top of page
מזי שמעיה-לידני

הפרסום המנצח למכון היופי שלך הוא שילוב של תוכן מקצועי ומעוצב עם תוכן אותנטי


אם יש לכם עסק בתחום היופי, בטח גם אתם מאוהבים בתחום היופי, שומרים על רמה מקצועיות בלתי מתפשרת ומחויבים מאוד ללקוחות שלכם. אבל היום זה לא מספיק ועסק מצליח חייב לפרסם ולשווק את עצמו בשביל להצליח.

כיום כל יועץ ומנהל פרסום ממליץ לחזק את פעילות השיווק הדיגיטלי להצלחת מכון היופי שלכם וגם נותן דגש על כך שלא מספיק לפרסם "סתם" פוסטים אלה שזה חשוב לשלב בין תוכן אותנטי של ההתנהלות היומיומית במכון היופי שלכם ובין תוכן מעוצב ומקצועי. בטח גם אתם שאלתם את עצמכם יותר מפעם אחת "אז איך עושים את זה בפועל?"

אז לפני שנענה על השאלה הזו, חשוב שנבין שכל מי שאומר לכם שהשיווק והפרסום הדיגיטלי חשוב להצלחת מכון היופי שלכם, בטוח צודק. עולם השיווק הדיגיטלי והפרסום הוא עולם מופלא, הטומן בתוכו הזדמנויות רבות ופעילות עקבית ונכונה יכולה להניב למכון היופי שלכם תוצאות מדהימות. אבל דבר ראשון, חשוב להבין ששיווק הוא תחום רחב וגדול שצריך קודם כל להבין בו.

חשיבות התוכן המדויק למכון היופי שלכם/ ברודקאסט

התמקדו במומחיות שלכם בתחום היופי ולא בדברים אחרים

כבעלי מכון יופי אתם מתמודדים עם כל ההיבטים בעסק שלכם וזה גם ככה דורש מכם הרבה תשומת לב ומשאבים. בטח כבר גילתם שניהול מכון יופי מצליח, לא מסתכמת רק בהענקת טיפולי פנים וטיפולי אנטי אייג'ינג ללקוחות והיא לרוב תכלול גם - מענה ללקוחות, קביעת תורים, ניהול עובדים, טיפולים בנושא הפיננסי, הזמנות של ציוד וסחורות והליכה להשתלמויות מקצועיות והדרכות על טכניקות טיפול מתקדמות שיעזרו לכם להישאר מעודכנים במה שנעשה בעולם היופי. לצד כל אלה, ישנם כמה דברים נוספים שחשובים לא פחות להצלחת מכון היופי שלכם כמו ניהול העסק, שיווק העסק, התנהלות שוטפת מול מוסדות המדינה, הדיווחים השונים שאתם חייבים לבצע על פי חוק וכו'.

כך שבסופו של יום, למרות שכל חלומכם היה לעזור ללקוחות שלכם להראות יפים יותר, אתם מוצאים את עצמכם מפנים זמן יקר כדי לטפל בהרבה מאוד דברים נוספים מסביב. ולמרות שאף אחד לא רוצה שזה יקרה לו, מטבע הדברים ההתעסקות הזו יכולה לפגוע בשירות שלכם.

ולכן תמיד חשוב לזכור שאתם צריכים להתעסק ולהתמקד בלקוחות, ובדרכים לטפל ולטפח אותם, בידע ובכלים שאתם רוכשים שיהפכו אותם לנוצצים ויפים, במוצרים שאת עובדים איתם ובלמידה וההתפתחות המקצועית שלכם.

הבעיה היא שאחרי שהענקתם טיפולי יופי כל היום, לא נשאר זמן להמון דברים שאתם חייבים להמשיך לעשות עבור קידום המכון וביניהם גם נושא השיווק והפרסום שלו. לכן, כמו שניתן לרואה חשבון להתנהל מול רשות המיסים ולעשות את כל העבודה הביורוקרטית עבורנו (כי יש לו את הידע, היכולת, הזמן והמקצועיות לעסוק בזה), כך חשוב שניתן לאנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום לעזור לנו עם פרסום והצלחת מכון היופי.

עבודה נכונה ועקבית עם המערכת שיצרנו בחברת ברודקאסט, מאפשרת לכם להקל באופן משמעותי את העול הגדול של שיווק ופרסום העסק שלכם ולהצליח לשתף עם קהל הלקוחות והעוקבים שלכם ברשתות החברתיות כגון פייסבוק,אינסטגרם וואצאפ תוכן איכותי, אותנטי ומקצועי.

שילוב בין תוכן אותנטי לתוכן מקצועי בשיווק מכון יופי / Broadcust

את המשפט הזה אנחנו שומעים הרבה בתקופה האחרונה וככול שזה נוגע לעולם השיווק והפרסום, הוא גם לגמרי נכון. אתם כנראה מומחים בתחומכם ויודעים כל מה שצריך לדעת כדי לטפל בפנים של הלקוחות שלכם, אבל אם תנסו לשווק לבד, כנראה שלא ממש תצליחו לייצר תוכן איכותי מספיק, בכמות המספיקה ובגיוון והתמהיל הנכון, והתוצאות יהיו בהתאם, מה שישאיר אתכם מאחורי המתחרים שלכם. כאן אנחנו חוזרים לנקודה שהתחלנו איתה - יצירה ושילוב של תוכן מקצועי ותוכן אותנטי, שהכוונה בעצם לשלב תכנים פרסומיים, מעוצבים, מקצועיים ושיווקיים עם תוכן אותנטי מהיום יום שלכם כדי לפנות במקביל גם לרגש וגם לשכל. נמחיש את העניין באמצעות משל - כשדייג הולך לדוג, הוא משתמש גם בחכה וגם בפיתיון על מנת לדוג, נכון? הפיתיון מפתה את הדגים להתקרב אל החכה ואילו החכה דגה בפועל את הדג. כמו שהדייג זקוק גם לחכה וגם לפיתיון על מנת לדוג בהצלחה, כך גם אנחנו צריכים לשלב בין תוכן אותנטי (הפיתיון - שגורם ללקוחות להימשך ולהתעניין) ובין תוכן מקצועי.החכה שלכם היא התוכן המעוצב והמקצועי שיש בו קריאה חזקה לפעולה שממריצה את הלקוחות להגיע למכון היופי שלכם ולרכוש את השירותים שאתם מציעים ומטרתו "לדוג" את הלקוחות.

