ברודקאסט לעסק שלך - 5 דקות על כל מה שחשוב לדעת בפרסום העסק באינטרנט
top of page
  • רותם כהן

ברודקאסט לעסק שלך - 5 דקות על כל מה שחשוב לדעת בפרסום העסק באינטרנט


איך שיווק דיגיטלי עוזר לי לפרסם את העסק?

שיווק דיגיטלי מאפשר לכל עסק, בין אם הוא עסק גדול ומבוסס ובין אם הוא עסק קטן וחדש, לבצע פעילות יזומה ואקטיבית (בשונה מפעילות פסיבית כגון הקמת אתר אינטרנט והמתנה ללקוחות) בכדי להשיג לקוחות חדשים ולחזק את הקשר עם מועדון הלקוחות הקיימים שלו. בעזרת השיווק הדיגיטלי תוכלו:

  • לייעל ולהפחית משמעותית את הוצאות השיווק והפרסום של העסק

  • לקדם את העסק בצורה אפקטיבית ונכונה (בניית מותג)

  • למקסם את ההכנסות מהעסק (להפיק יותר הכנסות מהלקוחות הקיימים)

  • להגיע במהירות ויעילות ללקוחות חדשים

שיווק דיגיטלי נכון אם כך, מאפשר לכם גם להגיע בצורה יעילה יותר אל לקוחות חדשים ע"י הרחבת החשיפה של העסק שלכם בערוצים הדיגיטלים השונים (דיוור אלקטרוני, SMS, ווטסאפ, פייסבוק, גוגל, אינסטגרם וכו') וגם להגדיל את ההכנסות מהלקוחות הקיימים שלכם ע"י עידכונים שוטפים, תכנים שיווקיים, תכנים מקצועיים והטבות (בניית מועדון לקוחות).

האם השיווק הדיגיטלי בכלל מתאים לעסק שלי?

למעשה כל סוגי העסקים ללא יוצא מן הכלל יכולים לייצר תועלת משמעותית מפעילות שיווקית דיגיטלית נכונה, אולם, מספר שאלות הנוגעות לאופי הפעילות של העסק והשלב בו הוא נמצא יגדירו את אופי הפעילות הרצוי עבורכם. שאלות כגון מהם היעדים שלי השנה? לכמה לקוחות חדשים ארצה להגיע? כמה לקוחות קיימים יש לי?האם הלקוחות שלי פעילים בפייסבוק? מהו ערך חיי הלקוח שלי? האם יש מוצרים חדשים שאנו מעוניינים לשווק? וכו' יבהירו לכם היכן לתת דגש בפעילות שלכם ועבודה מול כל כלי שיווק כגון ברודקאסט או כלי שיווק אחר.

broadcust marketing quote

ברודקאסט הוקמה מתוך חזון משותף לחבר עסקים קטנים ליכולות השיווק הדיגיטלי המתקדמות ביותר בצורה הפשוטה ביותר. מערכת ברודקאסט פותחה ע"י צוות של מקצועני שיווק באינטרנט, מומחי מוצר וטכנולוגיה מתוך דגש על פשטות הפעלה ויישום פעילות שיווקיות אפקטיבית באינטרנט אשר מותאמת לכל סוג עסק בצורה אופטימלית.

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות מהפעילות הדיגיטלית ?

הזמן הנדרש לקבלת תוצאות מהפעילות הדיגיטלית תלוי ב3 שאלות עיקריות:

  • מה הפער ביו המצב הקיים לתוצאות אשר רוצים לקבל ?​

  • באיזה שלב בחיי העסק מתחילים את הפעילות ?​

  • מהו גודל התקציב העומד לרשות העסק לצורך השקעה בפרסום ושיווק ?

פעילות דיגיטלית עשויה להכיל מגוון מטרות ותוצאות מבוקשות כגון: מיתוג, פרסום באינטרנט, חשיפת העסק ללקוחות חדשים, יצירת יתרון תחרותי, בידול ממתחרים, הגדלת כמות ההכנסות מהלקוחות הקיימים, גיוס לקוחות חדשים, יצירת ערך מוסף ללקוח, חיזוק קשרי לקוחות, הקמת מועדון לקוחות ועוד. הצלחה בהגדרת מטרות ויעדים ברורים הניתנים למדידה תשפר בצורה דרמטית את התוצאות מהפעילות הדיגיטלית שלך.

מחזור החיים של העסק

בחיי כל עסק ישנן תקופות של הקמה, צמיחה, גדילה ושינויים רבים... ישנם עסקים שלא מתחילים פעילות ללא תכנון שיווקי מדוקדק וישנם כאלו שאוהבים להרגיש קודם את הדופק. ככל שתתחילו את הפעילות בשלב מוקדם יותר כך תפיקו נסיון רב יותר והתוצאות המצטברות יהיו טובות ואפקטיביות יותר. בשונה משיווק ופרסום מסורתי, אחד היתרונות הגדולים של שיווק דיגיטלי הוא היכולת להתחיל פעילות בתקציבים נמוכים ולהגדיל את התקציב בהתאם להרחבה רצויה בפעילות העיסקית, כאשר ככל שהתקציב שיוקדש לפעילות יהיה גדול יותר כך יהיה ניתן לקבל תוצאות מהירות וטובות יותר. מהנסיון שלנו בליווי סוגי עסקים רבים, אפשר להעריך בצורה גסה שהזמן הממוצע שלוקח לקבל תוצאות הוא בין שלושה חודשים לחצי שנה.

לסיכום:

שיווק דיגיטלי מסייע לעסק להגדיל משמעותית את מחזורי המכירות מלקוחות קיימים ומזדמנים ועוזר להפוך אותם ללקוחות חוזרים וקבועים. אם טרם התחלתם בפעילות, חבל על כל רגע! בחרו במערכת שיווק כדוגמת ברודקאסט, או בכל מערכת אחרת המתאימה לצורכיכם ולתקציב שלכם, החלו לבנות מאגר להקמת מועדון לקוחות וטפחו אותו בהדרגה. אם תפעלו בצורה נכונה ועקבית, זה ישתלם לכם – ובגדול.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page