האם מערכת ברודקאסט משמשת גם לשליחת אימייל ?
top of page
  • צוות ברודקאסט

האם מערכת ברודקאסט משמשת גם כמערכת לשליחת אימייל ?


רוב העסקים כיום, לא עושים שימוש בשליחת אימייל (ניוזלטר) לשם שיווק המוצרים או השירותים אותם הם מספקים. הטיעונים הנפוצים הם "קשה לאסוף את האימייל מהלקוח" , "הלקוחות לא אוהבים למסור את הפרטים שלהם", "אני מעדיף לשלוח עידכונים בווטסאפ" וכדומה.

אפשר להתווכח אם אנחנו באופן אישי אוהבים לקבל הודעות ניוזלטר שמגיעות אלינו מעסקים כן או לא, אך המציאות מראה, שערוץ האימייל היה ונשאר אחד מערוצי השיווק הישיר החזקים ביותר הקיימים כיום ויתירה מכך, במידה ונעבוד אתו נכון, הלקוחות אפילו יצפו לקבלת עדכון הניוזלטר מאתנו.

ברודקאסט - מערכת לשליחת SMS \ סמס

כיצד אם כך נעשה זאת נכון?

בתור התחלה יש לזכור, אף לקוח לא אוהב לקבל הודעות אימייל שלא מעניינות אותו. שתי הסיבות המרכזיות אשר גורמות ללקוחות מסוימים לפתח חוסר נוחות עם קבלת אימייל מעסק הן בדר"כ תדירות גבוהה של ניוזלטר אשר מספק לרוב ערך או עניין מועטים למקבל.

לפיכך, לפעילות עסקית מצליחה בערוץ האימייל יש להקפיד על 3 דברים:

1. המינון והתדירות בה אנו שולחים את המסר

2. הערך שהלקוח מקבל מהמסר שאנו שולחים אליו

3. המערכת לשליחת האימייל בה אנו עושים שימוש

נתחיל בתדירות, ככל שהערך המצוי בניוזלטר גבוה יותר עבור הלקוח כך נוכל לשלוח את התוכן שלנו בתדירות גבוהה יותר. ניזולטר עם תוכן מקצועי, טיפים ועדכונים העשויים לעניין את הלקוחות שלכם ולהוסיף עבורם ערך ניתן ואף רצוי לשלוח לפחות פעם בשבוע ולעיתים אף יותר. לעומת זאת, ניוזלטר עם הטבות אטרקטיביות ומבצעים כדאי לשמור לתדירות של עד פעם בשבועיים. ז"א ככל שהודעות האימייל שלכם יספקו ללקוח ערך רב יותר כך תוכלו להרגיש בנוח לשלוח אותם בתכיפות גבוהה יותר.

לגבי הצפת הערך שהלקוח מקבל מהניוזלטר שלכם, שימו לב כי כבר בכותרת (נושא האימייל) כדאי לתמצת בצורה ברורה את הערך המרכזי שהתוכן שלכם מספק כדי לגרום ללקוח להמשיך לקרוא את הניוזלטר עד סופו. הקפידו כמו כן, כי הניוזלטר יכלול ערך אמיתי ונכון עבור הלקוחות שלכם. במידה ואתם מוכרים מוצרים מסוימים, תוכלו להודיע על מוצרים חדשים אותם אתם מוכרים או שירות חדש אותו אתם מספקים. ערך אמיתי ונכון ניתן לייצר גם מטיפים מקצועיים בתחום בו אתם עוסקים אשר יהיו רלוונטיים ללקוחות שלכם. במידה והניוזלטר שלכם כולל מבצע או הטבה עבור הלקוחות, זכרו להציע הטבה יחודית ומעניינת ובכל מקרה להגדיר זאת לפרק זמן מוגבל. שימו לב, מידע נוסף ופחות משמעותי הקשור לנושא מומלץ לא להעמיס על הניוזלטר אלא לצרף בלינק למידע נוסף ולהפנות לאתר שלכם או לחלופין לדפי נחיתה מובנים ( דפי נחיתה כאלו ניתן גם לייצר במערכת ברודקאסט).