מה הכוונה בתוכן אותנטי מהיום יום?

תוכן אותנטי הוא תוכן שנשתף מתוך הפעילות השוטפת של מכון היופי שלנו, הוא יפנה לרגש של הלקוח והמטרה שלו לאפשר לכם כבעלי מכון יופי לבוא לידי ביטוי מקסימלי.

איך נעשה את זה? נצלם תמונות ווידאו של לקוחות מרוצות אחרי טיפול פנים, בזמן הטיפול, לפניו ואחריו, נצלם את המכון עצמו, משלוח הקרמים החדש שהגיע, הקוסמטיקאיות והצוות שעובדים בו ובעצם את כל מה שקורה בו במהלך היום. קבלה של מכשיר חדשני או קרם מדהים לשיפור עור הפנים, הודעה מרגשת שקיבלנו מלקוחות בווטאפ ואפילו את הקפה הראשון או האחרון ששתינו ביום העבודה, הכל במטרה להראות את הפעילות השוטפת והטבעית ביום יום של מכון היופי. כמה תכנים אותנטים צריך לשתף? ההמלצה היא להעלות 2-3 פוסטים בשבוע, שמשקפים את העבודה שלכם ויוצרים תחושה של חיבור לעשייה ולפעילות שמתרחשת במכון היופי. כמובן שלכל פוסט כזה שמכיל תמונה או סרטון כדאי להוסיף כמה מילים, שיאפשרו קשר אישי ביניכם לבין הלקוחות ויחשפו עוד קצת מידע עליכם ויגלו ללקוחות שלכם מי אתם מעבר למה שרואים בתמונה שהעלתם. כשלקוח פוטנציאלי נכנס לדף העסקי שלנו, נרצה שהוא ירגיש תחושה של עשייה ושהוא קצת יותר מכיר אותנו עכשיו, זה יגרום לו להרגיש ביטחון ברמה הרגשית ויוכל לגרום לו לרצות לפנות אלינו.

מה זה תוכן מקצועי ומעוצב? תוכן מקצועי ומעוצב הוא תוכן שנשתף ויגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלנו, להבין שמדובר במכון יופי מקצועי, ממותג ורציני. התוכן המקצועי פונה יותר לשכל של הלקוחות ומאפשר להם לבחון בצורה שקולה ורציונלית את מכון היופי.

איך נעשה את זה? נעלה לפייסבוק תמונות מעוצבות וממותגות של טיפולי פנים מקצועיים עם קריאה ברורה לביצוע פעולה כלשהי, נשלח ללקוחות שלנו דפי נחיתה ונשתף אותם בתכנים מקצועיים שיעניקו להם ערך, יעשירו אותם, ימתגו את העסק וימשכו את הלקוח לנקוט פעולה. זה יכול להיות תכנים מקצועיים עם טיפים על טכניקות לטיפולי פנים, שמירה על עור הפנים בעונת החורף ועוד. בנוסף, נסנכרן את התכנים שאנחנו מעלים עם אירועי לוח השנה וכך שתמיד נישאר עדכניים, מעניינים ורלוונטיים לכל אורך השנה.

כמה תכנים מקצועיים צריך לשתף?

בגדול - ניוזלטר ודפי נחיתה שנשלחים ישירות ללקוחות בהודעות אימייל וסמס עדיף לשלוח פעם-פעמיים בחודש, על מנת לא להציף ולהעמיס ובדומה לכך צריך להקפיד גם לא להעמיס במסרים ותוכן שאנחנו שולחים ללקוחות נבחרים באמצעות הווצאפ. תכנים ממותגים מקצועיים בדפים העסקיים שלכם (כגון פייסבוק ואינסטגרם), כדאי לשתף 2-3 פוסטים בשבוע.

המערכת של ברודקאסט מספקת לכם באופן רציף ולאורך כל השנה תכנים מקצועיים ומעשירים, המותאמים בדיוק לעולם היופי וטיפולי הפנים, ומאפשרת לכם לתחזק קשר מקצועי ורציף עם הלקוחות שלכם וגם מאפשרת לכם לשלוח מבצעים והטבות לקהל הלקוחות כדי להגביר את המכירות.

זיכרו ! השילוב הנכון בין התוכן האותנטי לבין התוכן המקצועי מייצר עבודת שיווק טובה, איכותית ונכונה עבור מכון היופי שלכם.

בברודקאסט, אנחנו מאפשרים לכם לשלב את התוכן האותנטי, שאתם או הלקוחות שלכם גם ככה מייצרים ביומיום במכון היופי, ולשלב אותו עם תוכן מקצועי ומעשיר, שאנחנו מספקים. כך בשילוב עם תפעול נכון של מועדון לקוחות בריא ובסנכרון מלא לכל אירועי לוח השנה, תוכלו לקבל קרקע פורייה לעשייה שיווקית מוצלחת ומדויקת עבור מכון היופי שלכם. מאחלת לכם המון עשיה מהנה והצלחה בהמשך הדרך

מזי שמעיה-לידני מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מאת: מזי שמעיה-לידני

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

Comments


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page