סוכן נדל"ן - כך תשווק את העסק שלך באינטרנט
top of page
  • עדי סלע

סוכן נדל"ן - כך תשווק את העסק שלך באינטרנט


האם לפני שנכנסת לתחום הנדל"ן והתחלת לשווק ולמכור דירות, עשית את הבדיקות הנדרשות לבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה? האם בדקת מי הם המתחרים שלך, וכיצד אתה שונה מהם?

בתקופה הנוכחית, בה שוק הנדל"ן מושפע מהמון סוכנים וסוכניות והתחרות הולכת וגוברת, סוכני נדל"ן נדרשים לבדל את עצמם. כלומר, להמציא את עצמם מחדש בכל פרויקט שניצב ולהציע ללקוחות פוטנציאלים ערך מוסף משמעותי מעבר ליכולת להציג את הדירה עצמה.

ברודקאסט  - עוזרים לך להיות כוכב

אחד התחומים המתקדמים מבחינת היקפי ונתחי הפרסום בדיגיטל הוא תחום הנדל"ן, שלמרות התדמית השמרנית שלו, נכנס עם כל הכוח לערוצי המדיה המתקדמים ביותר. בדיגיטל, המגוון האינסופי והמורכבות של כל פלטפורמה דורשים הרבה מאד ידע, מומחיות וניסיון נצבר. על מנת שבסוף התהליך, העסק יהנה מגידול בהיקף המכירות, על כל סוכן נדל"ן ועל אחת כמה וכמה סוכנות נדל"ן, לבנות אסטרטגיה נכונה לשיווק הפעילות שלהם או לשפר אסטרטגיה קיימת. חשיבות האסטרטגיה באה לידי ביטוי בסופו של דבר בהיקפי המכירות ותפיסת הצרכן את העסקה. האסטרטגיה הנכונה ביותר עבור סוכן נדל"ן היא לעבוד בצורה ממוקדת ומדויקת. כלומר, למקד את קהל היעד ולפלח אותו לכמה שיותר פרמטרים. בחברה ברודקאסט, אנו ממליצים בשלב הראשון לפרסם פוסט עם תוכן בפייסבוק ולשלב בו תמונות אותנטיות של הדירה ופירוט קצר עליה. בסוף הפוסט, מומלץ להוסיף משפט בו אתה מעודד גם את אלו שהמודעה הספציפית לא התאימה לצורכיהם, להיכנס ולהשאיר פרטים, על מנת שבפעם הבאה תוכל להציע ללקוח דירה שמתאימה בדיוק לו. לדוגמה: "הדירה הזו אולי לא התאימה לך אבל אבל אתה כן מעוניין בדירה באותו איזור- השאר פרטים ואני כבר אמצא לך את הדירה שתמיד חלמת עלייה" ומוסיפים קישור לדף נחיתה שיקלוט את פרטי הלקוח המתעניין. יש להדגיש בכל פוסט כי סוכן הנדל"ן יעשה בשבילך את כל העבודה הקשה, יתרוצץ עבורך וימצא לך את הדירה המושלמת, אתה רק צריך להשאיר פרטים. דף נחיתה איכותי וממוקד אפשר לייצר באמצעות המערכת של ברודקאסט, שם תוכלו למצוא תבניות של דפי נחיתה המותאמים, מנוסחים ומעוצבים בדיוק לעסקי הנדל"ן שלכם. בדף הנחיתה אנחנו נאפשר ללקוח להשאיר בנוסף לפרטיו האישיים והאימייל, גם סינון יותר מדויק למה הוא מחפש כמו: מספר חדרים, מעלית, מרפסת, איזור מסויים וכו'. פרטים אלו יוכלו לסייע בהמשך, כאשר נרצה לפנות ללקוח עם דירה שמתאימה לצרכיו. מחקרים מראים כי קונים רבים רוכשים דירה בטווח 10 ק"מ ממקום המגורים הנוכחי שלהם או של ההורים שלהם, לכן אנו ממליצים לסנן לפי איזורים ספציפים בתוך העיר עצמה. באמצעות המערכת של חברת ברודקאסט ניתן לייצר ולאסוף מאגר לקוחות גדול ולאחר מכן לחלק אותם לקבוצות לפי איזורים ודרישות שונות. כך שבפעם הבאה שלקוח ישאיר לך פרטים תדע בדיוק איזה דירות להציע לו. בנוסף ניתן לשלוח ללקוחות אימייל או סמס עם הצעות לדירות רלוונטיות עבורו ובכך לא תפספסו אף לקוח חם שמתעניין להתקדם לרכישה. כלל שתצליחו להבין מה הלקוח שלכם מחפש כך תוכלו להציע לו הצעות רבות ורלונטיות ובכך להגדיל בקלות את החשיפה ואת המכירות! אם תלכו לפי אסטרטגיה זו, ותאספו הרבה לקוחות ממוקדים, תייצרו כמות איכותית של פניות. באמצעות מערכת ניהול הלקוחות של ברודקאסט, תוכלו להגיע ללקוחות יותר מהר ולסגור את העסקה בזריזות! הלקוח דרש וקיבל את מה שרצה! הוא בטוח יהיה מרוצה מהשירות שיקבל ממכם.על מנת להמשיך, ולהגיע לכמה שיותר פניות איכותיות, עלינו לשלב בין כמה סוגי קמפיינים- קמפיין תוכן, קמפיין מכירות, קמפיין אירועים קרובים ועוד. באמצעות חברת ברודקאסט תוכל לייצר את כל סוגי הקמפיינים עבורכם במקום אחד! ברודקאסט (Broadcust) למעשה מאפשרת ליצור ולנהל קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מעוצבים ומקצועיים בתקציב נמוך ומאפשרת יצירה והפצת תכנים בערוצים שונים, כגון SMS, פייסבוק, אימייל, מסכים דיגיטלים וכו'. באמצעות המערכת תוכל לייצור קמפיינים ולשלוח אותם במערכת תוך פחות מדקה! על ידי השימוש בברודקאסט יכולים עסקי נדל"ן לייצר תהליך עקבי של הגדלת בסיס הלקוחות שלהם והחזרה של אותם לקוחות לרכישות דירות אשר תוביל להרחבה משמעותית של הכנסות העסק. לאחר בנית דף הנחיתה יש דרכים רבות על מנת להזרים אליו תנועת לקוחות, ללא הזרמת תנועת גולשים לדף שיצרנו אין טעם בכלל ליצור אותו. לקוחות קיימים יכולים להיחשף לדף הנחיתה לאחר קבלת סמס (SMS) שמפנה אותם בלינק מקוצר לדף הנחיתה, אפשרות נוספת היא לשלוח ללקוחות ניוזלטר שמפנה אותם לדף הנחיתה.

