קוסמטיקאית- גלי איך לשווק את עצמך מבלי לקרוע
top of page
  • טינה רבינוביץ'

קוסמטיקאית - גלי איך לשווק ולפרסם את עצמך מבלי לקרוע את הכיס


בין אם את בתחילת דרכך המקצועית ואת נמצאת בשלב שבו את מגלה את עצמך לעולם ומחפשת לקוחות חדשות, ובין אם את קוסמטיקאית ותיקה ומצליחה עם מאגר מוכח של לקוחות שמחפשת להכיר את הדרכים החדשות הקיימות בעולם השיווק – את במקום הנכון. כעת נציג בפנייך מגוון דרכים לשווק ולפרסם את העסק שלך בצורה פשוטה ויעילה על מנת לגייס לקוחות חדשות ולשמר את הלקוחות הקיימות.

השלב הראשון הוא להבין כי כל עסק, בכל שלב זקוק לשיווק. הלקוחות לא יופיעו מעצמם, אם לא פועלים באופן עקבי לשם כך ומראים ללקוחות הפוטנציאליות ששווה להגיע דווקא אלייך. גם הלקוחות שכבר הגיעו – לא יהפכו ללקוחות נאמנות שחוזרות וממליצות לחברותיהן – אם לא דואגים לשמר אותן באופן קבוע. שיווק העסק שלך, לא חייב לעלות לך סכומי עתק, וההפך – סכומי עתק לא תמיד יבטיחו לך הצלחה מסחררת.

Broadcust email service

חוויית הלקוח תמיד במקום הראשון

בסופו של דבר – הדבר החשוב ביותר הוא החוויה אותה חווה הלקוחה בעת ביקור אצלך ורמת השירות שאת מספקת. ראשית עלייך לדאוג שיהיה ללקוחה שלך נעים להגיע אלייך, בין אם בכך שתדאגי לחלל עבודה אסתטי, כלים נקיים, שירותים הגיינים, ריח טוב, אווירה נעימה וכדומה. שנית – עלייך לדאוג שהלקוחה שלך תקבל את השירות הטוב והנעים ביותר שאת מסוגלת לספק לה – קבלי אותה בחיוך, הציעי שתייה, תשאלי לשלומה והשתדלי אף לזכור בדיוק מה היא סיפרה לך בפעם הקודמת שהיא ביקרה אצלך ולשאול על כך בפעם הבאה – זה יגרום לה לתחושה שהיא לא רק עוד אחת, אלא שהיא חשובה לך ואת מעניקה לה יחס אישי. הדברים הקטנים – הם אלו שיגרמו לה לחזור.

תדאגי שהיא תזכור אותך

בסיום הטיפול, שלחי את הלקוחה שלך לדרכה עם צידה לדרך. מה הכוונה? העניקי לה משהו שיגרום לה לזכור את פרטייך, ולא לשכוח איפה ואצל מי היא עשתה את המניקור המדהים שלה.

צידה לדרך יכולה להיות כרטיס ביקור עם פרטייך, או אף מומלץ וזול יותר – כרטיס ביקור דיגיטלי אותו היא תקבל ישירות לנייד – וכך תוכל לשתף עם חברותיה. אל תתביישי – אמרי לה שאם היא אהבה את עבודתך, תשמחי אם היא תשתף את כרטיס הביקור בקבוצות וואטסאפ או בפייסבוק.

פתחי דף פייסבוק ואינסטגרם עסקי

לקוחות פוטנציאליות שלא מכירות אותך, צריכות למצוא אותך היכן שהן נמצאות - והן נמצאות הרבה זמן ברשתות החברתיות. ודאי שיש לך פרופיל פייסבוק עסקי, ודף אינסטגרם ותדאגי שהם יהיו מעודכנים וויזואליים ככל שניתן – השקיעי בתמונות, סרטונים ומסרים מעוצבים.

עיצבת וסידרת את חלל העבודה שלך, שמת מפזר ריח, דאגת לכרטיס ביקור מעוצב ופתחת דף פייסבוק ואינסטגרם – אבל איך מתקדמים מכאן?

השלב הבא הוא לקדם את עצמך בדיגיטל – שימצאו אותך בחיפוש בגוגל, שתופיעי ברשתות חברתיות, שיקבלו ממך אימייל, הודעות SMS ולקדם את עצמך בכל דרך אפשרית ולהגיע לתודעת הלקוחות הקיימות והפוטנציאליות שלך. לשם כך את לא צריכה לשכור משרד פרסום, יועץ שיווקי, מעצב גרפי או כל בעל מקצוע אחר העוסק בשיווק או פרסום עסקים– כל מה שאת צריכה לעשות זה להיכנס לברודקאסט לעולם היופי - https://broadcust.co.il/ ולגלות את הדרך החכמה והפשוטה להגיע ללקוחות.

ברודקאסט (Broadcust), היא מערכת שיווק מתקדמת ופשוטה לתפעול שמטרתה לאפשר לבעלי עסקים לנהל בהצלחה את הפעילות השיווקית שלהם בצורה חכמה, בכל הערוצים הדיגיטלים כגון פייסבוק, מועדון הלקוחות וכו' וזאת ללא צורך בידע טכנולוגי או שיווקי כלשהוא.

אבל אין לי זמן!

היופי בברודקאסט, הוא שכל מה שצריך הוא 5 דקות פנויות ביום לבחור את הפעולה השיווקית המתאימה לך היום כדי להגיע ללקוחות שלך.חברת ברודקאסט (Broadcust), פיתחה מערכת ידידותית המבצעת עבור העסקים את השיווק דיגיטלי בצורה חכמה ואפקטיבית וזאת תוך השקעה מינימלית של מאמץ וזמן מצדו של בעל העסק.

ברודקאסט (Broadcust) למעשה מאפשרת ליצור ולנהל קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מעוצבים ומקצועיים בתקציב נמוך ומאפשרת יצירה והפצת תכנים בערוצים שונים, כגון SMS, פייסבוק, ווטצאפ, אימייל, מסכים דיגיטלים וכו'.

מאחר ואנחנו כבר מכירים את עולם התוכן של הקוסמטיקאיות ואת כל תחומי העיסוק שלהן הכנו מראש מאגר של תמונות, סרטונים, תכנים וקמפיינים מוכנים בהם תוכלי לשלב את המיתוג האישי שלך ולהפיץ ללקוחות במגוון דרכים.

באמצעות המערכת של ברודקאסט, מקבלים גישה למאגר עצום של קמפיינים מעוצבים ומנוסחים בהתאם למסרים המתאימים לעסק בתחום היופי, וכן קמפיינים המותאמים לעונות ותקופות השנה השונות, חגים, מועדים ואירועים מעניינים - הכל נמצא שם

ברודקאסט למעשה, מלווה אותך לאורך השנה בפעילות העסקית שלך, ומאפשרת לך למנף כל אירוע או תאריך מיוחד לפעילות שיווקית ממוקדת ובהתאם – העלאת המכירות. הנה דוגמא לקמפיין שנוצר תוך דקה ויכול להישלח במגוון ערוצי הפצה

קמפיין לדוגמה במערכת ברודקאסט

גם את יכולה ליצור לעצמך נוכחות באינטרנט בקלות, מבלי שתצטרכי להמציא "יש מאין" – התוכן קיים ומוכן עבורך, וכל מה שאת צריכה לעשות הוא לבחור למי להפיץ את המסרים ובאיזו צורת תקשורת.

את מוזמנת להצטרף עכשיו בחינם

בהצלחה!

מאת טינה רבינוביץ'

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page