קידום עסק בפייסבוק - כל מה שחשוב לדעת
top of page
  • צוות ברודקאסט

קידום עסק בפייסבוק - כל מה שחשוב לדעת


מידי יום מליוני גולשים נכנסים בישראל לפייסבוק (Facebook), עבור רוב הגולשים פייסבוק היא רשת חברתית שעימה ניתן להעביר את הזמן בצורה מבדרת ולשמור על קשר עם החברים והמשפחה ומעגלי הכרויות רחוקים יותר. אך עבור בעלי עסקים רבים, פייסבוק היא למעשה אחד מאפיקי הפרסום היעילים והאפקטיבים ביותר ומשמשת כלוח פרסום ענק שדרכו מיליוני אנשים נחשפים מידי יום לתכנים ולמסרים פרסומיים שונים, בין אם הם רוצים בכך ובין אם לא.

הגולשים בפייסבוק, לרוב מבלי להיות מודעים לכך, מנדבים הרבה מאוד מידע אישי על עצמם - מה הם אוהבים (בלחיצה על LIKE) מי החברים שלהם ועוד מידע רב ערך עבור המפרסמים. המידע האישי נאסף על ידי פייסבוק מכל מקום אפשרי - מתוך הפרטים שהוא ממלא, מתוך זיהוי המקום שממנו הוא גולש והתנהגותו כגולש.

על ידי נתונים אלו פייסבוק מזהה איזה תכנים מענינים את הגולש, למה הוא נוטה להגיב ועל מה הוא לוחץ ובסופו של דבר מידע זה מאפשר לפייסבוק לפלח עם קהל העסקים שמפרסם את קהל הגולשים בצורה מדוייקת מאוד ובכך היא מאפשרת לעסקים ליצור ולפרסם קמפיינים מתוחכמים ויעילים העובדים לטובתם. מסיבה זו, קידום עסקים קטנים בפייסבוק כפלטפורמת שיווק מעולה עבור קידום עסקים קטנים, בינוניים וגם תאגידי ענק וזה בדיוק כוחה המסחרי של הרשת החברתית הזו.

קידום עסק בפייסבוק - כל מה שחשוב לדעת

כיצד לקדם עסקים קטנים בפייסבוק

קידום עסקים קטנים בפייסבוק מאפשר לעסקים קטנים להתמודד יחסית בקלות ובאותן העלויות (באופן יחסי כמובן) של החברות הענקיות בשוק ובכך לקבל במה וחשיפה מול קהל הצרכנים הפוטנציאלי של העסק. כמובן שלעסקים קטנים אין את תקציבי הענק של המפרסמים הגדולים, אך גם בתקציב קטן ניתן לבנות קמפיין יעיל ואפקטיבי הממוקד לקהל היעד הפוטנציאלי, מעבר לכך פעמים רבות עלויות הפרסום היחסי של עסק קטן יהיו אף נמוכות יותר משל עסקים גדלים כיוון שהם יכולים ליצר דיוק רב יותר בבחירת קהל היעד ובהתאמה לצורך של הלקוחות.

בשביל להצליח עם קידום עסקים קטנים בפייסבוק יש להבין היטב את כללי המשחק בפועל לא מדובר על כללי המשחק אותם הכתיבה פייסבוק במדיניות האתר (כגון לא לרשום טקסט הגדול מ 20% מגודל המודעה, או האיסור לפרסם תמונה העלולה לגרום לגולשים להרגיש לא טוב עם עצמם בצורה כזו או אחרת) , אלא את צורת ואופן ההתנהגות של הגולשים באינטרנט ובפרט את הרגלי הגלישה של הלקוחות הרלוונטיים עבורכם. לפייסבוק יש הרבה מאוד פוטנציאל אך זה בתנאי שיודעים להשתמש בפלטפורמה זו בצורה הנכונה והאופטימלית ביותר.