ועוד מספר טיפים שיכולים לעזור לקדם את פעילות הנדל"ן שלכם:

  1. תבנו לכם פרופיל עסקי- על הפרופיל להיות חלק פעיל באתר הנדל"ן שלכם, הדבר יקל על לקוחות פוטנציאליים להגיע אליכם בזמן החיפוש. בנוסף על האתר להיות מותאם לכל מכשירי המובייל, כלומר שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי כדי שמכל מכשיר שיכנסו יוכלו לצפות באתר בצורה טובה.

  2. להשתמש במערכת לניהול לקוחות- כמו שכבר הזכרנו מקודם, המערכת תוכל לנהל ולארגן לכם את הלקוחות, ואתם תוכלו להתמקד במה שאתם עוסקים בו באמת- מכירת דירות.

  3. שימוש באימייל- למרות כל הכלים הדיגיטלים שיש, שיווק באמצעות דואר אלקטרוני עדיין נחשב לדרך טובה לא פחות משאר הכלים, לשמור על קשר עם הלקוחות שלך ולשלוח להם מידע רלוונטי, כמו נכסים למכירה. רוב האנשים נכנסים לפחות פעם יום ( אם לא מספר פעמים) לדוא"ל שלהם ובודקים את ההודעות, במידה ומדובר בהודעה רלוונטית עבורם הם יעבירו אותה לחברים, למשפחה ולמכרים מהעבודה. שליחת הודעות דוא"ל בזמן, שיכולות לעזור ללקוח שלך, זה הבסיס לכל אסטרטגית שיווק נדל"ן יעילה.

  4. תמונות מקצועיות- התמונות של הנכס שאותו אנחנו מעלים לרשת, צריכות למשוך עניין, ולתפוס את תשומת הלב של הקונה. לכן עליכם להשקיע מעט מחשבה איזו תמונה אתם מעלים לפני פרסום הקמפיין.

  5. ווידאו/ 360- שילוב הטכנולוגיה בשיווק הנדל"ן שלך יוכל להראות ללקוחות פרספקטיבה שונה על הנכס ואף יוכל לגרום להם לשתף אותו ברשתות החברתיות. באמצעות סרטון 360 מעלות, תוכל להחיות את הנכס עבורם ולתת להם נקודת מבט שונה שתוכל לגרום להתעניינות רבה יותר בנכס.

​לסיכום, עולם הדיגיטל מלא בהזדמנויות לצד אתגרים גדולים, והוא חלק בלתי נפרד מכלל החלקים שמרכיבים קמפיין איכותי ומוצלח. כדי להצליח ולנצל את היתרונות שהמדיה הדיגיטלית מציעה, חשוב להכיר את הכלים שעומדים בפניכם, את המגבלות והאפשרויות שיש, לנסות ולפעמים לטעות, אך תמיד לזכור לקחת אתכם צוות שאתם יכולים לסמוך עליו ושיוביל אתכם להצלחה!

אתם מוזמנים להירשם עכשיו למערכת ברודקאסט בחינם ולקדם את העסק שלכם לשלב הבא

עדי סלע

מאת עדי סלע

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול שיווק דיגיטלי

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page