הפצת הודעה פרטית למספר אנשים בו זמנית באמצעות הוואטסאפ (whatsapp)
top of page
  • צוות ברודקאסט

איך ליצור בקלות רשימת תפוצה בוואטסאפ \ whatsapp

עודכן: 28 במאי 2020


הפצת הודעה פרטית למספר אנשים בו זמנית באמצעות הוואטסאפ (whatsapp) היא כלי נהדר להעביר מסרים שיווקים, ולשם כך אין צורך לפתוח קבוצה שכל אחד יכול להגיב בה.

הכירו אופציה חשובה - רשימת תפוצה, בעזרת רשימת התפוצה בוואטסאפ תוכלו לבחור את אנשי הקשר שאליהם אתם רוצים לשלוח הודעות בצורה פרטית, לאחר מכן להקליד את ההודעה ולשלוח לכולם בקלות.

ברכה לפסח ללקוחות

לחיצה אחת וההודעה תשלח לכל אנשי הקשר שבחרתם ב whatsapp

לאחר שהבנתם כמה חשוב לנהל את הלקוחות שלכם באמצעות רשימת תפוצה וכיצד היא יכולה לעזור לכם לקדם את הפעילות העסקים, מומלץ שתכירו גם אפשרות לשלוח הודעה למספר אנשים במקביל דרך הווטסאפ. הנמענים יקבלו את ההודעה ששלחתם דרך רשימת התפוצה כהודעת וואטסאפ רגילה לכל דבר, וכשהם יגיבו עליה אתם תקבלו את ההודעה שלהם כהודעה פרטית.

בכתבה זו תלמדו כיצד ליצור רשימת תפוצה ולשלוח דרכה הודעות פרטיות למספר רב של אנשים בו זמנית. שימו לב, רק נמען ששמר את מספר הטלפון שלכם באנשי הקשר שלו יוכל לראות את ההודעה ששלחתם.

כיצד יוצרים רשימת תפוצה את רשימת התפוצה בווטסאפ?

1. הפעילו את אפליקציית וואטסאפ בסמארטפון שלכם --> באפליקציה הקליקו על סמל התפריט בחלק העליון של המסך (שלוש קווים לאורך) --> בתפריט שנפתח בחרו באפשרות רשימת תפוצה חדשה

2. בחלון שנפתח בחרו את אנשי הקשר אליהם תרצו לשלוח את ההודעה, ניתן לבחור עד 256 אנשי קשר לרשימת התפוצה --> לאחר שבחרתם את כל אנשי הקשר שייכנסו לרשימת התפוצה שלכם הקליקו על סמל ה- V הירוק.

הערה חשובה: רק אנשי קשר ששמורים בסמארטפון שלכם יוכלו להיכנס לרשימת התפוצה.

3. כעת ייפתח החלון של רשימת התפוצה, בחלון זה הקלידו את ההודעה הרצויה ולאחר מכן שילחו אותה לאנשי הקשר שנמצאים ברשימת התפוצה שיצרתם.

הערה: כל איש קשר אשר נמצא ברשימת התפוצה יקבל את ההודעה שלכם כהודעה פרטית והוא לא יידע ששלחתם את אותה ההודעה לאנשים נוספים.

הוספה/הסרת נמענים מרשימת התפוצה שיצרתם במידה ולאחר שיצרתם את רשימת התפוצה שלכם אתם תרצו להסיר נמענים קיימים או להוסיף נמענים חדשים לרשימת התפוצה שלכם, בצעו את השלבים הבאים:

1. כנסו לרשימת התפוצה --> הקליקו על סמל התפריט בחלק העליון של המסך (שלוש נקודות לאורך) --> בתפריט שנפתח בחרו באפשרות פרטי רשימת תפוצה.

2. בכדי להוסיף נמען חדש לרשימת התפוצה הקליקו על האפשרות ערוך נמענים... --> לאחר מכן, בחרו את איש הקשר שתרצו לצרף לרשימת התפוצה. שימו לב, בכל פעם תוכלו להוסיף רק איש קשר אחד בלבד. אנשי קשר שכבר נמצאים ברשימת התפוצה שלכם יופיעו בצבע אפור ומתחת לשם שלהם יהיה כתוב שהם כבר נמצאים ברשימת התפוצה הנוכחית.

3. בכדי להסיר נמען מרשימת התפוצה הקליקו על השם שלו בחלון פרטי רשימת תפוצה, לחצו על האיקס והוא הוסר. אל חשש - הנמען מוסר רק מרשימת התפוצה שיצרתם ולא לגמרי מרשימת אנשי הקשר שלכם

מחיקת רשימת תפוצה

אם כבר אין לכם צורך ברשימת התפוצה תוכלו להסיר אותה בקלות, כך תעשו זאת:

כנסו לחלון פרטי רשימת תפוצה --> לאחר מכן, בחרו באפשרות מחק רשימת תפוצה --> בחלון שנפתח תצטרכו לאשר את מחיקתה של רשימת התפוצה, הקליקו על אישור.

כיום רוב ההודעות נשלחות דרך אפליקציית הוואטסאפ, לכן סביר שאם תשלחו מסר דרך יישום זה הלקוח יצפה בו ויתעדכן בתוכן הנהדר שלכם. כאשר אתם שולחים ללקוח מסר דרך רשימת תפוצה הוא מקבל את ההודעה כיחיד ומיוחד ולא כקבוצה ולכן יש לכן ערך גדול יותר מליצור קבוצה.

דרך מערכת ברודקאסט תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם קמפיינים מעוצבים ומקצועיים המוכנים לשליחה בכל הערוצים הדיגיטלים - החל מהווטסאפ ועד לפייסבוק, ניוזלטר, הודעות סמס ועוד, לאחר השליחה תוכלו לצפות בנתוני הפתיחה, ובנוסף תוכלו לנהל יומן ולעדכן בקלות את הדף העסקי שלכם בפייסבוק

סקרנים? רוצים לקדם את העסק שלכם במדיה החדשה ולהכיר עוד המון אפשרויות שיווק מתקדמות? כנסו עכשיו למערכת ברודקאסט, והרשמו בחינם!

מערכת השיווק של ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page