קוסמטיקאית? קבלי טיפים חשובים לשיווק הקליניקה שלך
top of page
  • מערכת ברודקאסט

קוסמטיקאית? קבלי טיפים חשובים לשיווק העסק בשכונה ובעיר שלך


בדרך כלל, שאנו מבקרים בעיר חדשה או כל עיר שזו לא עיר הולדתנו, אנחנו אוהבים ללכת למסעדות, ברים או חנויות ייחודיות שנמצאות בעיר- כאלו שרק המקומיים מכירים וממליצים עליהם. בניגוד למסעדות או ברים, לרוב קוסמטיקאית זה משהו שנעדיף למצוא אחת כזו שממוקמת קרוב לבית ולא נצטרך להרחיק אליה יותר מדי. במקומות רבים, ישנה תחרות גם באותה עיר, אז נצטרך להבליט את מכון היופי שלנו על פני אחרים ולהפוך אותו לחלק אינטגרלי מהמקום בו הוא נמצא.

לשווק את העסק קרוב לבית / Broadcust

מקומות שהפכו ל"מוסד" בקרב המקומיים, הם לרוב מקומות שהשקיעו לא מעט בשיווק המקומי שלהם. השכנים והלקוחות מרגישים מחוברים למקום ונאמנים לו ולכן אין להם כל סיבה לפנות לעסקים המתחרים באזור.

שיווקי מקומי מדבר על אותן פעולות שיווקיות שאני עושה בתור בעלת עסק על מנת לגרום לעסק שלי להיות רלוונטי לקהל שסביבי. הכוונה בלהיות רלוונטי היא קודם כל בעיניי הלקוחות שלי ובהמשך גם בעיניי הקהילה או העיר שבה החלטתי להקים בו את מכון היופי שלי. כדי להיות רלוונטית אני חייבת להישאר תמיד במודעת של הלקוחה שלי, כשהיא מתלבטת להיכן ללכת כשהיא רוצה לעשות טיפול פנים או כל טיפול יופי אחר, העסק שלך חייב לקפוץ ישר למחשבה שלה. במילים אחרות - עלייך לבדוק כל הזמן האם את נותנת ללקוחות שלך משהו שאף אחד אחר לא יכול?

השיווק מקומי (שיווק לוקלי) מאפשר לך להיות מעורבת במה שקורה בסביבה ותמיד להישאר מעודכנת. בשכונת המגורים, שזו הסביבה הטבעית שלך, יש לך את האפשרות ליצור חיבור טוב עם הלקוחות שלך. באמצעות המעורבות שלך בעסק את יכולה לגרום ללקוחות שלך להיות מעורבים באירועים השונים שאת מפיקה, בתרומה שלך לקהילה ובמוצרים שאת מוכרת בעסק שלך.

איך שיווק מקומי תורם למכון היופי שלי?

  • בונה לך מודעות ונראות באזור

  • מאפשר לך להגדיל מכירות באמצעות משאבים שכבר קיימים בעסק שלך

  • מייצר תנועה

  • מגדיל את הקהילה ברשתות החברתיות

בסופו של דבר, כל העבודה שתשקיעי בשיווק המקומי תעזור לך לייצר מכירות נוספות לעסק, כי יצירת מכירות היא תוצאה של נקיטת פעולות שיווקיות! פעולות אלה אומנם דורשות מאמץ מצידך, אך לטווח ארוך זה יכול לחסוך לך את הצורך בהוצאות גדולות על פרסום לקהל קר שלא מכיר אותך ולא שמע עליך מעולם.

לשווק את מכון היופי שלך עם ברודקאסט

קשר קרוב ואינטימי עם הלקוחות שלך

  • זכרי את הלקוחות הקבועות שלך, לא רק כשהן מגיעות אלייך למכון היופי! דאגי לומר להן שלום כשאת נתקלת בהן בסביבת המכון וכמובן נסי לזכור את השם שלהן, זה כבר יראה על יחס אישי ולבבי.

