מהו בעצם שיווק? ולמה כולם צריכים אותו?
top of page
  • חן ארונוב

מהו בעצם שיווק? ולמה כולם צריכים אותו?


מהו שיווק ?

מטרת השיווק היא להעלות את הביקוש הקיים למוצר או לשרות של העסק. באמצעות השיווק נגדיל ונגייס לקוחות חדשים ונשמר את קהל הלקוחות שלנו ע"י העלאת מודעות למוצר והעלאת הצורך והעניין של הלקוח בבית העסק.בכל חברה או עסק ישנם מספר מוצרים אשר מכירתם תביא לבעלי העסקים רווח כלכלי. השיווק מעלה לתודעת הצרכן את סוגי המוצרים והייתרונות שלהם מה שבעתיד עשוי לגרום לרכישת המוצר.

זהו לא סוד שכיום מסע השיווק מצריך מבעלי העסקים להוציא כמות כספים נכבדת, ולכן מרבית העסקים יבחרו בפעילות שיווק זולה ולא באמת אפקטיבית או לחלופין יוותרו על תהליך השיווק, על אף שזהו המתכון שיוביל את העסק שלהם לצמיחה. ברודקאסט זיהתה את הקושי של חברות רבות בתחום השיווק, ובנתה מערכת שיווק מתקדמת, שיכולה להכניס גם את העסק שלך אל תוך עולם העסקים המצליח בקלות ביעילות ובמהירות, באמצעות פלטפורמה פשוטה ויעילה לשיווק העסק שלך.

שיווק דיגיטלי אוטומטי באינטרנט

שיווק מפה לאוזן

גם אתם מפחדים מהטכנולוגיה? לא מתמצאים בשיווק? או שחבל לכם על הזמן?

אם כך, מערכת השיווק של ברודקאסט נותנת לכם את הפתרון המדויק ביותר שאליו יכולתם להגיע. ברודקאסט תאפשר לכם פעילות שיווקית הבאה לידי ביטוי גם ברשתות החברתיות המובילות ביותר כמו פייסבוק ואינסטגרם, וגם באמצעי השיווק הישיר החזקים ביותר כמו דוא"ל ומשלוח SMS

פיתחנו מערכת שתעזור לך בקידום מכירות, שימור לקוחות, צירוף לקוחות חדשים וניהול מועדון הלקוחות שלך, בה אנו נהיה לצידך- בתמיכה ושותפות לאורך כל הדרך.

שימור לקוחות קיימים

לעתים בעלי עסקים נוטים לזלזל ולקחת כמובן מאליו את הלקוחות הקיימים - "הם כבר שלנו", אבל פה הטעות הקריטית שלעתים היא זו שעושה את ההבדל בין הצלחתם, לדעיכתם של עסקים רבים. שימור לקוחות הוא בין הצעדים הכרחיים ביותר לקידום והגדלת רווחי העסק שלך. למה קל לנו לשמר לקוח? כי אין צורך לשכנע אותו לבוא ולהתנסות - הוא מכיר את המוצר או השרות שלנו, וסביר להניח כי רכש בנו אמון - כל מה שנותר הוא להישאר אצל לקוח זה בתודעה כדי להזכיר לו להגיע אלינו שוב.

חשיפה ללקוחות חדשים

זה לא סוד שלקוחות חדשים קשים ויקרים יותר להשגה, נדרש ממך כבעל עסק לשכנע לקוח חדש שלא מכיר או שמע עליך לבוא ולהתנסות במוצר או בשרות שלך, לגרום לו לחשוב שכל הזמן הזה העסק שלך היה בדיוק מה שחסר לו וכי אתה הוא המקום שימלא לו את הצורך החסר. על מנת למשוך לקוחות חדשים, יש להבין שהלקוח צריך לעבור מספר שלבים - משלב החשיפה הראשונית , הכרות, העדפה ורכישה, יש צורך להעביר לאורך כל הדרך מסרים משכנעים שתגרום ליצירת מערכת היחסים בין העסק ללקוח. מערכת ברודקאסט יצרה עבורכם בעלי העסקים את הפלטפורמה היעילה, הקלה והזולה ביותר בשוק, לשיווק מוצלח של העסק שלכם.

מערכת השיווק של ברודקאסט - כל האופציות והדרכים להתקשרות עם הלקוחות

  • ניהול דף הפייסבוק- העלאת תכנים וכתבות מאתרים שונים, הקשורים לסוג העסק שלך, בכל כתבה שתשתף יראו את הלוגו שלך. המטרה היא לעזור לך להישאר אקטיבי ברשת.

  • בלחיצת כפתור ניתן לשלוח SMS לצירוף לקוחות חדשים לרשימת התפוצה של העסק, והם ימלאו את פרטיהם האישיים עבורך.

  • שליחת דוא"ל ו-SMS אוטומטי לרשימת הלקוחות שלך בחגים, ימי הולדת, ימי נישואין עם הטבות מובנות מראש.

