שיווק ופרסום העסק שלך על ידי שיווק מקומי חכם באינטרנט
top of page
  • עדי סלע

שיווק ופרסום מקומי באינטרנט - על הטיפים להצלחת השיווק שלך


בדרך כלל, שאנו מבקרים בעיר חדשה או כל עיר שזו לא עיר הולדתנו, אנחנו אוהבים ללכת למסעדות, ברים או חנויות ייחודיות שנמצאות בעיר- כאלו שרק המקומיים מכירים וממליצים עליהם. זה גורם לנו להרגיש פחות תיירים, אך יחד עם זאת להכיר מקום או תרבות חדשה. אבל איך בעצם אותו מקום שהחלטנו ללכת אליו הפך להיות ה-מקום שעליו כולם מדברים ואליו כולם הולכים, כולל המקומיים?

שיווק ופרסום עסקים באינטרנט בעזרת מערכת השיווק של ברודקאסט

רוב הסיכויים שהמקומות האלה הפכו לפופולריים בגלל כל המאמצים שהם השקיעו בשיווק המקומי שלהם. השכנים והלקוחות מרגישים מחוברים למקום ונאמנים לו, ולכן אין להם כל סיבה לפנות לעסקים המתחרים באיזור.

שיווקי מקומי מדבר על אותן פעולות שיווקיות שאני עושה בתור בעל עסק על מנת לגרום לעסק שלי להיות רלוונטי. הכוונה בלהיות רלוונטי היא קודם כל בעיניי הלקוחות שלי, ובהמשך גם בעיניי הקהילה או העיר שבה החלטתי להקים בו את העסק שלי. כדי להיות רלוונטי אני חייב להישאר תמיד במודע של הצרכן כשהוא שוקל איזה מוצר לרכוש או באיזה שירות להשתמש. במילים אחרות- עליך לבדוק כל הזמן האם אתה נותן ללקוחות שלך משהו שאף אחד אחר לא יכול?

השיווק מקומי מאפשר לך להיות מעורב במה שקורה בסביבה ותמיד להישאר מעודכן. ברמה המקומית, שזו הסביבה הטבעית שלך, יש לך את האפשרות ליצור חיבור טוב עם הלקוחות שלך. באמצעות המעורבות שלך בעסק אתה תוכל לדעת כיצד לגרום ללקוחות שלך להיות מעורבים באירועים השונים שאתה מפיק, בתרומה שלך לקהילה ובמוצרים שאתה מוכר בעסק שלך.

איך שיווק מקומי תורם לעסק שלי?

  • בונה לך מודעות ונראות באיזור

  • מאפשר לך להגדיל מכירות באמצעות משאבים שכבר קיימים בעסק שלך

  • מייצר תנועה

  • מגדיל את הקהילה ברשת החברתית בסופו של דבר, כל העבודה שתשקיע בשיווק המקומי, תעזור לך לייצר מכירות נוספות לעסק. יצירת מכירות היא תוצאה של נקיטת פעולות שיווקיות! פעולות אלה אומנם דורשות מאמץ מצידך, אך לטווח ארוך זה יכול לחסוך לך את הצורך בהוצאות גדולות על פרסום.

ברודקאסט - מערכת לשיווק דיגיטלי מדויק באינטרנט

מספר דרכים בהם תוכל להתחבר ללקוחות שלך

  • שים לב מי הם הלקוחות הקבועים שלך, אמור להם שלום ותנסה לזכור את שמם הפרטי.

  • אם נכנסים לקוחות חדשים, הצג את עצמך בפניהם.

  • תדאג לתמריץ עבור הלקוחות החדשים על מנת לעודד אותם לחזור בשנית.

תמריצים שונים שיוכלו לגרום ללקוחות לחזור בשנית

  • לחלק להם כרטיס מועדון שמיודע לתושבי האיזור בלבד, הכרטיס יוכל להעניק להם 10% הנחה בעסק.

  • להפתיע אותם עם מתנה או מבצע באירועים מיוחדים כמו יום הולדת, יום נישואין, סיום לימודים וכו'.

  • לקוח שמביא איתו לקוחות חדשים יוכל לקבל הנחה מסוימת או מתנה!

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להתחיל את השיווק המקומי הוא באמצעות שיווק דיגיטלי. באמצעות השיווק הדיגיטלי אני הופך את הצרכן להיות צרכן פעיל על ידי ערך מוסף שאני מעניק לו. המטרה שלך היא שכמה שיותר אנשים יחשפו לעסק שלך.

קודם כל אם עד עכשיו לא פתחת דף פייסבוק לעסק זה הזמן! דף הפייסבוק יאפשר לך לחזק את הקשרים שלך עם הלקוחות לאורך כל השנה ולא רק באירועים גדולים שאתה יוצר. דף הפייסבוק מאפשר לבנות את קהילת המותג שלך.

בדף הפייסבוק שלך תוכל לפרסם קמפיינים שונים שיהיו רלוונטיים ועדכניים:

  • אירועים והרצאות שאתה מקיים בעסק

  • הצטרפות למועדון לקוחות

  • מתנת יום הולדת ללקוחות קיימים

  • מבצעים והנחות

  • חגים וימים מיוחדים במהלך השנה

  • טיפים ומידע חשוב שיכול לתרום ערך מוסף ללקוחות!

80% מהרכישות מתבצעות על ידי לקוחות שגרים בסביבת העסק שלך!

שיווק מקומי הוכח כאחד הכלים הכי אפקטיביים כדי להשיג קשרים עסקיים ארוכי טווח עם הלקוחות שלך והקהילה המקומית.אם יש קמפיינים שבהם תרצה לפנות אישית ללקוחות תוכל לשלוח אותם גם בהודעת טקסט לנייד או לאימייל, דבר שיאפשר לך חיבור אישי ללקוח.

את כל הקמפיינים לשיווק העסק שלך תוכל לעשות בקלות באמצעות המערכת של ברודקאסט. broadcust נותנת לך מגוון אפשרויות ליצירת קמפיינים מעוצבים, מקוריים ואיכותיים, ומאפשרת לך גם להשתמש בתבניות שיווקיות שמותאמות בדיוק לסוג העסק שלך

באמצעות הפלטפורמה הייחודית של ברודקאסט תוכל לשלוח הודעות אישיות לכל מאגר הלקוחות שלך תוך זמן קצר ולהגיע לכל הקהילה שסובבת את העסק שלך! ברודקאסט תסייע לך בשיווק מקומי מדויק לעסק שלך!

עדי סלע

מאת עדי סלע, בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול שיווק דיגיטלי

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page