם לפעולה? אם תתארו לעצמכם את הסיטואציה בתור מקבלי ההודעה ולא בתור העסק השולח, ההודעות שלכם יהיו תמיד הרבה יותר אפקטיביות.

​​

SMS חוזר

אחת הדרכים לאיסוף לידים באמצעות SMS הוא מנגנון "SMS חוזר". מערכת ברודקאסט מאפשרת שירות SMS חוזר, למעשה זהו SMS עם מילת קוד קבועה מראש לכל עסק. באפשרות הלקוח המתעניין בשירות שלכם לשלוח הודעה טקסט עם מילת הקוד של העסק, ולאחר השליחה הוא מצטרף אוטומטית למועדון שלכם וגם יכול לעדכן את פרטי הקשר שלו, בכך אתם משדרגים את השירות ואת מועדון הלקוחות! זו דרך פשוטה לקבל את הפרטים של הלקוחות שהתענינו בשירות שלכם בדרך שאינה מעיקה כמו מילוי טופס הצטרפות. דמיינו לעצמכם, אתם מעבירים טיפולי פנים במהלך היום או סדנת אוכל ובסיום כשהלקוחות יוצאים עם חיוך, מרוצים, אתם מציעים להם שירות SMS חוזר. ברגע השיא כשהלקוח חווה את חוויית השירות המדהימה שלכם, זה הרגע המתאים ביותר להציע להצטרף.

בנוסף, תנסו מידי פעם לשלב בהודעות SMS מבצעים מיוחדים המיועדים רק למועדון הלקוחות שלכם ולא פרסמתם אותם במקומות אחרים. זה יגרום ללקוחות שלכם להעריך את זה שהם נמצאים ברשימת התפוצה מיוחדת ואין להם אפשרות למצוא את המבצע בשום מקום אחר מלבד המועדון שלכם.

כאשר תשלחו ללקוחות שלכם הודעות SMS עם מידע חשוב או הטבות אטרקטיביות, אחד הטיפים החשובים הוא לדאוג שיופיע כפתור "שתף בוואטאפ" וגם אפשרות לשיתוף בפייסבוק, כפי שיש לדוגמה במערכת ברודקאסט. כך, אם הקמפיין שלכם מעניין ואטרקטיבי יהיה ללקוחות שלכם יותר קל לשתף אותו עם החברים שלהם ובהתאם אתם תגדילו את מעגל הלקוחות והמכירות שלכם.

השתמשו ב-SMS כדי לתת ללקוחות שלכם מידע לאחר הקניה, למשל טיפים כיצד להשתמש במוצר שרכשו, הנחיות למימוש האחריות או הדרכה כיצד יש להשתמש במוצר בצורה יותר יעילה. הלקוחות שלכם יעריכו מהלך זה מכיוון שזו פעולה המתבצעת לאחר הקנייה והתשלום, ובכל זאת אתם עדין דואגים להם ומראים להם שהם חשובים לכם. מהלך שירותי זה יחזק את רגש הלקוח אל המוצר שלכם.

במערכת של ברודקאסט תוכלו לשלוח הודעות SMS בצורה בטוחה ואמינה. כך תהיו בטוחים שרשימת התפוצה שלכם לא מסתובבת באיזה מערכת לא מוגנת ופרוצה וההודעות SMS שלכם יגיעו ללקוחות בבטחה ובתזמון שבחרתם. המערכת מאפשרת לכם לעורך ולתזמן את השליחה מתי שנוח לכם והיא תפיץ אותה בשעה שקבעתם, לדוגמה, אם יש לכם מסעדה שמציעה מבצעים מיוחדים בשעות הצהריים, תוכלו ערב לפני לתזמן שליחה לכל הלקוחות שלכם עם התפריט העסקי המעודכן והמיוחד לאותו היום בשעה 10:00 וזאת באמצעות שליחה מתוזמנת אותה הכנתם ערב לפני.

אל תשכחו את חוק הספאם!

היזהרו מספאם

זהו חוק שיצא בשנת 2008 ולפיו אסור לשלוח פרסומות בדואר אלקטרוני בפקס ובהודעות SMS ללא אישור מפורש מהנמען. מותר לשלוח פרסומות רק כאשר הנמען מסר את פרטיו במהלך תהליך הרכישה או בזמן משא ומתן ורק אם המפרסם הודיע מראש כי הפרטים שמסר ישמשו לצורך שליחת חומר פרסומי. לכן, חובה לעדכן ולבקש את האישור מכל לקוח שלכם.

מאת אנה זק

בוגרת HackerU, מתמחה ברשתות חברתיות

קידום אתרים, פרסום ומכירות באינטרנט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page