  • פרסום פוסטים מוכנים מראש, הניתנים לעריכה מהירה וקלה שלכם כאוות נפשכם, כגון: שינוי טקסט, תמונה, צבע ועוד.

  • ביקורי לקוחות- כתיבת הערות ותזכורות אישיות לכל לקוח בהתאמה אישית לפי שמו ותאריך הביקור.

  • תכנון ועיצוב קמפיינים- בשלל הערוצים. ועוד אפשרויות רבות ומגוונים..

כדי להקל עלייך, להכיר את מערכת ברודקאסט קיים מסלול חינמי. מה זה אומר?

הכניסה והרישום למערכת השיווק הם ללא עלות כלל, באפשרותך להירשם ולהתחבר לאתר - ללא מגבלת זמן, לשאוב רעיונות, לקבל השראה, להתכתב עם צ'אט התמיכה בכל עת, וכן.. כל זה זה באמת בחינם.

מסלולים במערכת ברודקאסט:

  • המסלול החינמי- מסלול חינם לתמיד, בו תקבל אפשרות להתנסות ב 3 קמפיינים, הפצת הודעות טקסט \ SMS , שליחות אימייל (ניוזלטר) ותוכן חופשי לפייסבוק - ללא הגבלה ל-30 לקוחות.

  • המסלול עסק המתחיל- במסלול זה תקבלו מידי חודש 4 קמפיינים מעוצבים בתחום העסק שלכם, הודעות טקסט, אימייל ותוכן לפייסבוק- ללא הגבלה ל-150 לקוחות.

  • מסלול עסק בצמיחה- מיועד לעסקים שכבר קיימים כמה שנים, במסלול זה תקבלו 6 קמפיינים מעוצבים ומנוסחים בתחום העסק שלכם, הודעות טקסט, אימייל ותוכן לפייסבוק- ללא הגבלה ל- 500 לקוחות.

  • מסלול עסק מתקדם- מיועד לעסקים בוגרים יותר או כאלה שרוצים לייצר שיווק ופרסום באופן יותר אינטנסבי ללקוחות. המסלול מכיל 10 קמפיינים, הודעות טקסט, אימייל ותוכן לפייסבוק - ללא הגבלה ל-1000 לקוחות. קיימים גם מסלולים לעסקים גדולים בלי הגבלה על כמות הלקוחות שמאפשרים מענה מושלם לכל צורכי השיווק של העסק

הצ'אט של התמיכה במערכת - שם תקבלו עזרה מתמדת מהלב ומהידע שלנו. הנחייה בדרכי השימוש באתר, והכוונה לשימוש האפקטיבי והנכון ביותר לפרסום העסק שלך.

למה עוד כדאי לי?

מערכת ברודקאסט לא דורשת ממך ידע טכנולוגי קודם או ידע שיווקי. השליטה בידיים שלך! אתם מחליטים איזה תוכן יתפרסם, מה יהיה עיצוב התוכן. ואנחנו? פשוט נותנים את הרעיונות ועוזרים לך לבצע את השיווק שלך בצורה האיכותית והטובה ביותר. האתר יקנה לך סדר וארגון של כל הלקוחות. רשימה מסודרת, יומן, הערות ועוד.

החזון של ברודקאסט הוא לספק לכל העסקים את ההזדמנות לקחת את העסק שלהם צעד קדימה לחזית השיווק הדיגיטלי.

סוגי העסקים המתאימים לשימוש במערכת

חנויות אופנה, סוכני נסיעות, מסעדות, מכוני ספא, קוסמטיקאיות, מעצבים, חברות ביטוח ויועצים, חברות תיירות, בתי קפה, ברים ולמעשה כל עסק שרוצה לשווק באופן מקצועי ומרשים.

חשוב לציין

הפעילות השיווקית אינה זמנית או חד פעמית, אלא מחייבת טיפוח והשקעה לאורך זמן. שיווק הוא תהליך ארוך ומתמשך שביצוע עקבי ומתמיד שלו יניב לכם את פירות ההצלחה

כל עסק חייב שיווק - וזה ממש לא משנה באיזה סוג עסק מדובר או מה גודלו, ללא שיווק העסק יישאר באותה התפוקה ובמקרה הרע יקרוס- הוכחה לכך היא חברת קוקה-קולה, על אף שהיא בתודעת הלקוחות ולמרות שהיא המשקה הנמכר ביותר בשוק כיום, החברה ממשיכה לשווק ולפרסם את המוצר שלה ופשוט להמשיך לשכנע את המשוכנעים, כאמור- שימור לקוחות זוהי משימה מתמדת!

המטרה שלך

ליצור ולצבור תאוצה שיווקית. איך? תשאלו את עצמכם מה העסק שלכם מוכר, למה הלקוחות אוהבים אותו? מיהו קהל היעד שלכם, והכי חשוב- לדעת לחלום ולהגיד לנו היכן את/ה רואה את עצמך ואת העסק שלך בעוד עשר שנים מהיום.

בהצלחה !

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול שיווק דיגיטלי

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page