2 כללים נוספים שכדאי לזכור לפני שליחת הניוזלטר:

1. הפכו את הניזולטר לאישי ככל הניתן - הזדהו בשם העסק ועדיף בשם הפרטי שלכם. חשוב תמיד להזדהות ולרשום בשורת הנושא או בגוף הודעת האימייל שנשלח ממי היא מגיעה. במיוחד אם חלק מהלקוחות לא מגיעים אליכם באופן תדיר או שתדירות השליחה שלכם לא גבוהה. בשם השולח הקפידו להזדהות בשם הפרטי או בשם העסק שלכם. בגוף ההודעה עצמה חשוב שתכניסו קצת טאצ' ריגשי ואישי ואל תתנסחו בצורה מכירתית מדיי. 2. סווגו את הלקוחות ככל הניתן ושילחו אימייל ממוקד, פשוט וברור - על מנת שההודעה תהיה רלוונטית, מומלץ שתסווגו את הלקוחות לפי לקבוצות ושתקפידו לשלוח את ההודעה לקבוצה הרלוונטיות בלבד במקום לשלוח ניוזלטר עם שפע מידע לכל רשימת הלקוחות המלאה. לדוגמה: במידה ויש לכם מוצר המתאים לנשים ומוצר המתאים לגברים עדיף שכל אחת מהקבוצות תקבל ניוזלטר המנוסח בצורה שונה ומציע את ההצעה שמתאימה לכל אחד מהמינים.

מערכת מתקדמת לשליחת ניוזלטרים  | ברודקאסט

לסיכום, שליחת הודעות אימייל היא אחת הדרכים האפקטיביות לקדם את פעילות השיווק של העסק שלכם. שלחו רק הודעות מעניינות שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל, שלבו בניוזלטר את הסגנון האישי שלכם, הקפידו לשלוח את ההודעות בשעות שבהן קהל הלקוחות שלכם יהיה זמין לקבל ולקרוא אותן (לרוב לא לפני השעה 8:00 ולא אחרי השעה 22:00), במידה ויש לכם לקוחות מהמגזר המסורתי\דתי זיכרו לא לשלוח הודעות בשבתות, חגים ומועדים והחשוב מכל תדאגו תמיד שהאימיילים שאתם שולחים יהיה בעל מסר אחד – קצר, ממוקד ומדויק, שכולל הנעה ברורה לפעולה.

חשוב לזכור - השיווק באימייל פשוט עובד ! וזו הסיבה שכמעט כל מותג וחברה גדולה משתמשים בערוץ הזה כדי לקדם את הפעילות הדיגיטלית שלהם בצורה חכמה ואפקטיבית. דבר נוסף, השימוש בערוץ האימייל לא בא במקום ערוצי שיווק אחרים כגון הפייסבוק ,האינטסטגרם, הסמס והווטסאפ בהם גם צריך לעשות שימוש נבון, כדי לשמור על הקשר השוטף עם מועדון הלקוחות.

אנו בברודקאסט, מאפשרים לעסקים להתנסות במסלול חינם לתמיד, והתנסות במסלול חינם זה כוללת גם אפשרות להפצת הודעות אימייל לרשימת התפוצה שלכם

שליחת הודעות אימייל, שנותנות ערך ללקוח, הנשלחות בתדירות נכונה ובאמצעות מערכת שליחת הודעות אימייל מתקדמות (כגון מערכת ברודקאסט), תאפשר גם לעסק שלכם להשתמש באחד מהערוצים הכי אפקטיביים הקיימים בקידום דיגיטלי של העסק.

תזמון נכון ובחירת ערוץ הפצה מתאים הוא מרכיב חשוב בהצלחת הקמפיין השיווקי שלכם - קיראו את הכתבה הזו שתעזור לכם להחליט על ערוץ ההפצה האופטימלי

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page