  • כשנכנסים לקוחות חדשים למכון, גם אם נראה שאין להם כוונה לקבל ממך שירות, הציגי את עצמך בפניהם.

  • תמיד תדאגי לתמריץ כמו דוגמאות חינמיות או הטבה נחמדה עבור לקוחות החדשים, על מנת לעודד אותם לחזור בשנית.

תמריצים שיגרמו לכל לקוחה לחזור

  • כרטיס מועדון שמיודע לתושבי האזור בלבד ויוכל להעניק להם הנחה קבועה במכון היופי שלך, זאת דרך להגדיל את הסיכוי שלקוחות יבחרו בך על פני המתחרים.

  • הפתיעי את הלקוחות שלך עם מתנה או מבצע באירועים מיוחדים כמו יום הולדת, יום נישואין, סיום לימודים וכו'.

  • הבטיחי לקוחות שמביאות איתן לקוחות חדשים הנחה או מתנה מסוימת, זה כבר יעזור להגדיל את מעגל הלקוחות שלך.

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להתחיל את השיווק המקומי, היא באמצעות שיווק דיגיטלי. באמצעות השיווק הדיגיטלי תוכלי להפוך את הלקוחות שלך ללקוחות פעילות, על ידי כך שתעניקי להן ערך מוסף שיגרום להן לשתף ולהגיב ויאפשר לכמה שיותר אנשים להיחשף לעסק שלך.

אז איך תעזרי לשיווק המקומי בעזרת שיווק דיגיטלי?

קודם כל אם עד עכשיו לא פתחת דף פייסבוק לעסק זה הזמן! דף הפייסבוק יאפשר לך לחזק את הקשרים שלך עם הלקוחות לאורך כל השנה (לא רק באירועים גדולים) ולבנות קהילה סביב המותג שלך.

בדף הפייסבוק שלך תוכל לפרסם קמפיינים שונים שיהיו רלוונטיים ועדכניים:

  • אירועים והרצאות שאת מקיימת בעסק

  • הצטרפות למועדון לקוחות

  • מתנת יום הולדת ללקוחות קיימים

  • מבצעים והנחות

  • חגים וימים מיוחדים במהלך השנה

  • טיפים ומידע חשוב שיהווה ערך מוסף ללקוחות!

זכרי 80% מהרכישות מתבצעות על ידי לקוחות שגרים בסביבת העסק שלך!

שיווק מקומי הוכח כאחד הכלים הכי אפקטיביים, להשגת קשרים עסקיים ארוכי טווח עם הלקוחות שלך והקהילה המקומית. אבל היות ורובנו נמצאים היום הרבה יותר במרחב הווירטואלי מזה השכונתי, אם תרצי לקדם את מכון היופי שלך באופן יומיומי, כדאי שתעשי את זה שם. תוכלי לעשות זאת על ידי שליחת קמפיינים שפונים אישית ללקוחות שלך (ובעצם לכל מי שנמצא ברשימת התפוצה שלך, גם אם היא לא הגיעה לטיפול לאחרונה) באמצעות הודעת SMS, ווטסאפ או מייל, דבר שיאפשר לך חיבור אישי וישיר לכל לקוח.

את כל הקמפיינים לשיווק העסק שלך תוכל להקים בקלות באמצעות המערכת של ברודקאסט שמאפשרת לכל אחד ליצור מגוון של קמפיינים מעוצבים, מקוריים ואיכותיים, המותאמים למכוני יופי, בדיוק כמו זה שלך.

הפלטפורמה הייחודית של ברודקאסט תאפשר לך לשלוח הודעות אישיות, לכל מאגר הלקוחות שלך תוך זמן קצר וכך להגיע לכל הקהילה שסובבת את העסק שלך בקליק אחד. את מוזמנת להתרשם ולנסות את מגוון הקמפיינים שלנו המיועדים למכוני יופי ועוסקים בתכנים הייעודים לקוסמטיקאיות וטיפולי פנים, כפי שאת מעניקה.

מאת מערכת ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page