פרסום ושיווק דיגיטלי באינטרנט - איך תעשו אותו נכון גם בשנת 2018
top of page
  • צוות ברודקאסט

פרסום ושיווק דיגיטלי באינטרנט - איך תעשו אותו נכון גם בשנת 2018


השינוים הטכנולוגים הרבים שינו את חיינו כמעט בכל תחום אפשרי ואחת ההשפעות האדירות ביותר שלו היא באופן שבו עסקים מבצעים את השיווק והפרסום של העסק שלהם באינטרנט - היום בתקצבים נמוכים ובמרחק של קליק אחד בגוגל או בפייסבוק אפשר להגיע לכל אחד בכל מקום ועובדה זו משנה לחלוטין את הדרך שבה נכון לבצע שיווק דיגיטלי לעסק.

בתחום הקניות אוניליין ניתן למצוא בקלות אלפי עסקים וחברות ברחבי הארץ או בעולם, לקרוא ביקורות על השירותים או המוצרים שהם מציעים ואף לבצע מהם רכישת מוצרים ישירה, אפשר לשוטט שעות בקניונים וירטואליים עצומים (כדוגמת Ebay, אמאזון או aliexpress ), להזמין משלוח עם המוצר שמגיע תוך 24 שעות ולפעמים אפילו פחות

פרסום ושיווק עסקים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי מאפשר היום יכולות שבעבר היה ניתן רק לחלום עליהם

בתחום הטיולים והתיירות ניתן לתכנן מסלולי טיול עם Google earth לצפות בשעות הפתיחה של אתרי תיירות, להזמין כרטיסי כניסה, להזמין און-ליין חבילות נופש, כרטיסי טיסה ורכב שניתן לאסוף משדה התעופה להשוות מסלולים ומחירים באפליקציות, לנסוע ברחבי ארצות הברית עם אפליקציית ניווט און-ליין כגון ווויז (waze) ולהזמין מקומות למסעדה הכי טובה בעירב

תחום היופי והאסתטיקה יש שפע של מידע על סוגי הטיפולים השונים, אין כמעט מידע שגוגל לא יודע לספק, התקשורת עם נותני השירותים בתחום השתפרה פלאים, אפשר בקליק לשלוח תמונה בווטסאפ או להעלות לפייסבוק ולקבל טיפ ועזרה. פעולות פשוטות שפעם הצריכו לבזבז זמן כגון הגעה קביעת תור או תזכורות מבוצעות היום בקלות באמצעות האינטרנט

​קבלו 4 עקרונות לשיווק ופרסום באינטרנט שיעזרו לכם לקדם את העסק בצורה אפקטיבית ונכונה גם בשנת 2018

אתם אותנטים? - השירותים והמוצרים שלכם צריכים להעניק ערך יחודי ללקוחות. הטבות ומבצעים מיוחדים שאתם מחלטים להוציא צריכים להיות מוענקים לחברי מועדון החברים שלכם או מצטרפים חדשים בלבד.

לקוח שמקבל מהעסק שלכם קמפיין ההטבה צריך לדעת שהוא זוכה ליחס VIP ושהו לקוח מיוחד מועדף ולכן תמיד יש להקפיד שההטבה שאתם שולחים לו אכן תהיה ייחודית ומשמעותית. לקוח שיבדוק ויגלה שהמבצע היחודי שהוא קיבל ממכם כחבר במועדון, מוצע לכל לקוח מזדמן אשר לא חבר במועדון או לחליפין שהמבצע "מזוייף" או לא משמעותי מספיק יתאכזב במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב ידאג שכל החברים שלו בפייסבוק ידעו על כך.

ראו אתכם ? - אם השקעתם למסיבה והתלבשתם יפה, ממש מהמם אבל נשארתם בסוף בבית ואף אחד לא ראה אתכם אז זה פספוס וחסר טעם. אם הלקוחות שלכם לא ידעו על הפרסומים ועל המבצעים החדשים שלכם, הם פשוט לא יגיבו ולא יגיעו לבקר אצלכם. דאגו לפרסם את הנוכחות שלכם בצורה עקבית ולאורך זמן, בכמה שיותר ערוצי שיווק במקביל - פעלו באופן תדיר ברשתות החברתיות כגון פיסיבוק, השימושו בהודעות טקסט ( SMS ) לתקשורת עם מועדון הלקוחות שלכם, שתפו את המדיע בוווטסאפ עם קבוצת חברי הVIP, בצעו קידום ממומן בגוגל וכמובן אל תשכחו להשתמש ביוזלטר (דיוור אלקטרוני) כל הדרכים האפשריות על מנת ליצור נוכחות בקרב הלקוחות שלכם באופן מתמיד, עיקבי ולאורך זמן

עד מתי זה בתוקף ? - כל פעילות שיווקית או מכירתית שאתם מבצעים צריכה להיות מוגבלת לזמן ברור וידוע. הלקוחות צריכים לדעת כי כל מבצע או הטבה שהם מקבלים היא מוגבלת בזמן והם יכולים לפספס אותה אם הם לא יזדרזו.

לקוח שמפספס את חלון הזמן שבו המבצע בתוקף צריך לדעת שלאחר תאריך סיומו הוא יחזור לשלם מחיר רגיל. לחילופין הלקוחות צריכים לדעת שמספר היחידות הוא מוגבל וספור. לקוח שמקבל קמפיין קידום מכירות המוגבל בזמן או בכמות יזדרז יותר לממש את ההטבה שכן המוטיבציה שלו לפעול על מנת להנות ממנה תהיה גבוהה בצורה משמעותית יותר

חיזרו על אותו מסר שוב ושוב עד שהוא יקלט - הלקוחות שלכם עמוסים,קצרים במזן ומוצפים במידע במסרים שיווקים חשובים ומשמעותיים זה לא מספיק לשלוח פעם אחת ולחכות - צריך לחזור על המסר שוב ושוב, באופנים שונים ובתזמונים שונים. הממוצע מדבר על חזרה כ6 עד 10 פעמים ! על אותו מסר עד שהלקוח הממוצע קולט אותו ומגיב אליו.

אפשר להשתמש בטכניקות וטקטיקות שונות לביצוע החזרה על המסר השיווקי - כגון הכרזה מקדימה על הפעילות (מספר שבועות לפני שהיא מתרחשת באמת), הודעה על קיומו של שינוי או עידכון משמעותים (הוספת מידע או החסרת מידע), עידכון על הפתיחה החגיגית, של תחילת ההרשמה ונתינת הטבה למקדימים, הכרזה על סיום המלאי או שינוי תאריך התוקף, וכשלושה ימים לפני סימו לזרז את אחרוני הלקוחות שעדין לא קלטו אותו

עכשיו שלמדתם איך עושים פרסום באינטרנט בשנת 2018 - אתם מוזמנים להכיר את מערכת ברודקאסט, לערוך ולשלוח קמפיינים מעוצבים למועדון הלקוחות ולפייסבוק שיביאו לכם את התוצאות העיסקיות הטבות ביותר עבור העסק שלכם

ברודקאסט - דרך חדשה ומתקדמת לשיווק ופרסום העסק שלכם - ההרשמה בחינם !

שיווק ופרסום באינטרנט עם ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page