חדש בברודקאסט: מהם תחומי העיסוק המרכזיים שלכם?
top of page
  • רן כהן

חדש בברודקאסט: מהם תחומי העיסוק המרכזיים שלכם?


מנגנון חדש אשר הושק במערכת מאפשר לכם להגדיר תחומי עיסוק מרכזיים עבור העסק שלכם וע"י כך לתת לברודקאסט לכוון את הפעילות השיווקית שלכם בצורה מדוייקת יותר.

עד היום, התאפשר לכם בברודאקסט להגדיר את הקטגוריה העסקית בה אתם עוסקים (כמו תחום היופי, אופנה, מסעדה וכו') ועל ידי כך לבצע פעילות שיווקית המותאמת לקטגוריה זו. כעת, תוכלו לחדד את אופי הפעילות שלכם עוד יותר ולהגדיר גם את תחומי המשנה המרכזיים של הפעילות שלכם. לדוגמא מכון יופי אשר פועל תחת 'תחום היופי' יוכל להגדיר מספר תחומי משנה רלוונטיים ( למשל 'פדיקור מניקור', 'טיפולי פנים' ו'הסרת שיער' ) ומאותו הרגע להחשף לתכנים ופעילות שיווקית המתאימים יותר לתחומי משנה אלו.

כיצד עושים זאת?

פשוט מתחברים חזרה למערכת על ידי לחיצה על הקישור הזה ובמידה ועדיין אין לכם תחומי משנה מוגדרים יופיע לפניכם המסך הבא (במקרה זה עבור לקוחות השייכים לתחום היופי):

(1) סמנו את התחומים המתאימים (לאחר הלחיצה יופיע על כל תחום שנבחר עיגול ירוק.) אחרי שסימנתם את התחומים הרלוונטיים (2) לחצו 'עדכן' והמערכת תעדכן את התחומים המסומנים בחשבונכם.

איך הגדרת התחומים תשפיע על הפעילות במערכת?

מהרגע בו המערכת תזהה כי הגדרתם תחומי עיסוק, תינתן עדיפות גבוהה לתחומים אלו בהצגת התכנים הויזואלים והפעילות השיווקית המוגדרת במערכת. לדוגמא, במידה והגדרתם את תחומי העיסוק 'פדיקור מניקור' ו'עיצוב שיער' (כפי שמודגם בתמונה למעלה) תוכלו לגשת לדף יצירת הקמפיינים ולראות כי הקמפיינים הראשונים המופיעים במערכת שייכים לתחומים אלו וכמו כן יתעדכנו התמונות אשר יופיעו לכם בגלריות התמונות השונות.

לאחר השינוי, האם ניתן להגדיר מחדש את תחומי העיסוק?

תוכלו לשנות ולהגדיר מחדש את תחומי העיסוק שלכם ללא הגבלה ובכל רגע נתון. לשם כך (1) הכנסו למערכת לדף ההגדרות שלכם ולאחר מכן (2) לחצו על הלשונית 'הגדרות החשבון'. (3) תחומי העיסוק הקשורים לקטגוריה בה הנכם נמצאים יופיעו בחלק התחתון של הדף. בחרו את תחומי העיסוק הרלוונטיים ולחצו 'שמור' (4) לשמירה.

מידע חשוב: במידה וחשבונכם מוגדר בתחום אשר איינו שייך לכם, תוכלו לפנות אלינו ע"י לחיצה על כפתור הצ'אט בחלק הימני התחתון של המסך ונשמח לשייך אתכם לקטגוריה המתאימה.

זכרו, כל התכנים המוצגים במערכת ניתנים לעריכה מלאה! וכל קמפיין וקמפיין ניתן לשינוי בצורה פשוטה כך שיתאים בדיוק לתחום שלכם.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page