בעלי עסקים רבים מנהלים היטב את העסק שלהם מהבחינה התפעולית, הם יודעים בדיוק איך לספק את המוצר או השרות שלהם ללקוח ואיך לעבוד מול הספקים וכדומה, אך אין זה אומר שהם גם יודעים כיצד להתנהל נכון מבחינה שיווקית ברשת הפייסבוק. יש כאן צורך בשילוב של ידע שיווקי והתנהגות לקוחות, ידע עיצובי וקריאטיבי וגם ידע טכני, שילוב של ידע זה קיים אצל מומחי פרסום ובפרט אלו אשר מתמחים במדיה החברתית. הבעיה של הרבה מהעסקים היא שהם בדרך כלל אינם יכולים להרשות לעצמם להעסיק צוות פרסום מקצועי בשל מחירו היקר.

מערכת השיווק של ברודקאסט לשיווק בפייסבוק

עסקים הפועלים בפייסבוק צריכים להבין שהגולשים בפייסבוק נמצאים שם כדי להעביר את הזמן בכייף, לבלות ולהנות עם החברים, ולכן אחד האתגרים בפעילות השיווקית בפייסבוק היא כיצד הופכים לייקים ללקוחות משלמים ולחברי מועדון כדי לעניין ולמשוך את הגולשים יש ליצור קמפיינים ויזואליים המושכים את העין ומעבירים את המסר השיווקי בצורה מגרה ומענינית. יש ליצור קמפיינים ופעילות שיווקית קלנדרית (למשל מבצעים לחגים או מותאמים לעונה); יש לבנות ולפרסם דפי נחיתה ולהזרים את הגולשים המתענינים למועדון הלקוחות של העסק. ניהול פעילות זו הוא דבר הדורש זמן, התמדה, ידע ואנשי מקצוע יקרים.

אז איך מערכת השיווק של ברודקאסט נכנסת לתמונה?

זוהי בדיוק הנקודה שבה מערכת השיווק של ברודקאסט מתגייסת לעזרתכם. על מנת לאפשר לעסקים קטנים וגם לעסקים בינונים או גדולים להצליח בשיווק הדיגיטלי בזירת האינטרנט והרשתות החברתיות כגון פייסבוק, אספנו יחדיו את מיטב המומחים בתחום המדיה הדיגיטלית והחברתיות ובנינו עבורכם מערכת העובדת בצורה פשוטה שמאפשרת לקבל לעסקים לקבל סט כלים מקצועיים המאפשרים לנהל את נוכחותם הדיגיטלית בצורה מקצועית.

לא רק שמערכת ברודקאסט נותנת לכם את כלי העבודה של הגדולים, אלא היא גם מאפשרת לכם לעבוד איתה במהירות וביעילות. כך תוכלו להתרכז בניהול ופיתוח העסק אך במקביל גם להראות נוכחות מקצועית בפייסבוק ולקצור ממנה את הפרות. ניתן לקרוא לדוגמא איך ניתן לפרסם בתחום הקוסמטיקה עם המערכת של ברודקאסט שעובדת עם הפלטפורמה של פייסבוק באופן צמוד. המערכת של ברודקאסט בנוייה ומתאימה במיוחד גם עבור עסקים קטנים ללא ידע שיווקי או טכנולוגי מעמיק ומאפשרת ליצור אוטומציה תוך כדי שימוש בתבניות מעוצבות ומוכנות מראש הניתנות לשינוי ועריכה מלאים וזאת על מנת לבנות קמפיינים מענינים ומושכים ולהתנהל מול הלקוחות בצורה מושלמת.

במקום לנסות לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע רבים ולהגיע לבור הוצאות ללא תחתית, אנו מציעים לכם מערכת שתוכננה על ידי מומחים ומתאימה לשימוש עצמי שתלמד אתכם איך לעשות את הפעילות בצורה נכונה ומקצועית.

קייים מסלול התנסות חינם ואתם מוזמנים להצטרף

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page