6 טיפים לשיווק עסקים קטנים ברשתות החברתיות
top of page
  • צליל לוי

6 טיפים לשיווק עסקים קטנים ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, וואצאפ ואינסטגרם


למרות שהרבה מהשירותים של שיווק דיגיטלי באינטרנט כמו למשל :בניית אתרים, עיצוב גרפי, שיווק בפייסבוק, קופירייטינג עולים הרבה מאוד כסף. לכל בעלי חברה או עסק, חשוב לקדם ולשווק את העסק שלו באינטרנט עד כמה שניתן.

עסק שלא מקדם את עצמו בצורה משמעותית ברשתות החברתיות עושה טעות גדולה. אבל זה אף פעם לא מאוחר להתחיל. הכרחי שנזכור שעל מנת שתוכלו לדחוף ולקדם את העסק שלכם בצורה כמה שיותר אפקטיבית אתם צריכים ללמוד מספר עקרונות על שיווק בכללי ובנוסף על שיווק נכון של עסקים קטנים דרך הרשתות החברתיות. קבלו מאיתנו 6 טיפים חשובים להצלחה.

ברודקאסט טיפים לשיווק עסקים קטנים

​​​

שימרו על קשר צמוד עם הגולשים

כשבעלי עסקים קטנים משווקים ברשת החברתית, בנוסף לפרסומים של תוכן מכירתי כפי שאנו מכירים בפרסומים השונים חשוב לשים לב שבפייסבוק ואינסטגרם כדאי לפרסם גם תוכן אותנטי שיעודד את המעורבות של הגולשים בדף שלכם. מומלץ מאוד לנסח שאלות שיגרמו לגולשים לרשום ולשתף ולהגיב סביב התכנים שאתם מעלים. בתחילת הדרך הגולשים לא ממהרים לשתף פעולה, או לרשום תגובות, במיוחד בדפים שהם עסקיים, וכאשר אנו נפנה אליהם בשאלה פתוחה ניצור אצלם דחף להגיב לתוכן שאנחנו מעלים.

קמפיין בתשלום בפייסבוק

תוכן איכותי שהשקענו בו ואף אחד לא נחשף אליו לא יועיל לנו . בפייסבוק למשל הקטינו את כמות החשיפה האורגנית - אחוזים בודדים בלבד ממספר הלייקים שיש לכם בדף נחשפים לפוסט שכתבתם ועיצבתם , תתחילו מלקדם רק חלק מהפוסטים שכתבתם דרך קמפיין ממומן ברשתות החברתיות. זה יעזור לתוכן שלכם להגיע לקהלים מאוד ספציפים ומוגדרים בהתאם לבחירה שלכם, חשוב לבחור קהלים שרלוונטים אליכם ויכולים לקדם את העסק שלכם.

פתיחת ערוץ יוטיוב

למה זה כדאי וטוב? יש פשוט תכנים שעדיף להראות בסרטון ולא דווקא בכתיבה. כיום יש שלל אמצעים קלים ופשוטים כמו טלפון נייד ואפליקציות שנועדו לעריכת סרטוני וידיאו, תוכלו להדגיש את החוזקות שקיימים במוצרים שלכם, לעדכן מה מתרחש בתוך העסק וגם תוכלו להעלות סרטונים ויראליים שישותפו במרחב של הרשתות החברתיות. האפשרויות הן רבות. אז מה מקבלים בחינם? ערוץ יוטיוב הוא חינמי וניתן לאחסן בו את הסרטונים שלך וגם לשתף אותם היכן שתחליטו . שירותים בתשלום: ניתן ליצור קמפיין ולנהל יוטיוב באמצעות קידום בתשלום של מודעות או של הסרטונים שתבחרו.

הרעיון הוא שימוש באימייל שנעביר אל הלקוחות שלכם כדי לדוור אליהם אינפורמציה/מידע על מנת לספק ערך מוסף ובו זמנית להציע גם שירותים או מוצרים שלכם. זו אחת השיטות האפקטיביות ויעילות בשיווק דרך האינטרנט. זהו אמצעי נהדר לשימור לקוחות, והוספת לקוחות חדשים לעסק. שאתם שולחים ניוזלטר צריך שתספקו מידע שיהיה כמה שיותר רלוונטי לעסק שלכם. המידע שאתם מעוניינים להעביר ללקוח יכול להיות טיפים עבור הלקוחות או מידע אודות מוצרים חדשים ועדכונים .

העדיפו מידע מקצועי ושימושי על פני מידע פרסומי

העמסה של תוכן פרסומי לא מועילה למטרה שלכם, אפילו היא עלולה לגרום לגולשים להתנתק ולהפסיק לעקוב אחר הדף העסקי שלכם. שלבו בחוכמה תוכן פרסומי ותוכן מקצועי ומעניין אשר נותן ערך מוסף לתוכן. מקובל לעשות יחס של 1 ל 5, כלומר רק אחר מכל חמש פוסטים יהיה פוסט של בעל תוכן פרסומי מובהק.

השתמשו ברשתות החברתיות המגוונות

פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות והמוכרות אך היא לא היחידה. חוץ מאינסטגרם ופייסבוק המוכרות יש עוד רשתות חברתיות כדאי שתשתמשו בהן. אתם יכולים להשתמש ביוטיוב, וואצאפ, לינקדאין, טוויטר ועוד כך תוכלו להיחשף לקהל נוסף.

בסיוע צוות המומחים של ברודקאסט, גם אתם תוכלו להיחשף ללקוחות אשר מבלים שעות ברשתות החברתיות, ותלמדו להבין את הרצונות והצרכים שיש להם ותוכלו לספק למענם תוכן מעשיר ומעניין. אתם מוזמנים להצטרף למאות בעלי העסקים מרוצים שהפכו את הלקוחות שלהם לחברים ואת בית העסק שלהם להצלחה

קריסטינה ויקסיץ

מאת צליל לוי

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page